abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90971270
:?
pi_90971274
Ja :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja wel, ik ga anderhalve week of zo.

En wellicht wordt het één draak, aangezien één van de moeders (die enigszins labiel is) nu 'eist' dat we alleen haar kind terugvragen omdat het andere kind grof in de mond zou zijn. Ja daahaag. Dat kind ging daar juist hartstikke goed in, in drie weken al. Niet schelden als je boos bent, maar iets gewoon vragen aan een vriendinnetje etc. Die dondersteen laat ik niet vallen zeg. }:|
:o Dat zou echt wel jammer zijn voor die meid -O- Voor beiden trouwens -O- Volgens mij hebben ze best lol gehad samen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:19:57 #3
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_90971303
Doen! Doen! Doen! Je durft niet..
En wat slecht voor je is.
pi_90971308
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef borisz het volgende:

Bij de grote vier zit het er standaard in ja.
Bij EY kwam ik uit op een 5 op een schaal van 9. Die berekening is ook nog eens vaag, gebaseerd op een normale verdeling met de factoren bla bla bla. Je moest minimaal een 5 halen om door te mogen en dan mag je op gesprek. Het zal wel ik maak ze en dan zien we wel weer verder.
Ik zou er eigenlijk niet eens willen werken :') Ik kende iemand die de test 2x mocht doen (ze zei dat ze hem de eerste keer niet goed had gemaakt vanwege een vitaminedeficiëntie) en toen ze eenmaal aan het werk was had ze amper iets te doen omdat de plaats waar ze gedetacheerd was van alles niet op orde had waardoor zij niet kon werken. Die verveelde zich dus rot! Heel veel blah blah en het werk stelde niet zoveel voor (aldus haar).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:20:45 #5
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90971327
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef borisz het volgende:

[..]

Bij de grote vier zit het er standaard in ja.
Bij EY kwam ik uit op een 5 op een schaal van 9. Die berekening is ook nog eens vaag, gebaseerd op een normale verdeling met de factoren bla bla bla. Je moest minimaal een 5 halen om door te mogen en dan mag je op gesprek. Het zal wel ik maak ze en dan zien we wel weer verder.
Ik heb te lang in de no nonsense journalistiek gewerkt denk ik. Hoe durven ze je een beoordeling te geven op basis van tests. Ik snap dat jij in jouw sector wel mee móet doen aan die dingen, maar ik zou er gewoon voor omscholen, echt waar. :@
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_90971351
*even boodschapjes halen :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_90971399
Nou ja Dude, niks van die moeders aantrekken he :*
Kinderen zijn altijd anders dan thuis.
pi_90971425
Ik ga mijn bak sla nuttigen in het restaurant :W
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:23:21 #9
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90971435
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja :P

[..]

:o Dat zou echt wel jammer zijn voor die meid -O- Voor beiden trouwens -O- Volgens mij hebben ze best lol gehad samen.
Ja. Nou ja, het verbaast ons niet helemaal. Die moeder wlde ook liefst elke dag contact en had haar broertje met vage redenen bij een ander gezin weggesleept. Het leek erop dat die moeder niet echt zonder haar kinderen kon.

Wel sneu voor het meisje inderdaad. Die leerde juist van de dondersteen om iets meer kind te worden. Gewoon nukkig als je nukkig bent en lekker gillen en gek doen. Je hoeft niet altijd verstandig en wijs en beheerst te zijn als je ACHT bent.

Nou ja, wieweet trekt het bij. ;)
pi_90971443
Toen ik bij PwC begon was dat hele drama van die assessments er nog niet :) Of ik begon gewoon in een te lage schaal :P Maar ik ben het met Dude eens. Al die testen :{ En wat zegt het nou over jou?

En daarnaast: vanuit je studie-oogpunt snap ik dat je bij de Big Four wilt werken, maar geloof me als ik zeg dat het lang niet meer zo leuk is als vroeger :@ Ik heb bij PwC echt leuke opdrachten gedaan, maar toen kwam dat verplichte scheiden van advies en audit met alle regeltjes en zo. En de crisis. Alles staat onder druk. Met name de tarieven.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_90971467
Borisz, staar je niet kapot op die tests. Heb te vaak gezien en meegemaakt dat ze er compleet naast zitten.

Lunchen met eiwitshake chocolade en broodje rosbief met parmazaanse kaas :D :9
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:24:46 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90971484
De grote vier?
Dat zijn PwC, KPMG, E&Y en ????
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:25:19 #13
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90971501
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Mulisch.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 januari 2011 @ 12:25:23 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90971503
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou er eigenlijk niet eens willen werken :') Ik kende iemand die de test 2x mocht doen (ze zei dat ze hem de eerste keer niet goed had gemaakt vanwege een vitaminedeficiëntie) en toen ze eenmaal aan het werk was had ze amper iets te doen omdat de plaats waar ze gedetacheerd was van alles niet op orde had waardoor zij niet kon werken. Die verveelde zich dus rot! Heel veel blah blah en het werk stelde niet zoveel voor (aldus haar).
Eenmaal er doorheen en als je aan de slag kan dan is het leuk en afwisselend werk. Bij veel verschillende bedrijven binnen kijken etc :).

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
Toen ik bij PwC begon was dat hele drama van die assessments er nog niet :) Of ik begon gewoon in een te lage schaal :P Maar ik ben het met Dude eens. Al die testen :{ En wat zegt het nou over jou?

En daarnaast: vanuit je studie-oogpunt snap ik dat je bij de Big Four wilt werken, maar geloof me als ik zeg dat het lang niet meer zo leuk is als vroeger :@ Ik heb bij PwC echt leuke opdrachten gedaan, maar toen kwam dat verplichte scheiden van advies en audit met alle regeltjes en zo. En de crisis. Alles staat onder druk. Met name de tarieven.
We gaan het wellicht meemaken :P
quote:
De grote vier?
Deloitte
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_90971512
quote:
De grote vier?
Deloitte
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:27:13 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90971571
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef borisz het volgende:

Deloitte
Aha.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:27:28 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90971584
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Duderella het volgende:

Mulisch.
Nee, Wim Kan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_90971599
http://www.nu.nl/binnenla(...)-brand-moerdijk.html

Het eerste gezeik begint alweer hoor :') Al die zogenaamde experts komen hun mening verkondigen voor er uberhaupt een officieel onderzoek is geweest :')
pi_90971613
quote:
De grote vier?
Toilette en Douche
pi_90971639
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef borisz het volgende:

[..]

Eenmaal er doorheen en als je aan de slag kan dan is het leuk en afwisselend werk. Bij veel verschillende bedrijven binnen kijken etc :).

[..]

We gaan het wellicht meemaken :P

Ik hoop het serieus voor je :D ^O^ Misschien werk ik er al te lang en heb ik een te negatieve blik op alles :P Ik vind het wel jammer dat je geen collega bent geworden :P Stomme EY recruiters :r
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:29:12 #21
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90971644
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, Wim Kan.
Ik twijfelde nog welke categorie ik zou kiezen. :D
pi_90971844
College liep een half uur uit :( dag planning
Maar verder klaag ik niet
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:46:35 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90972264
Ik heb het maar gedaan, incluus een Pietverdriet TT
[CUL SC] Waar de ballen wel brood hebben en zuur maar niet komt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:48:35 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90972329
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het maar gedaan, incluus een Pietverdriet TT
[CUL SC] Waar de ballen wel brood hebben en zuur maar niet komt

Whehehe...je begreep niet dat dit gewoon al de SC was? _O-
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:49:29 #25
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90972365
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Whehehe...je begreep niet dat dit gewoon al de SC was? _O-
Hee, ik ben blont, het blauwe ogen en ben het vrouwtje, wat denk je?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')