abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91212459
Dat gaat wel over Nijna ;)
Chris had een paar weken terug ook zo'n rot periode. Grenzen opzoeken. brullen, gewoon dwars. En nu is het weer een heerlijke netjes jochie. Dat netjes dankje zegt als we iets geven(zonder dwang, serieus), hij praat met langere zinnen en luistert best goed voor een peuter.. Gewoon even doorbijten :{
pi_91213092
Dat geeft hoop deepfreeze ;). Zennn
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 januari 2011 @ 19:49:07 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91227463
ik had vanavond een engeltje onder de douche O+ helemaal zelf gewassen, van gezicht tot tenen én z'n billen (zo goed en kwaad als het ging ;) ) maar ook keurig met z'n ene hand z'n andere arm wassen (ik moest het maar één keer voordoen) en andersom. keurig z'n tanden gepoetst, zelf de deur opengedaan en papa geroepen (ik was, johan droogt en kleed aan). ik was zo trots op 'm O+

En hij doet ineens nanadu (van bumba) na, als ze staat te dansen met haar armen over elkaar schuiven zeg maar.

En morgen zal hij wel niet te houden zijn .. zojuist ging mijn deurbel, ik had gereageerd op een advertentie op martkplaats, voor een driewieler voor Jan .. samen met een tractor met aanhanger.

Kijk dan:

zijn ze niet geweldig? O+ ik ben er zo blij mee *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91233147
Leuk DJMO, daar zal hij wel blij mee zijn.
Krijgt hij die zomaar? Of wacht je tot er een gelegenheid zich voordoet?

Ik heb een afspraak bij het CB gemaakt.
En met heel veel aanmoedigen en stimuleren om te eten heeft ze er inmiddels wel een kilo bij! *O*
16 kilo inmiddels. We're getting there
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 januari 2011 @ 21:31:41 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91234217
Hij heeft ze al ontdekt Karin :') (nou had hij ze toch sowieso morgen wel gehad hoor) maar hij schrok weer eens wakker, niet te kalmeren in z'n bedje, dus ga maar (weer) mee naar beneden .. ik kan ze atm niet echt buiten neerzetten, we hebben geen schuurtje oid. binnenkort eens rondkijken in de buurt of er ergens een bouw aan de gang is, voor wat sloophout. Kan er misschien een overkapping gemaakt worden waar (alles) onder kan staan...

Wat goed dat ze een kilo is aangekomen *O*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_91236176
ik was wat vroeg met ophalen van kinderyoga. zit ik te wachten, hoor ik spelende kindjes. opeens kwam er een (nan frine-achtige) 'LENE OOK KOEK! doorheen.

ik werk aan de manieren, maar het wil dus niet zo :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91236942
Kinderyoga, wat houdt dat precies in simmu?

Nog even snel een foto van Mila met haar cadeau, ze wilde er direct mee spelen :D Oh en let niet op haar haar, dat had de hele dag in een staartje gezeten ;)

pi_91251979
wat een leuk cadeau <3
pi_91252168
wat leuk dat ze zo direct ermee gaat spelen!

ik heb er maar een beetje van meegekregen omdat ik er niet bij blijf (op de psz ook nooit en ze gaat sowieso samen met vriendjes en ze kende de meeste andere kindjes ook al en tis zwaar onhandig met ravi). naar ik weet doen ze simpele yoga-achtige dingen, specifiek voor de leeftijdsgroep. tis meer spelen dan yoga. gister was het thema winter en mochten ze wattenbollen (sneeuw) blazen naar elkaar. ze hebben elkaar ook gemasseerd (de juf was nog stomverbaast dat selene dat al kende, maar ik doe al 2 jaar babymassage bij haar). nja, ze vindt het leuk :) het maakt wel een erge drukke woensdag. eerst mopsie van kwart voor 9 tot half 12 naar de peuterspeelzaal en dan van half 4 tot kwart over 4 naar yoga.
pi_91252176
de juf heeft al wel geleerd dat een tafeltje met een waxinelichtje erop niet zo'n goed idee is met 6 kindjes tussen de 2 en de 4 ;)
pi_91252207
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef simmu het volgende:
de juf heeft al wel geleerd dat een tafeltje met een waxinelichtje erop niet zo'n goed idee is met 6 kindjes tussen de 2 en de 4 ;)
:D al doende leert men.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:22:21 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91252344
Wat een mooi keukentje Raissa! O+
pi_91252362
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een mooi keukentje Raissa! O+
Ikea :D
Ik vond hem zo leuk dat ik er zelf wel mee zou willen spelen als ze `m niet mooi zou vinden :D :')
pi_91253535
Oow dat keukentje! Die zou ik ook zo graag willen voor seb! Maar ben bang dat hij er te weinig mee gaat doen, daarvoor is hij te duur.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:03:44 #215
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91255485
Sorry voor het even binnenwalsen maar mijn peuter van 2 en half is gewoon al 11 kilo. Ze woog na de amandelverwijdering, mycoplasma en longontsteking (fijn hoor in het ziekenhuis liggen, je krijgt ze zieker mee terug dan dat ze erin gingen) nog maar 10 kilo ongeveer en nu na drie maanden begint ze eindelijk iets te groeien. Nu de lengte nog want mevrouw zit nog steeds in maatje 86 met een uitschieter naar een klein vallende 92.

En nu een hele hoop bijlezen gaat.
pi_91255752
voelen jullie je al wel wat beter books?
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:34:23 #217
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_91256550
Ja op zich gaat het eindelijk is een keer rustig hier in huis. Doe wel effe een update in het hoe gaat het met ons. Maar met de peuter gaat het eindelijk weer de goede kant op.
pi_91256650
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef Books het volgende:
Ja op zich gaat het eindelijk is een keer rustig hier in huis. Doe wel effe een update in het hoe gaat het met ons. Maar met de peuter gaat het eindelijk weer de goede kant op.
klinkt goed!
:*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 januari 2011 @ 12:42:48 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91259292
Fijn dat het beter lijkt te gaan Books!!

Mijn peuter heeft gegeten.. uit zichzelf, weliswaar maar één (witte :@ ) boterham met smeerleverworst, maar hij zat te smullen O+ Nu hopen dat het avondeten vanavond ook zo fijn gaat :P

pi_91261793
Ooh wat een mooi keukentje! En nog gefeliciteerd met Mila.

Books, wat fijn dat het een stukje beter gaat.

Ik hoop met je mee DJMO.
pi_91262058
Books, fijn dat het beter gaat!

DJMO, het is een begin ;)

Chris staat in de Ikea ook vaak bij de keukentje te spelen. Thuis heeft hij een fornuisje van de hema met de pannetjes van de Ikea. Wat zelf gemaakte vilt-voedsel erbij. Niet zo duur, en past in een kistje in de kast.

Vanochtend met Chris weer naar de speelochtend geweest in de wijk. Normaal zit hij dan veel bij mij, en vindt de andere kindjes maar druk. Maar vanochtend toch een vriendje gemaakt. Samen met de bal gespeeld en gestoeid. Heerlijk om te zien dat hij dan zo lekker bezig is.
pi_91262111
Wij hebben een brief gekregen van de GGD voor een extra onderzoek.
Er staat in: Dit is een onderzoek naar de algemene ontwikkeling (met kind) naar aanleiding van het vorige onderzoek.
Wij krijgen dit onderzoek ivm mijn psychische problemen en dus vinden ze het belangrijk om Damian goed in de gaten te houden.
Maar nu maak ik me dus al zorgen en ik heb echt geen idee wat ik me bij dat onderzoek moet voorstellen...? Iemand hier wel eens van gehoord?
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:58:52 #223
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_91262491
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Books, fijn dat het beter gaat!

DJMO, het is een begin ;)

Chris staat in de Ikea ook vaak bij de keukentje te spelen. Thuis heeft hij een fornuisje van de hema met de pannetjes van de Ikea. Wat zelf gemaakte vilt-voedsel erbij. Niet zo duur, en past in een kistje in de kast.

Vanochtend met Chris weer naar de speelochtend geweest in de wijk. Normaal zit hij dan veel bij mij, en vindt de andere kindjes maar druk. Maar vanochtend toch een vriendje gemaakt. Samen met de bal gespeeld en gestoeid. Heerlijk om te zien dat hij dan zo lekker bezig is.
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens langskom met Lennon. Dat kan nu wel.... Wat fijn dat Chris nu lekker aan het spelen is geweest.

Appelsap, geen ervaring mee, dus kan je niet "helpen" niet eerder gehoord ook.
Make love, not war ☮
pi_91262687
Appelsap, geen ervaring ook hier... Kan je ze niet bellen om te vragen wat het inhoudt?

Iemand nog ideeën hoe ik mn peuter weerbaarder kan maken?
Is dat een kwestie van tijd en afwachten? Want ze begint ofwel te krijsen/brullen (thuis) of paniekerig huilen (elders) als ze alleen al denkt dat er iets van haar wordt afgepakt.
Ik blijf vertellen dat ze het gewoon kan zeggen, maar kon ik het maar wat simpeler voor haar maken... Zou het al zinvol zijn om er wat mee te doen en wat dan?
Ik moet sowieso in februari met de jongste naar het CB, dan wil ik het toch ook even over de oudste hebben... Ik wil ook niet dat ze straks een pispaaltje ofzo wordt omdat ze zo lekker heftig reageert ofzo. Want zelfs zusje pakt al dingen af met een grote grijns in afwachting van het toneelstuk wat er volgt...
Fake it till you make it...
pi_91262779
Het zegt mijn niks Appelsap.
Wat was het vorige onderzoek? De CB controle van 3j9mnd? Misschien willen ze gewoon eens uitgebreider naar Damian kijken dan zo'n korte afspraak. Als je bij Damian verder geen gekke dingen merkt, zou ik me niet teveel zorgen maken.
Misschien kun je eens naar het GGD bellen, wie er bij dat gesprek zit (de CB-arts, een pedagoog, of iemand anders)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')