gewoon pics van die zaadhoer poste kut klapjostiequote:
O mijn God.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
Wat is er mis met korte, pittige kapsels? Dat is toch ubergeil.![]()
[ afbeelding ]
Fap, fap, fap![]()
![]()
hou je kkbek kkkaulobezemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
gewoon pics van die zaadhoer poste kut klapjostie
Dit verdiende een KLB 1.0. Kort haar bij een vrouw.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef Daniel1976 het volgende:
Die CAPS en die KLB 1.0 maken het niet grappig.
verder is kort haar bij een vrouw altijd een reden voor een terechte klacht
Hardstikke hard man, ik hield van die tanga. Hoezo, heeft zij nu ook een kort pittig kapsel dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ben je nog broke van de break met sab?![]()
quote:
Goed neuken kon zequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Hardstikke hard man, ik hield van die tanga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
Beetje. Best een lief koppie eigenlijk en een reet waar je een kratje bier op kan zetten zonder dat het eraf valt. Afijn, terug naar het topic. KORT HAAR!?quote:
Mwah, wel leuk koppie ja, zo nu en dan. Maar eigenlijk niet echt hélemaal m'n smaak. Ben meer van 't blond. En ben ook meer van de subtiele assers. Maar nogmaals, neuken kon ze. Al heeft ze tegen mij nooit gezegd dat jij er ook bovenop bent geweest..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Beetje. Best een lief koppie eigenlijk en een reet waar je een kratje bier op kan zetten zonder dat het eraf valt. Afijn, terug naar het topic. KORT HAAR!?
Ben er nooit op geweest hoor. Alsnog heeft ze wel echt een kont waar een raket op kan landen. Oew.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef LeNick het volgende:
[..]
Mwah, wel leuk koppie ja, zo nu en dan. Maar eigenlijk niet echt hélemaal m'n smaak. Ben meer van 't blond. En ben ook meer van de subtiele assers. Maar nogmaals, neuken kon ze. Al heeft ze tegen mij nooit gezegd dat jij er ook bovenop bent geweest..
niet dat ik er nu nog mee omga maar ok
Ik eigenlijk ook niet xDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:11 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Ben er nooit op geweest hoor. Alsnog heeft ze wel echt een kont waar een raket op kan landen. Oew.
Hey, wat is dit voor topickaap?
ai ai aiiii als symhpo dit ziet ben je de sjaak.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:59 schreef Raqualad het volgende:
KLB 1.0:
Klacht: Moeder wil kort, pittig kapsel
Subklacht: Kort. Pittig. Kapsel.
Anti-klacht: Is er niet in deze, sorry mensen.
niets mis met een lekker jong dingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |