Bietzquote:
Nee, ik lig nu in bed... met mn telefoon... nu toch echt gaan slapen.quote:
Nee bweh, 't slaat ook nergens op eigenlijk, maar het vraagt wel veel van je tijdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat me er niet vanPas je op dat je er niet in meegesleept wordt
Enige bier wat ze hebben is Sagres of datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef HappyBob het volgende:
Dit dronk ik eigenlijk vaker in Portugal
[ afbeelding ]
Idd, en dan lekker stinkenquote:
Hij is er -waarschijnlijk- zelf eenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook een geweest
Ik heb die periode overgeslagenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook een geweest
Totdat diegene niet meer om hulp vraagt en het doetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee bweh, 't slaat ook nergens op eigenlijk, maar het vraagt wel veel van je tijd
Zivaquote:
Uhu..maar Super Bock dronk ik vaker dan Sagresquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef Creeg het volgende:
[..]
Enige bier wat ze hebben is Sagres of dat
Jezelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Who cares, heb toch niemand waar ik rekening mee moet houden
Ahh, bij ons in hotel was 't Sagresquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Uhu..maar Super Bock dronk ik vaker dan SagresDit omdat ze Super Bock in het hostel schonken
Ik weet dat hij het niet gaat doen maar ik voel me toch schuldig als ik hem laat praten over die plannen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Totdat diegene niet meer om hulp vraagt en het doet
Dan is hij een faalhaas wie gaat zich zelf nou hatenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is er -waarschijnlijk- zelf een
Heujquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Totdat diegene niet meer om hulp vraagt en het doet
Mijn lichaam maakt mij niet uit zolang het zomers in topvorm isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |