abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91434629
Maakt het uit? Je kan het eens proberen. Luier af en elke keer erop zetten. Ik ben het zat bij 3 natte broeken en je hebt snel door of het zin heeft om door te zetten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91453390
Wij hebben Chris trouwens wel met zachte dwang op het potje/wc gekregen. Hij zat dan helemaal aan ons vastgeplakt (handen om nek). Maar zijn billen op het potje. Dat was echt met 3 dagen, elke dag een keer klaar. Soms moet je ze even helpen die angst te overwinnen. En bij Chris heb ik nu het idee dat het potje zeer doet aan zijn billen. Dus dan maar op de wc.
Hier laatst die kookwekker-optie geprobeerd. Maar zelfs met de kookwekker op 20 minuten en de meeste keren ook een plas, tussendoor had hij ook nog genoeg ongelukjes.. :{

Chris gaat vandaag met 5 andere kindjes en 3 leidsters van het KDV naar een voorstelling in de bibliotheek. Met de bus. Ik vind het leuk dat ze dingen ondernemen, al is het "raar" dat mijn kind zonder me op stap gaat :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 januari 2011 @ 10:55:41 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91453791
Jan is abosluut niet bang voor het potje gelukkig, ik had alleen zelf willen wachten tot de lente/zomer, zodat hij lekker rond kan rennen. Denk overigens wel dat ik dat ook maar doe. en dan ook in overleg met de psz, dat ze hem daar ook op de wc gaan zetten ipv alleen maar verschonen bij een vuile/natte broek. In de tussentijd mag hij als hij dat wil gewoon op het potje voor het douchen .. ding staat klaar :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91454847
Jen vanmorgen zonder luier naar het kdv gebracht.. Ik ben benieuwd, ze ging een plaskaart maken voor Jen en ik heb een tas meegegeven met 3 schone broeken en onderbroeken.. Bij 2 ongelukjes gewoon weer een luier om en succes ermee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')