Kan ik dan wel gewoon komen en meegaan eigenlijk? Of moet ik ons ergens aanmelden?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Nijna, Bij Chris gaat die weerbaarheid nu goed vooruit. Maar het moet natuurlijk niet te erg worden. Chris gaf alles maar af als een kindje hem aankeek. Maar dat is de laatste maanden echt duidelijk beter geworden. Hij houd het speeltje nu wel goed vast. En duwt als het kindje doorzet. Dus hier was het een kwestie van tijd.
Gezellig Diaan, volgende week gaan we naar een binnenspeeltuin (Borne). De week erna gaan we "gezonde" toetjes koken.
geen ervaring hier maar wel eenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef appelsap het volgende:
Wij hebben een brief gekregen van de GGD voor een extra onderzoek.
Er staat in: Dit is een onderzoek naar de algemene ontwikkeling (met kind) naar aanleiding van het vorige onderzoek.
Wij krijgen dit onderzoek ivm mijn psychische problemen en dus vinden ze het belangrijk om Damian goed in de gaten te houden.
Maar nu maak ik me dus al zorgen en ik heb echt geen idee wat ik me bij dat onderzoek moet voorstellen...? Iemand hier wel eens van gehoord?
ik weet niet in hoeverre je tegenstander bent van kant en klaar, maar wat ik dus sinds kerst ofzo doe, is na z'n avondeten en toetje ook nog een zakje knijpfruit geven. hoe slecht hij ook eet, z'n toetje beland vaak ondersteboven op het blad, z'n knijpfruit gaat wel altijd op. Wellicht dat hij zo toch net die boost extra krijgt om weer "normaal" te gaan eten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Marie79 het volgende:
Mila met d'r keukentje
Jan op de fiets
Appelsapook hier geen ervaring...
De lactulose doet goed zijn werk hier... Al 2x een (dunne) poepluier. Morgen dus maar iets minder geven en kijken of Maarten ook (bijna) elke dag blijft poepen.
Nu ook weer wat beter gaan eten (brood gaat wel redelijk), maar avondeten en toetjeVan de week nog gewogen, en 12 kg woog hij, lijkt me netjes, dus maak me geen zorgen hierover. Komt wel weer goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |