Quote m'n spoiler ook even meequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Meisje dat Portugees bier drinkt.Gewoon nog een keer omdat spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Meisje dat Portugees bier drinkt.Dat doet mij denken aan SangriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aan terrassen en veel te mooie jongens
![]()
Ook al is het niet Portugees dan![]()
vandaag wel, en dat moet hij wegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sil is nooit hotIk vind hem zo lelijk
Het heeft er eigenlijk niets mee te makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan SangriaEn aan terrassen en veel te mooie jongens
![]()
Ook al is het niet Portugees dan
Ik heb een hekel aan pubers.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
Ik heb een hekel aan pubers tegenhouden om zelfmoord te plegen.
Praat me er niet vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
Ik heb een hekel aan zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
hihi, ik snap 'mquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat me er niet vanPas je op dat je er niet in meegesleept wordt
Ja ik al hongerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef Creeg het volgende:
[..]
Het heeft er eigenlijk niets mee te maken
Maar bedankt voor je bijdrage.. nu heb ik dorst
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
whut jij sliep toch al!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef trolololo het volgende:
Hoi ik wilde op tijd gaan slapen dus dat ga ik ook doen. ofzo.
Welteruste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |