Geen consultant denk ik zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:39 schreef Logical het volgende:
Fulltime in de ICT, 40 uur per week, dagelijks van 8:40 tot 17:00 en nooit overwerken.
Senior Software Engineer and Application Architectquote:
ben je daarvoor ook bereid om evt. een deel loon in te leveren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
56 uur Telecom![]()
Voornemens om een baan te vinden dit jaar met maar 40 of 36 uur werk om een betere balans te vinden tussen werk en privé.
Ja, Maar niet te veel natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben je daarvoor ook bereid om evt. een deel loon in te leveren?
... en indien ik wel moet overwerken wordt dat altijd uitbetaald.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:39 schreef Logical het volgende:
Fulltime in de ICT, 40 uur per week, dagelijks van 8:00 tot 16:30 en bijna nooit overwerken.
Wat doe je als zelfstandige?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef Audreyoot het volgende:
60 tot 70 uur per week, 7 dagen. Nooit verlof helaas maar ik ben ook pas gestart als zelfstandige, misschien in de toekomst
Detailhandel, heb een winkel. 6 dagen open en op zondag ga ik naar de groothandel. Ik doe alles alleen, van verkoop tot inkoop tot boekhouding dus daar zitten wel wat uurtjes in.quote:
Jouw baas lacht zijn ballen uit zijn broek met zo'n overambitieuze en hardwerkende 'werknemer' als jou. En de baas maar rijk maken. Nog een paar jaar en je bent uitgeblust als de pest. Net als al die andere kruiperige werknemers die denken een 'carriere' te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:35 schreef draaijer het volgende:
Ik werk bij een Amerikaanse sales organisatie. Ik begin altijd om 7 uur in de ochtend op kantoor (ivm files) en dan rol ik rond 18 uur net na het hoogtepunt van de files weer naar huis. Kinderen naar bed brengen, eten en dan rond 20.00 uur tot 21.30/22.00 uur werken (skype calls met de US omdat ze west coast zitten) en dan lekker mijn mandje in.
Maar vaak als ik weet dat ik in de avond zeker 2 uur conference calls heb, dan breng ik in de ochtend lekker de kinderen naar school.
In het weekend werk ik max ca. 5 uur
Ik denk rond de 60 - 65 uur zonder reistijd
Als je ervoor betaald krijgt, waarom niet? Het is dat ze mij alleen een contract voor 40 uur wilden aanbieden, anders was ik ook meer betaalde uren gaan werken (48 of zo). Altijd leuk om die bankrekening te zien groeienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Jouw baas lacht zijn ballen uit zijn broek met zo'n overambitieuze en hardwerkende 'werknemer' als jou. En de baas maar rijk maken. Nog een paar jaar en je bent uitgeblust als de pest. Net als al die andere kruiperige werknemers die denken een 'carriere' te hebben
Ach, de stap is alweer gemaakt. Je hebt werkelijk geen idee waar je over praat. Maar goed, blijf maar onwetendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Jouw baas lacht zijn ballen uit zijn broek met zo'n overambitieuze en hardwerkende 'werknemer' als jou. En de baas maar rijk maken. Nog een paar jaar en je bent uitgeblust als de pest. Net als al die andere kruiperige werknemers die denken een 'carriere' te hebben
Tja, ik heb een aanzienlijk commissie potentieel alsmede krijg je bij bepaalde performance ook weer een lekker aantal aandelen. Tja, ieder zijn of haar keusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Als je ervoor betaald krijgt, waarom niet? Het is dat ze mij alleen een contract voor 40 uur wilden aanbieden, anders was ik ook meer betaalde uren gaan werken (48 of zo). Altijd leuk om die bankrekening te zien groeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |