abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90963539
Positief blijven in het leven, dan ga je vanzelf wel weer openstaan voor nieuwe liefdes! Geduld is een schone zaak zeggen ze he!

Wie weet denk je er over een maand ineens heel anders over.

Succes
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:13:14 #27
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90964639
TS, wil je die drang wel echt uitbannen? Je geeft aan dat je alles hebt waarmee je alleen door het leven kan, maar dat zaken als romantiek op TV je echt raken en als een vriendin bijvoorbeeld gaat trouwen dat je eerder jaloers bent dan blij voor haar. Je ziet het uitbannen als die drang als een noodzaak om weer vrolijk te worden, maar vraag jezelf eens dit af:

Ben je er van overtuigd dat je voortaan alleen door het leven wilt? Echt, je hele leven?
Of wil je ergens toch het liefste toch gewoon een hele leuke relatie, maar wil het gewoon niet vlotten een leuke man tegen te komen die meer wilt dat alleen seks, maar echt geintereseerd is in jou?

Want indien het het 2e is, ben je dan niet bang dat wanneer je het uitbant, dat je wanneer je een leuke vent tegen komt, je niet meer klaar bent voor een relatie?

Heel veel succes! :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:20:16 #28
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90964703
Same here. Ben ook al heel lang alleen. Ben er inmiddels aan gewend. Maar ik heb soms ook van die dipjes.

Ik denk dat het belangrijker is om je alleen goed te kunnen redden en lol te hebben en dat dan eventueel een relatie erbij leuk is, maar niet noodzakelijk.

Makkelijker gezegd dan gedaan misschien, but there it is.

Die biologische klok maakt de urgentie natuurlijk wel wat merkbaarder, maar daar kan ik niet echt over meepraten.

Goeie tekst:

[ Bericht 34% gewijzigd door DustPuppy op 07-01-2011 08:39:59 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_90965241
Leuke dingen doen, en de drang uit je kop proberen te zetten. Als je forceert krijg je nooit een goed resultaat.

Ps: Daten? O+
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:06:02 #30
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_90965327
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 02:12 schreef Non.stop het volgende:

[..]

Ik ben redelijk beïnvloedbaar en dus vrij gevoelig voor de manier waarop mensen mij benaderen.
Dat blijkt wel. Je laat je nu beinvloeden omdat je niet doet wat "hoort" en daar word je ongelukkig van. Je "moet" een relatie hebben, een gelukkige toekomst opbouwen en gelukkig zijn met je kinderen en kleinkinderen. Dat is een maatschappelijke en sociale dwang die je echt niet moet onderschatten.

Mijn punt is, en dat blijkt ook uit je post, het lukt niet en daar ben je ongelukkig over. Of bang, voor wat de toekomst nu brengen zal. Een gezin, een lieve vriend en een huisje bieden geborgenheid en veiligheid en misschien heb je die straks wel niet. Geen gezin, geen lieve vriend, en geen huisje-boompje-beestje.

Maar of je daar ongelukkig van wordt? Ik betwijfel het. Je moet het alleen uit je kop zetten dat er iets is dat je verplicht.
pi_90965387
Heel herkenbaar topic :P ben jij mijn kloon? hmm...
pi_90966142
mssn een raar idee..

Maar mssn moet je idd niet je inlaten met de mannen van de kroeg, om generaliserend te spreken; die zijn juist enkel op zoek naar sex voor een avond.

Wil je iets serieuzer beginnen dan zul je dit ergens anders meoten opbouwen. zie bv i-net daten (daar zitten de vaak lievere mannen die dat haantje gedrag missen. dit zijn dan niet de 'foute' types waar de meeste vrouwen op vallen maar wel waar je wat aan hebt op de lange termijn.)

Hier kun je in alle rust eerst mensen leren kennen zonder het onderwerp seks.

Want om eerlijk te zijn. Jij wilt wel een relatie. Maar jij wilt niet wanhopig zijn, verdrietig snakkend naar een relatie.

Ik zie (hoe erg het ook een taboe voor sommigen mag zijn) i-net dating toch één als de beste oplossingen voor je. Je kan hier gewoon rustig gesprekken voeren, je ego laten strelen (minder onzeker worden) en bepalen wat jij wilt.
newb
pi_90966175
Ik heb alles gelezen maar kon niet ontdekken hoe lang je al vrijgezel bent? Kan zijn dat ik erover heen gelezen heb hoor.
pi_90967092
Ik heb hetzelfde probleem gehad, terwijl ik ook behoorlijk lange relaties heb gehad (1, 1,5 en 7 jaar). De momenten dat je alleen bent beleef je ook alleen en dat gevoel van alleen zijn was zeker niet fijn.
Maar het probleem ligt in jezelf. Je moet leren om het leuk met jezelf te hebben, van jezelf te houden. Sinds ik dat gevoel heb, ging alles een stuk makkelijker, de druk om een relatie te hebben was weg(of minder).

Doordat de druk weg was heb ik mezelf beter leren kennen en had weer plezier in alle dagelijks dingen.

Ook nu ik opnieuw een relatie heb merk ik dat ik er veel anders en sterker in sta.

Blijf bezig om het leuk voor jezelf te maken.....
"Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten."
pi_90968632
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:53 schreef Non.stop het volgende:

[..]

Ja, want dit topic is geen afknapper, gelukkig. :P
Ik vind het geen afknapper hoor. De een is de ander niet, je kan nou eenmaal gewoon klote dingen meemaken waardoor je erg terughoudend wordt. Je klinkt juist als een leuke meid die gewoon het vertrouwen in mannen is verloren. Het is absoluut geen afknapper.

Sterker nog, ik ben gek geworden op een persoon die ook in jouw situatie zit. Ik vind het juist fijn dat ze terughoudend is maar ja dat ben ik :@

[ Bericht 2% gewijzigd door D_tjuh op 07-01-2011 11:30:07 ]
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90968738
Ik wil, ik wil, nee toch niet.. misschien wel... nee laat maar, niet aan mij besteed... maar... ja, nee, ja .. boe-fucking-hoe :{w
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90969470
Het is niet zielig, ofzo. Maar elke keer dat je zelfmedelijden hebt versterk je wél het gevoel dat je een relatie nodig hebt om gelukkig te zijn. Dan kom je nooit uit die cirkel lijkt mij. Dat is dus ding nr. 1 waar je mee moet zien te stoppen. Ook moet je de voordelen van het single-zijn kunnen inzien en beseffen dat je ook alleen gelukkig kunt zijn in plaats van het alleen maar te willen.

Als je dat niet lukt dan moet je gewoon accepteren dat je een relatie wilt en het niet ontkennen, want dan zorg je alleen maar voor dubbele frustratie.

Lijkt mij :P

[ Bericht 13% gewijzigd door rijsttafel op 07-01-2011 11:44:23 ]
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_90973319
Bij mij is het precies andersom, zou eigenlijk wel een relatie willen willen zeg maar, maar iets houdt me telkens tegen. Of ik nu nog teveel geniet van mijn vrijheid, of omdat het komt omdat ik gewoon ontzettend moeilijk verliefd word op iemand is me nog niet duidelijk eigenlijk.
pi_90973386
Er zit een sterke incongruentie in je houding en je gedrag. Je houding zegt: "ik wil niet meer snakken naar een relatie". Je gedrag zegt echter dat je er de hele tijd mee bezig bent en je niet bezig bent met jezelf.

Want dat is wat je moet doen. Ga bezig met jezelf. Ga leuke dingen doen, ga sporten, nieuwe hobbies. Zoek nieuwe sociale cirkels op, waarbij je op een leuke manier nieuwe mensen ontmoet en leuke dingen doet. Mijn beste voorbeeld hiervan is salsa. Leuke sfeer, lekker dansen, muziek en je komt in contact met mannen zonder dat het gelijk over seks gaat.

Waarschijnlijk is het ook je uitstraling die meespeelt bij de familieaangelegenheden e.d. Mensen zien aan je dat je graag als de "vrouw van" binnen zou willen komen en beginnen er dan over. Zodra je je aandacht meer op jezelf en leuke dingen richt, dan wordt je meer de "vrouw van jezelf" en zul je uitstralen dat je niet per sé een vent nodig hebt en dat kerels moeten laten zien wat ze te bieden hebben.

Hoe je je naar mannen toe gedraagt weet ik niet, waarschijnlijk beinvloedt je wanhoop je daar ook bij. Op die manier schrik je mannen af. Lees dit boek met een controversiele titel. Leuk boek en voor een vrouw zeker interessant. Als man die veel aandacht heeft voor sociale interacties kan ik je zeggen dat de dingen vaak wel werken zoals in het boek beschreven wordt.. er is altijd één persoon die naar de ander toe trekt.
pi_90975203
wat is er mis mee om vrijgezel te zijn??
Ik ben 4 jaar lang vrijgezel geweest en had absoluut geen behoefte aan een relatie
Ik ben veel gaan reizen, en veel met vriendinnen weg geweest, veel sociale contacten opgebouwd en ben daar alleen maar sterker uit gekomen....
pi_90978919
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef WvdL het volgende:
mssn een raar idee..

Maar mssn moet je idd niet je inlaten met de mannen van de kroeg, om generaliserend te spreken; die zijn juist enkel op zoek naar sex voor een avond.

Wil je iets serieuzer beginnen dan zul je dit ergens anders meoten opbouwen. zie bv i-net daten (daar zitten de vaak lievere mannen die dat haantje gedrag missen. dit zijn dan niet de 'foute' types waar de meeste vrouwen op vallen maar wel waar je wat aan hebt op de lange termijn.)

Hier kun je in alle rust eerst mensen leren kennen zonder het onderwerp seks.

Want om eerlijk te zijn. Jij wilt wel een relatie. Maar jij wilt niet wanhopig zijn, verdrietig snakkend naar een relatie.

Ik zie (hoe erg het ook een taboe voor sommigen mag zijn) i-net dating toch één als de beste oplossingen voor je. Je kan hier gewoon rustig gesprekken voeren, je ego laten strelen (minder onzeker worden) en bepalen wat jij wilt.
_O_

Als je tegen jezelf liegt dat je geen relatie wilt, krijg je mogelijk een verstoord zelfbeeld en kom je niet over als iemand die weet wat ze wil en haar leven accepteert zoals het is.

Op internetdating zitten idd veel meer mannen die een relatie zoeken dan in de discotheek! Meestal kun je aanvinken dat je alleen een relatie wil en geen sex voor de sex. Er zijn genoeg mannen die dit ook aangevinkt hebben. Ga eens lekker daten, dan kom je vanzelf zo'n vent tegen. En niet te snel sex hebben, zodat je niet gekwetst wordt. En onthoud, je bent niet alleen, er zijn meer meiden met dit probleem!
Raak en plezierig.
pi_90979830
Te snel sex hebben schijnt ook niet goed te zijn, hoe langer uitstel hoe beter (mits het uit te houden is).. Hoe langer je wacht, des te meer kans je hebt op een succesvolle, langdurige relatie.

Onderzocht. Door wie? Geen idee. Door mensen die meer verdienen dan ik in elk geval...
pi_90980108
Deze gevoelens uitbannen zou betekenen dat je complete controle over je emoties hebt, wat prettig zo zijn maar onrealistisch. Op ieder potje past een deksel. Hopen is nooit erg, doordat het een prettig gevoel creëert. Het gaat er niet om dat je vervelende ervaringen hebt gehad maar wel hoe je hiermee omgaat, ga je de rest van je leven ongelukkig zijn of pak je je leven verder op? Dit heb je zelf in de hand.

Sowieso lijken alle relaties om je heen wellicht rooskleurig, maar in werkelijkheid heeft iedereen problemen binnen hun relatie.
pi_90980116
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Toefjes het volgende:
Onderzocht. Door wie? Geen idee. Door mensen die meer verdienen dan ik in elk geval...
Ze krijgen meer. Of ze het verdienen is een andere vraag ;)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:13:06 #45
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_90981413
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef sherezade het volgende:
wat is er mis mee om vrijgezel te zijn??
Ik ben 4 jaar lang vrijgezel geweest en had absoluut geen behoefte aan een relatie
Ik ben veel gaan reizen, en veel met vriendinnen weg geweest, veel sociale contacten opgebouwd en ben daar alleen maar sterker uit gekomen....
Is ook niks mis met vrijgezel zijn.
Ben inmiddels ook alweer bijna 4 jaar vrijgezel, scharrels niet meegeteld.
En dat bevalt me ergens ontzettend goed, maar op sommige momenten zou het ook wel fijn zijn om een relatie te hebben.
Merk alleen wel dat om nog veel met vrienden te gaan doen steeds minder word omdat die allemaal aan het settelen zijn.

En wat TS ook al aangaf, vooral op feestjes word je af en toe doodziek van mensen die maar blijven vragen waar jou vriendin blijft en dat soort dingen.
pi_90981735
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:53 schreef Non.stop het volgende:

[..]

Ja, want dit topic is geen afknapper, gelukkig. :P
Er zullen er genoeg zijn die je graag doen laten bukken.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:34:53 #47
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_90987338
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 02:05 schreef Non.stop het volgende:

[..]

Ik ga nog regelmatig uit, daar leer ik iedere maand wel 'geïnteresseerden' kennen.
En die zijn allemaal niet geschikt voor een relatie?
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:36:53 #48
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90987399
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 02:02 schreef rozecroc het volgende:
Ts heb je snel seks met de mannen die je leuk vindt? Ik merk zelf dat als ik een meisje leuk vind, maar ze duikt de eerste nacht al met mij het bed in, dat je dan denkt; zo makkelijk is ze vast ook bij elke andere kerel. Dan is het dus ook geen relatiemateriaal meer.
Dat is gewoon je eigen onzekerheid, dat heeft met dat meisje natuurlijk geen hol te maken.
J. <3
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:37:43 #49
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90987425
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Toefjes het volgende:
Te snel sex hebben schijnt ook niet goed te zijn, hoe langer uitstel hoe beter (mits het uit te houden is).. Hoe langer je wacht, des te meer kans je hebt op een succesvolle, langdurige relatie.

Doe dan tenminste een bron.
J. <3
pi_90991560
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 02:05 schreef Non.stop het volgende:
Ik wil dat niet. En nee, ik zit niet op internetdating. Ik ga nog regelmatig uit, daar leer ik iedere maand wel 'geïnteresseerden' kennen. Ik moet leerde zeggen want ik ben er klaar mee. Ik wil gewoon dit uitroeien. Liefde is gewoon niet voor mij, klaar. Hoe sneller ik dit achter me kan laten, hoe beter.

Ik zou mezelf echt niet durven omschrijven als een ongelukkig persoon, ik geniet in mijn eentje ook absoluut van het leven met feestjes, reisjes, veel lachen met collega's en vrienden enzo. Maar ik wil gewoon niet meer opzien tegen bruiloften, bedrijfsfeestjes of zelfs familiebezoekjes omdat ik de enige ben die overblijft. Ik wil gewoon die relaxte chick zijn die er OK mee is, die helemaal geen intimiteit van anderen nodig heeft om volmaakt gelukkig te zijn.
De meerderheid van de mensen vind het normaal dat je pas volmaakt gelukkig bent in een relatie, als jij iets anders stelt dan distantieer je jezelf al van anderen. Misschien als je het anders formuleert zoals dat je gelukkig kunt zijn als alleenstaande maar dat je nog gelukkiger kan zijn in een relatie. En dan jezelf aanleren diegenen te herkennen die niet zonder een ander kunnen, die alleen iets kunnen voelen door een ander en ervan overtuigd zijn dat je enkel met zijn 2-en een compleet bestaan kan bereiken, zodat je die kunt negeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')