Ik vind die NP-balk sowieso lelijk. Leuk dat het logo van BNN en Domien er in zit, maar maak hem dan transparant zodat je dat witte niet hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef themauster het volgende:
Even een vraagje over de nieuwe OP, Kan die Now Playing balk niet omhoog bij die andere balk dit is wel zo lelijk.
Ook mee eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind die NP-balk sowieso lelijk. Leuk dat het logo van BNN en Domien er in zit, maar maak hem dan transparant zodat je dat witte niet hebt.
We hadden het juist onderaan gedaan omdat het anders zo'n groot vlak is daarbovenaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef themauster het volgende:
Even een vraagje over de nieuwe OP, Kan die Now Playing balk niet omhoog bij die andere balk dit is wel zo lelijk.
Jullie hadden gewoon de oude OP met nieuwe fotos moeten doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hadden het juist onderaan gedaan omdat het anders zo'n groot vlak is daarbovenaan.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Jullie hadden gewoon de oude OP met nieuwe fotos moeten doen.
Lijkt me wel, want een andere is er nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef Sirolf het volgende:
Een luisteraar die vind dat Ekdom het beste weekendprogramma heeft... Welke fax heb ik gemist?
Of zou 'ie Ekstra Weekend bedoelen?
Freaknacht is natuurlijk ook een weekendprogramma hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef Sirolf het volgende:
Een luisteraar die vind dat Ekdom het beste weekendprogramma heeft... Welke fax heb ik gemist?
Timur dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef themauster het volgende:
Dat limburgs accent sorry maar moet er altijd om lachen
Domien is 1e keus nu als die niet wil wordt het Rudy denk ikquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, alsjeblieft niet ik moet slapenquote:
Ga je vroeg slapen toch en dan om 4 uur de wekker zetten, de Freaknacht met Michiel is nooit echt de moeite waard dan liever Gielquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, alsjeblieft niet ik moet slapen
Ik wil wel Stenders luisteren/kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga je vroeg slapen toch en dan om 4 uur de wekker zetten, de Freaknacht met Michiel is nooit echt de moeite waard dan liever Giel
Je hoort nog eens wat bij Domienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Kanariegeel het volgende:
Jacqueline ooit zangeres van Krezip? Wat een leuk feitje
James Blake - Limit to your love?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe heet dat nummer wat nu zo populair is onder dj's ? Iets met cut copy ?
Nog nooit gehoord eigenlijk. Wel leuke plaatquote:
Tot hij weer terugkomt maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef themauster het volgende:
Dus als Coen straks terug is gaat Sander weg en blijft Frank ook bij Coen? zoiets las ik net in een tweet van 3FMfan.
En wanneer en voor hoelang is Veenstra straks weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heb noodgedwongen al vervroegd weekend, kreeg gisteravond ineens een griepaanval en aangezien ik op de administratie zit van een verzorgingstehuis is het niet verstandig dat ik met een zieke kop naar mijn werk gaquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tot hij weer terugkomt maar dat weet ik niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Ow, dat is wel balen jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb noodgedwongen al vervroegd weekend, kreeg gisteravond ineens een griepaanval en aangezien ik op de administratie zit van een verzorgingstehuis is het niet verstandig dat ik met een zieke kop naar mijn werk ga
quote:"Mijn eerste gedachte was, ik krijg een tia", aldus een bewoner
Laat me raden ABBA?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef alors het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
You can danceeeeeeeeeee you can jiveeeeeeeeeeeeeeeeeeee ooooooehhhhhhhhhhh
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef themauster het volgende:
http://www.ed.nl/regio/79(...)ag-en-lied-Hello.ece
En dan dit stukje tekst:
[..]
Dat is niet gelijk mijn eerste gedachte als de grond wat triltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef themauster het volgende:
http://www.ed.nl/regio/79(...)ag-en-lied-Hello.ece
En dan dit stukje tekst:
[..]
Jij doet ook goed aan zelfbevlekking zegquote:
Yup. Minuut of 2. Maar zo mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh, is dit echt maar zo'n kort nummer?
Huh, TMF? Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef -Hans- het volgende:
Druk de tv aan en zie ineens TMF. Nice! Zelfs even meegezongen @ Gigi D'agostino - L'amour Toujours. #vettetrack.
Dat dacht ik dus ook toen ik het zag. Zelfs nu is TMF nog te zienquote:
Ow, dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik het zag. Zelfs nu is TMF nog te zien. Misschien dat het is te zien tot een bepaald tijdstip?
Nu Turbooooooooo !
.
tot 15.00 uur ja daar Comedy Centralquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik het zag. Zelfs nu is TMF nog te zien. Misschien dat het is te zien tot een bepaald tijdstip?
Nu Turbooooooooo !
.
Ah, thanks voor de info. Nog een uurtje TMF dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:06 schreef themauster het volgende:
[..]
tot 15.00 uur ja daar Comedy Central
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:07 schreef DaMook het volgende:
Hoi, ik heb geen zin om boodschappen te gaan doen
.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef alors het volgende:
Ik zou me er eerder voor schamen om Onderweg een schaamplaat te noemenOnderweg
Al 11 jaar fanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:14 schreef justmattie het volgende:
Iedereen is ineens WIDM fan geworden
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:14 schreef justmattie het volgende:
Fan vanaf seizoen 1 in Australië (1999) hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:14 schreef justmattie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |