Dat blijkt wel. Je laat je nu beinvloeden omdat je niet doet wat "hoort" en daar word je ongelukkig van. Je "moet" een relatie hebben, een gelukkige toekomst opbouwen en gelukkig zijn met je kinderen en kleinkinderen. Dat is een maatschappelijke en sociale dwang die je echt niet moet onderschatten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:12 schreef Non.stop het volgende:
[..]
Ik ben redelijk beïnvloedbaar en dus vrij gevoelig voor de manier waarop mensen mij benaderen.
Ik vind het geen afknapper hoor. De een is de ander niet, je kan nou eenmaal gewoon klote dingen meemaken waardoor je erg terughoudend wordt. Je klinkt juist als een leuke meid die gewoon het vertrouwen in mannen is verloren. Het is absoluut geen afknapper.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:53 schreef Non.stop het volgende:
[..]
Ja, want dit topic is geen afknapper, gelukkig.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef WvdL het volgende:
mssn een raar idee..
Maar mssn moet je idd niet je inlaten met de mannen van de kroeg, om generaliserend te spreken; die zijn juist enkel op zoek naar sex voor een avond.
Wil je iets serieuzer beginnen dan zul je dit ergens anders meoten opbouwen. zie bv i-net daten (daar zitten de vaak lievere mannen die dat haantje gedrag missen. dit zijn dan niet de 'foute' types waar de meeste vrouwen op vallen maar wel waar je wat aan hebt op de lange termijn.)
Hier kun je in alle rust eerst mensen leren kennen zonder het onderwerp seks.
Want om eerlijk te zijn. Jij wilt wel een relatie. Maar jij wilt niet wanhopig zijn, verdrietig snakkend naar een relatie.
Ik zie (hoe erg het ook een taboe voor sommigen mag zijn) i-net dating toch één als de beste oplossingen voor je. Je kan hier gewoon rustig gesprekken voeren, je ego laten strelen (minder onzeker worden) en bepalen wat jij wilt.
Ze krijgen meer. Of ze het verdienen is een andere vraagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Toefjes het volgende:
Onderzocht. Door wie? Geen idee. Door mensen die meer verdienen dan ik in elk geval...
Is ook niks mis met vrijgezel zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef sherezade het volgende:
wat is er mis mee om vrijgezel te zijn??
Ik ben 4 jaar lang vrijgezel geweest en had absoluut geen behoefte aan een relatie
Ik ben veel gaan reizen, en veel met vriendinnen weg geweest, veel sociale contacten opgebouwd en ben daar alleen maar sterker uit gekomen....
Er zullen er genoeg zijn die je graag doen laten bukken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:53 schreef Non.stop het volgende:
[..]
Ja, want dit topic is geen afknapper, gelukkig.
En die zijn allemaal niet geschikt voor een relatie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:05 schreef Non.stop het volgende:
[..]
Ik ga nog regelmatig uit, daar leer ik iedere maand wel 'geïnteresseerden' kennen.
Dat is gewoon je eigen onzekerheid, dat heeft met dat meisje natuurlijk geen hol te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:02 schreef rozecroc het volgende:
Ts heb je snel seks met de mannen die je leuk vindt? Ik merk zelf dat als ik een meisje leuk vind, maar ze duikt de eerste nacht al met mij het bed in, dat je dan denkt; zo makkelijk is ze vast ook bij elke andere kerel. Dan is het dus ook geen relatiemateriaal meer.
Doe dan tenminste een bron.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Toefjes het volgende:
Te snel sex hebben schijnt ook niet goed te zijn, hoe langer uitstel hoe beter (mits het uit te houden is).. Hoe langer je wacht, des te meer kans je hebt op een succesvolle, langdurige relatie.
Onderzocht. Door wie? Geen idee. Door mensen die meer verdienen dan ik in elk geval...
De meerderheid van de mensen vind het normaal dat je pas volmaakt gelukkig bent in een relatie, als jij iets anders stelt dan distantieer je jezelf al van anderen. Misschien als je het anders formuleert zoals dat je gelukkig kunt zijn als alleenstaande maar dat je nog gelukkiger kan zijn in een relatie. En dan jezelf aanleren diegenen te herkennen die niet zonder een ander kunnen, die alleen iets kunnen voelen door een ander en ervan overtuigd zijn dat je enkel met zijn 2-en een compleet bestaan kan bereiken, zodat je die kunt negeren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:05 schreef Non.stop het volgende:
Ik wil dat niet. En nee, ik zit niet op internetdating. Ik ga nog regelmatig uit, daar leer ik iedere maand wel 'geïnteresseerden' kennen. Ik moet leerde zeggen want ik ben er klaar mee. Ik wil gewoon dit uitroeien. Liefde is gewoon niet voor mij, klaar. Hoe sneller ik dit achter me kan laten, hoe beter.
Ik zou mezelf echt niet durven omschrijven als een ongelukkig persoon, ik geniet in mijn eentje ook absoluut van het leven met feestjes, reisjes, veel lachen met collega's en vrienden enzo. Maar ik wil gewoon niet meer opzien tegen bruiloften, bedrijfsfeestjes of zelfs familiebezoekjes omdat ik de enige ben die overblijft. Ik wil gewoon die relaxte chick zijn die er OK mee is, die helemaal geen intimiteit van anderen nodig heeft om volmaakt gelukkig te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |