quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef simmu het volgende:
de juf heeft al wel geleerd dat een tafeltje met een waxinelichtje erop niet zo'n goed idee is met 6 kindjes tussen de 2 en de 4
Ikeaquote:
klinkt goed!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef Books het volgende:
Ja op zich gaat het eindelijk is een keer rustig hier in huis. Doe wel effe een update in het hoe gaat het met ons. Maar met de peuter gaat het eindelijk weer de goede kant op.
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens langskom met Lennon. Dat kan nu wel.... Wat fijn dat Chris nu lekker aan het spelen is geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Books, fijn dat het beter gaat!
DJMO, het is een begin
Chris staat in de Ikea ook vaak bij de keukentje te spelen. Thuis heeft hij een fornuisje van de hema met de pannetjes van de Ikea. Wat zelf gemaakte vilt-voedsel erbij. Niet zo duur, en past in een kistje in de kast.
Vanochtend met Chris weer naar de speelochtend geweest in de wijk. Normaal zit hij dan veel bij mij, en vindt de andere kindjes maar druk. Maar vanochtend toch een vriendje gemaakt. Samen met de bal gespeeld en gestoeid. Heerlijk om te zien dat hij dan zo lekker bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |