quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja wel, ik ga anderhalve week of zo.
En wellicht wordt het één draak, aangezien één van de moeders (die enigszins labiel is) nu 'eist' dat we alleen haar kind terugvragen omdat het andere kind grof in de mond zou zijn. Ja daahaag. Dat kind ging daar juist hartstikke goed in, in drie weken al. Niet schelden als je boos bent, maar iets gewoon vragen aan een vriendinnetje etc. Die dondersteen laat ik niet vallen zeg.
Ik zou er eigenlijk niet eens willen werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef borisz het volgende:
Bij de grote vier zit het er standaard in ja.
Bij EY kwam ik uit op een 5 op een schaal van 9. Die berekening is ook nog eens vaag, gebaseerd op een normale verdeling met de factoren bla bla bla. Je moest minimaal een 5 halen om door te mogen en dan mag je op gesprek. Het zal wel ik maak ze en dan zien we wel weer verder.
Ik heb te lang in de no nonsense journalistiek gewerkt denk ik. Hoe durven ze je een beoordeling te geven op basis van tests. Ik snap dat jij in jouw sector wel mee móet doen aan die dingen, maar ik zou er gewoon voor omscholen, echt waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de grote vier zit het er standaard in ja.
Bij EY kwam ik uit op een 5 op een schaal van 9. Die berekening is ook nog eens vaag, gebaseerd op een normale verdeling met de factoren bla bla bla. Je moest minimaal een 5 halen om door te mogen en dan mag je op gesprek. Het zal wel ik maak ze en dan zien we wel weer verder.
Ja. Nou ja, het verbaast ons niet helemaal. Die moeder wlde ook liefst elke dag contact en had haar broertje met vage redenen bij een ander gezin weggesleept. Het leek erop dat die moeder niet echt zonder haar kinderen kon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja
[..]Dat zou echt wel jammer zijn voor die meid
Voor beiden trouwens
Volgens mij hebben ze best lol gehad samen.
Mulisch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Dat zijn PwC, KPMG, E&Y en ????
Eenmaal er doorheen en als je aan de slag kan dan is het leuk en afwisselend werk. Bij veel verschillende bedrijven binnen kijken etcquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk niet eens willen werkenIk kende iemand die de test 2x mocht doen (ze zei dat ze hem de eerste keer niet goed had gemaakt vanwege een vitaminedeficiëntie) en toen ze eenmaal aan het werk was had ze amper iets te doen omdat de plaats waar ze gedetacheerd was van alles niet op orde had waardoor zij niet kon werken. Die verveelde zich dus rot! Heel veel blah blah en het werk stelde niet zoveel voor (aldus haar).
We gaan het wellicht meemakenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
Toen ik bij PwC begon was dat hele drama van die assessments er nog nietOf ik begon gewoon in een te lage schaal
Maar ik ben het met Dude eens. Al die testen
En wat zegt het nou over jou?
En daarnaast: vanuit je studie-oogpunt snap ik dat je bij de Big Four wilt werken, maar geloof me als ik zeg dat het lang niet meer zo leuk is als vroegerIk heb bij PwC echt leuke opdrachten gedaan, maar toen kwam dat verplichte scheiden van advies en audit met alle regeltjes en zo. En de crisis. Alles staat onder druk. Met name de tarieven.
Deloittequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Deloittequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Aha.quote:
Nee, Wim Kan.quote:
Toilette en Douchequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Ik hoop het serieus voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Eenmaal er doorheen en als je aan de slag kan dan is het leuk en afwisselend werk. Bij veel verschillende bedrijven binnen kijken etc.
[..]
We gaan het wellicht meemaken
Ik twijfelde nog welke categorie ik zou kiezen.quote:
Whehehe...je begreep niet dat dit gewoon al de SC was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het maar gedaan, incluus een Pietverdriet TT
[CUL SC] Waar de ballen wel brood hebben en zuur maar niet komt
Hee, ik ben blont, het blauwe ogen en ben het vrouwtje, wat denk je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehehe...je begreep niet dat dit gewoon al de SC was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |