iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef Dhaha het volgende:
NEE
auto-unban wel goed plan, maar ze moeten het blijven melden!
Ja man. Ik mis het echt alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef Dhaha het volgende:
NEE
auto-unban wel goed plan, maar ze moeten het blijven melden!
ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja man. Ik mis het echt al
Tbh dacht ik gewoon dat de users braaf waren en er dus weinig gebant werd![]()
Inderdaad, te erg voor woorden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:45 schreef Michhas het volgende:
Je ziet het vaak op tv enzo, maar dan denk je; 'Dat gebeurd hier niet'.
Maar nu ik dit zo zie.. Ja, het komt wel erg dichtbij allemaal zo he, ik heb er geen woorden voor eigenlijk.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:45 schreef Michhas het volgende:
Je ziet het vaak op tv enzo, maar dan denk je; 'Dat gebeurd hier niet'.
Maar nu ik dit zo zie.. Ja, het komt wel erg dichtbij allemaal zo he, ik heb er geen woorden voor eigenlijk.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:03 schreef trolololo het volgende:
Banmeldtopic schandpaal die compleet uit de tijd is, kliko
Hoax. Ik doe het nog steeds.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:03 schreef trolololo het volgende:
Als iemand gebanned is, zie je een streep door zn/haar naam in het profiel (zouden ze eigenlijk ook gewoon bij alle posts van diegene moeten doen)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef Proletariaat het volgende:
Wat nou als iemand niet meer post? ga ik meteen denken dat die user verongelukt is ofzo?? mij de hele tijd in spanning laten zitten enzoo???
pfff ugly... Maak dan de man/vrouw indicator rood ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als iemand gebanned is, zie je een streep door zn/haar naam in het profiel (zouden ze eigenlijk ook gewoon bij alle posts van diegene moeten doen)
en als het zo isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:03 schreef trolololo het volgende:
of maandjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:58 schreef Proletariaat het volgende:
En nu kan je zeker ook niet meer een paar uurtjes/dagen sjoemelen
Dat is saaierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
Gelukkig is het fobo-banmeldtopic er nog.
Voor ons zijn dan de posts van gebande roodquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
pfff ugly... Maak dan de man/vrouw indicator rood ofzo.
alsof ik iedereens profiel ga tjekkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als iemand gebanned is, zie je een streep door zn/haar naam in het profiel (zouden ze eigenlijk ook gewoon bij alle posts van diegene moeten doen)
Je kijkt op z'n profielquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:31 schreef ElmoFan het volgende:
hoe moet ik dan weten of er weer zo'n noob geband is?
Lees het nog eens goed... banmeldtopic is dus gewoon, foetsie, doet het niet meer enzulks. Om te kunnen zien of een bepaalde user is gebanned klik je op z'n profiel. Staat er een streep door z'n naam dan is-ie gebannedquote:
Nope.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Dus als je gewoon een topic leest zie je zijn/haar naam niet doorgestreept staan?
ik snap het wel, maar ik weet toch nooit welke user er geband is, of moet ik elke user bij langs gaan? Kan er niet gewoon een lijstje gemaakt worden van auto-bans?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lees het nog eens goed... banmeldtopic is dus gewoon, foetsie, doet het niet meer enzulks. Om te kunnen zien of een bepaalde user is gebanned klik je op z'n profiel. Staat er een streep door z'n naam dan is-ie gebanned
Wat onhandig.quote:
Klopt, ivm met privacy, ed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik snap het wel, maar ik weet toch nooit welke user er geband is, of moet ik elke user bij langs gaan? Kan er niet gewoon een lijstje gemaakt worden van auto-bans?
Van de user zelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wat voor privacy, de privacy van een username?
Inderdaad, het zou toch redelijk handig zijn om het te zien als je een topic doorleest. Weet je in ieder geval dat je die mensen niet meer hoeft te quoten e.d.quote:
quote:
ja echt he, wat is dit voor belachelijke censuurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]De rechtbank zegt toch ook wie ze veroordeelt?
leesvoerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]De rechtbank zegt toch ook wie ze veroordeelt?
Komt deze pop weer rellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ja echt he, wat is dit voor belachelijke censuur
Oké! Ga je dan nu weer weg uit dit subforum?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Komt deze pop weer rellen. Achja ik zit ook in het verkeerde subforum merk ik
Nee, daarvoor vermaak ik me hier teveelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké! Ga je dan nu weer weg uit dit subforum?
Aii, dat heb ik ook, half ONZ haat mij, maar ik ga niet, omdat dit de plaats is waar ik ben grootgebracht, 98% van mijn posts zijn in ONZquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Nee, daarvoor vermaak ik me hier teveelONZ is waar ik ben grootgebracht
niks geen ramptoeristenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |