abonnement Unibet Coolblue
pi_90959971

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
koei
Krioro
liesje1979
Morrisz
NelisZ
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90960039
zooo, die lemon balm mastery gaat langzaam jongeh! :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90960139
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:00 schreef sbientje het volgende:
zooo, die lemon balm mastery gaat langzaam jongeh! :D
Ik heb net level 2 gehaald. En baal nog steeds van die orange daisies faal. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90960214
Mods onderling mogen wel eens iets vriendelijker doen :{w
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90960265
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:
Mods onderling mogen wel eens iets vriendelijker doen :{w
Dat doen we achter de schermen wel. :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90960332
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb net level 2 gehaald. En baal nog steeds van die orange daisies faal. :')
ik ook net level 2.. het irritante is ook dat je het niet echt door kan planten. Nu kan ik bijv. niet planten want binnen 12 uur ben ik niet meer online en en en... :'( ;) Dus nu maar posole corn, die moet ook nog :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90960358
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat doen we achter de schermen wel. :{w
in mijn crewtijd was het achter de schermen net zo ongezellig als ervoor ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:08:01 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90960391
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:
Mods onderling mogen wel eens iets vriendelijker doen :{w
Ja, wat een kreng hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90960424
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik ook net level 2.. het irritante is ook dat je het niet echt door kan planten. Nu kan ik bijv. niet planten want binnen 12 uur ben ik niet meer online en en en... :'( ;) Dus nu maar posole corn, die moet ook nog :D
Die heb ik nu ook staan. :Y En ik denk dat ik die wel ga masteren morgenvroeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:08:52 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90960428
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef sbientje het volgende:

[..]

in mijn crewtijd was het achter de schermen net zo ongezellig als ervoor ;)
FC hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90960452
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef sbientje het volgende:

[..]

in mijn crewtijd was het achter de schermen net zo ongezellig als ervoor ;)
Tijden veranderen. Wilde feestjes, nakende mannen die uit taarten springen... elke dag weer een verrassing joh. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90960473
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, wat een kreng hè.
Maar mét regenboogkippen en een bubblegum tree. *O*

:@ :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90960569
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, wat een kreng hè.
Ja :*
Ik ga hard seedlingen zaaien voor je O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90960620
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja :*
Ik ga hard seedlingen zaaien voor je O+
Hou jij ook al niet meer van me? :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90960625
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tijden veranderen. Wilde feestjes, nakende mannen die uit taarten springen... elke dag weer een verrassing joh. ^O^
oef.. is dat in fok!crew of alleen in forumcrew? :D
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

FC hè.
ah, daar waar de leuke mensen zitten :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:21:42 #16
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_90960856
* NelisZ heeft vanavond zijn laatste mastery gehaald *O*

Nu maar meer met de coops bezig gaan denk ik :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_90962351
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tijden veranderen. Wilde feestjes, nakende mannen die uit taarten springen... elke dag weer een verrassing joh. ^O^
En dan heb je nog niet eens toegang tot de gamescrew waar het pas echt gezellig is!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_90962469
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef NelisZ het volgende:
* NelisZ heeft vanavond zijn laatste mastery gehaald *O*

Nu maar meer met de coops bezig gaan denk ik :P
Ik wil eventueel wel mee doen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90964685
ahh die koe is leuk *O* voor de 12 day dinges :)

En ik vind het echt irritant dat ik straks hartje zomer een zingende sneeuwpop op mijn farm heb staa, vanwege de gieters..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:50:21 #20
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90965059
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
Mag ik de volgende? :'(
Heb je die nou nog niet?

Eerstvolgende die ik krijg, is voor jou. :Y
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:57:53 #21
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:03:58 #22
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 januari 2011 @ 10:44:59 #23
163650 Greys
pi_90967771
Dank je wel! Waren er nog!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:49:13 #24
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_90967912
Het is mogelijk toch om Farmville berichten alleen te laten zien aan vrienden die in een bepaalde groep zitten? Iemand enig idee hoe ik dat ongeveer kan instellen?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:02:53 #25
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90968324
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Het is mogelijk toch om Farmville berichten alleen te laten zien aan vrienden die in een bepaalde groep zitten? Iemand enig idee hoe ik dat ongeveer kan instellen?
:Y
Groep aanmaken, en dan in het scherm van de post, klikken op het slotje (links naast publish).
Daar kan je dan de groep aangeven waarnaar je het wilt posten (plaatje van Greys geleend)

  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:09:28 #26
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_90968532
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:02 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

:Y
Groep aanmaken, en dan in het scherm van de post, klikken op het slotje (links naast publish).
Daar kan je dan de groep aangeven waarnaar je het wilt posten (plaatje van Greys geleend)

[ afbeelding ]
aaah en dat moet elke keer als je post of kun je dat ook per applicatie aangeven?

Achter het slotje zit dus niet de groep waar ik het bericht wil posten ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door PoederSuikerPoeder op 07-01-2011 11:28:05 ]
pi_90970832
Ik kan alleen kiezen voor een groep waaraan ik het juist niet wil laten zien, of een persoon waaraan ik het wél wil laten zien (daar kan ik dus geen groep invullen).
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:34:25 #28
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90971822
Zo doe ik het:


Bij "je privacyinstellingen kiezen"> instellingen aanpassen > kan je bij "berichten van mij" eventueel al de groepen aangeven waar een post naar toegepost moet worden.
Zo hoef je dus niet steeds de groep in te vullen.
pi_90972641
De veulens waren er nog! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:11:19 #30
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_90973294
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef Sjowhan het volgende:
Zo doe ik het:
[ afbeelding ]

Bij "je privacyinstellingen kiezen"> instellingen aanpassen > kan je bij "berichten van mij" eventueel al de groepen aangeven waar een post naar toegepost moet worden.
Zo hoef je dus niet steeds de groep in te vullen.
oh dat is veul makkelijker, nice thanks! :*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:13:35 #31
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_90973404
Als er nog mensen willen meehelpen, ik ben een coop begonnen: klik hier

Het is btw een restoring candle coop, dus met sunflower, ghost chili en green tea...

De eerste 600 chili heb ik net ingezaaid
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 13:21:25 #32
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90973731
Ik doe mee :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:22:43 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90973794
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:50 schreef Xebber het volgende:

[..]

Heb je die nou nog niet?

Eerstvolgende die ik krijg, is voor jou. :Y
Nee, jullie vergeten mij allemaal.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90973979
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, jullie vergeten mij allemaal.
Wie ben jij ook alweer?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 13:28:53 #35
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90974053
Mmm catfight hier :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90975225
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef just me het volgende:
Mmm catfight hier :D
*meldt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:39:54 #37
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90977063
Eind van dit weekend maar dat voerding weghalen. Komen enkel gare beesten uit, en neemt behoorlijk ruimte in..
pi_90978484
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:19:00 #39
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:24:22 #40
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90980125
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Sjowhan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Knip! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90980365
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:47 schreef Peekies het volgende:
Disco Cow!! :D
Yeah baby! B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90981073
Op zich een best grappig spel. Ik ben pas level 19 en ik vind nu al dat ik teveel beesten heb.
Misschien moet ik maar mijn pigpen en horse stable snel afmaken :P
Feyenoord Rotterdam
pi_90981128
Balen net te laat v oor de disco cow, ik ga vanavond weer veulentjes proberen uit mijn stable te halen, dan zal ik ze ook weer plaatsen, gisteren waren het weer leuke
pi_90984081
Gloeiende gloeiende. :(
Orchards geoogst, geen pop ups, spel vernieuwd en nu staat alles op 0% terwijl ik er geen mastery, geld of seedlings heb bij gekregen. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 17:16:05 #48
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90984377
Gaat lekker :N
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90984551
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:09 schreef Cat22 het volgende:
Gloeiende gloeiende. :(
Orchards geoogst, geen pop ups, spel vernieuwd en nu staat alles op 0% terwijl ik er geen mastery, geld of seedlings heb bij gekregen. :(
ahhw :(

gelukkig stond je box nog vol seedlings ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90986611
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef sbientje het volgende:

[..]

ahhw :(

gelukkig stond je box nog vol seedlings ;)
Dat zijn er maar 70. :'(

_O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90986816
Orchard die iets later klaar was
kans van 1 op 20 dat het een bubblegum tree is. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90986866
Orchard die iets later klaar was 2

Kans van 1 op 2 dat er een holiday tree seedling bij zit!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:30:33 #54
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90989649
:o :o :o
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Sjowhan het volgende:
[ link | afbeelding ]

Die groene :o Ik was helaas te laat, maar die heb ik nog nooit gezien

[ link | afbeelding ]
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90990911
Is er hier iemand die nog een wit vosje wil? Ik heb al een persoon aan wie ik er een ga geven en je kan er twee doen toch? Roept u maar :)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:50:04 #57
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90991054
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Kimbell het volgende:
:o :o :o

[..]

Ben je buurtje van me :?. Anders kan ik later dit weekend wel proberen om een veulentje te regelen ;)
Was bij het space-thema, een groen paard. Zo had je ook koeien :)
pi_90991285
Ik heb wel interesse in het vosje, ik ga zo mijn stable doen dus misschien heb je interesse in een veulentje?? Ik weet niet of we buren zijn.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:55:50 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90991367
Volgens mij heb ik ook wel weer genoeg gifts voor de b eer en de vos enzo. Iemand nog interesse? Die vos vond ik wat tegenvallen, beer is wel leuk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90991457
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef zoejes het volgende:
Ik heb wel interesse in het vosje, ik ga zo mijn stable doen dus misschien heb je interesse in een veulentje?? Ik weet niet of we buren zijn.
Volgens mij zijn we buren, ik ben Naomi. Jij bent toch P. B.-V.?
Ik hoef er niets voor terug hoor, doe maar gewoon je veulentjes en dan probeer ik er een te vangen :)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_90991653
Ja klopt ik ben P. B-V, leuke omschrijving zo he.
Ik moet nog heel even wachten want veulentjes zijn nog niet zover, maar dat zal later op de avond wel het geval zijn
pi_90991688
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef zoejes het volgende:
Ja klopt ik ben P. B-V, leuke omschrijving zo he.
Ik moet nog heel even wachten want veulentjes zijn nog niet zover, maar dat zal later op de avond wel het geval zijn
Oké, dan komt het pakje eraan!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_90991928
Super!!
pi_90991965
Als er nog mensen zijn die interesse hebben in speciale veulens dan hoor ik het wel, dan wil ik hem wel reserveren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 januari 2011 @ 20:10:34 #65
163650 Greys
pi_90992245
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90992391
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ben je buurtje van me :?. Anders kan ik later dit weekend wel proberen om een veulentje te regelen ;)
Was bij het space-thema, een groen paard. Zo had je ook koeien :)
Graag!!! O+ Ik heb al eens zo'n groen kalfje van de feed gehaald
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90993424
ik heb ook een groen veulen. Ik vind m eigenlijk lelijk, maar ja :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90994104
srsly, ik heb ruim 9,5 miljoen coins, wat moet ik er toch in vredesnaam mee :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90994162
Wie maak ik blij met een bruin lammetje?
Bruin lam
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:46:20 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90994163
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:45 schreef Mirjam het volgende:
srsly, ik heb ruim 9,5 miljoen coins, wat moet ik er toch in vredesnaam mee :')
k Heb ook tien miljoen, en t wordt obviously steeds meer :') Eerder kocht ik die estates of zo voor de XP, maar dat doe ik ook niet meer
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90994280
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

k Heb ook tien miljoen, en t wordt obviously steeds meer :') Eerder kocht ik die estates of zo voor de XP, maar dat doe ik ook niet meer
dat zet nbu ook niet echt meer zoden aan de dijk he? :')
ik ga er wel ff 2 kopen, dan level ik in ieder geval iets sneller, hoe meer je richting de 100 kruipt, hoe langzamer het gaat :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90994283
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef zoejes het volgende:
Wie maak ik blij met een bruin lammetje?
Bruin lam
mij, blijkbaar :D tnx!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90994343
geez cat :D Hoeveel van die poppen bouw jij joh? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90994379
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef zoejes het volgende:
Wie maak ik blij met een bruin lammetje?
Bruin lam
wat is jouw FB-account?
wij zijn nog geen buren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90994527
Mystery zaadjes uit een orchard met roze, paarse, bubblegum en confettibomen, als iemand anders ook mystery zaadjes heeft van zulke bomen hou ik me heel erg aanbevolen want ben steeds te laat
mystery zaadjes
pi_90994582
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat is jouw FB-account?
wij zijn nog geen buren
Mijn account is http://www.facebook.com/profile.php?id=100001298454509
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 20:54:46 #77
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90994699
ik heb ook een kalfje meegenomen, wat is ie cute!!

k*t zat niet in mijn giftbox :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90994728
als het goed is, is dit een mountain ebony tree seedling
http://apps.facebook.com/(...)rV6fImJ988EJd&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90994929
quote:
heb je een verzoek gestuurd :)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90995039
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:58 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb je een verzoek gestuurd :)
Geaccepteerd
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:00:04 #81
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90995057
Ga je ook zo een verzoekje sturen.
Iemand hier nog een vehicle part nodig? Ik heb er al 1 naar een fokster gestuurd, maar heb er nog 1 in de link zitten :P
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 21:01:24 #82
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90995155
zoejes hoe kwam je aan dat lammetje?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90995219
Van de opdracht bovenin het scherm
pi_90995263
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef zoejes het volgende:

[..]

Geaccepteerd
en een burenverzoek gedaan :P
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 januari 2011 @ 21:04:15 #85
163650 Greys
pi_90995369
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef zoejes het volgende:
Van de opdracht bovenin het scherm
Die opdracht snap ik niet, want als ik stap 5 daar doe, krijg ik steeds een leeg scherm.
Moet je dan 5 mensen Farmville aansmeren die het nog niet hebben ofzo? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 januari 2011 @ 21:04:37 #86
163650 Greys
pi_90995396
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ga je ook zo een verzoekje sturen.
Iemand hier nog een vehicle part nodig? Ik heb er al 1 naar een fokster gestuurd, maar heb er nog 1 in de link zitten :P
Ik heb ze nog nodig, dus als je hem anders toch weggooit... ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 21:05:08 #87
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90995438
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef zoejes het volgende:
Van de opdracht bovenin het scherm
ik moet dan nog 'n dag :)

maar als ik nog 5 mensen aan het FV-en moet krijgen lukt dat niet :N
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90995766
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef just me het volgende:

[..]

ik moet dan nog 'n dag :)

maar als ik nog 5 mensen aan het FV-en moet krijgen lukt dat niet :N
ik heb dat afgekocht :) maar ik moet ook nog een dag :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90996000
Wie wil er mijn neighbour worden? :D

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001755534052
Dat is mijn profiel
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:14:09 #90
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90996017
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb ze nog nodig, dus als je hem anders toch weggooit... ;)
okay, komt eraan :+
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 21:24:17 #91
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90996681
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef Fuszy het volgende:
Wie wil er mijn neighbour worden? :D

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001755534052
Dat is mijn profiel
Ik hou alleen niet van Feijenoord ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90996822
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef just me het volgende:

[..]

Ik hou alleen niet van Feijenoord ;)
Ik woon in Waalwijk, dus is RKC Waalwijk ook goed? :P
Feyenoord Rotterdam
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 21:26:53 #93
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90996848
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:26 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik woon in Waalwijk, dus is RKC Waalwijk ook goed? :P
:Y das goed hoor!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:45:16 #94
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_90998147
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:53:06 #95
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90998740
quote:
oh jij was het :D. Geaccepteerd, je had al een verzoek bij mij ingediend :+
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 22:15:01 #96
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91000257
Gouden Abricoos
http://apps.facebook.com/(...)iMVprjSVBVoUi&ref=nf

Angel Red Pomegranate
http://apps.facebook.com/(...)iMVprkMVGVoUi&ref=nf

[ Bericht 34% gewijzigd door just me op 07-01-2011 22:21:24 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91001280
Lang leven de nieuwe manier voor special deleveries openen. Je kan er nu meerdere tegelijk uitpakken, ideaal O+
pi_91001758
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Sientje_ het volgende:
Lang leven de nieuwe manier voor special deleveries openen. Je kan er nu meerdere tegelijk uitpakken, ideaal O+
:o hoe doe je dat dan?
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:41:57 #99
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91002213
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Fuszy het volgende:

[..]

:o hoe doe je dat dan?
Komt vanzelf op je farm terecht. Wordt uitgerold onder alle spelers ;)
pi_91002224
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Sientje_ het volgende:
Lang leven de nieuwe manier voor special deleveries openen. Je kan er nu meerdere tegelijk uitpakken, ideaal O+
Die functie is heilig _O_
pi_91004011
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 23:23:00 #104
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91004852
_O_ _O_ _O_ voor die nieuwe functie
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 23:23:26 #105
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91004885
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef zoejes het volgende:
Snow stallion veulen http://apps.facebook.com/(...)&key=%7B%2Akey%2A%7D
dank je!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91004935
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 23:30:02 #107
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91005296
Ik heb de cashewboom :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 23:52:27 #108
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91006676
lammetje
http://apps.facebook.com/(...)Q6fFtK5%2ChvJ&ref=nf

en... door een stomme fout heb ik 3x afgekocht :( maar eens mailen!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91006803
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef just me het volgende:
lammetje
http://apps.facebook.com/(...)Q6fFtK5%2ChvJ&ref=nf

en... door een stomme fout heb ik 3x afgekocht :( maar eens mailen!!
Ik heb hem. O+
En hoe kun je 3 keer afkopen? :o Dan zou de software toch op hol slaan, lijkt me?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2011 @ 23:56:11 #110
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91006914
Er kwam geen reaktie dat ik betaald had... 3x niet :D

mailtje verstuurd, ben benieuwd!!

[ Bericht 13% gewijzigd door just me op 08-01-2011 00:05:16 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91007089
Ik O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ de nieuwe special delivery openmaak feature! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 00:22:08 #112
163650 Greys
pi_91008507
Open maak feature? :o

*Gluren gaat*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 00:23:08 #113
163650 Greys
pi_91008567
Oh wauw! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91010904
zooo, even mijn orchards aan de zijkant gezet.. de tering het is te vol op mijn boerderij :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2011 @ 08:48:25 #115
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91015091
Tijd voor de uitbreiding! Ik heb keurig mijn teveelde FV-cash teruggekregen !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 10:07:45 #116
163650 Greys
pi_91015831
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:02:29 #117
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91016602
Yee-haw! You collected a Banded Quill! Find it in your Gift Box and add it to your collection.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 13:29:11 #118
163650 Greys
pi_91020638
Snow stallion veulentje

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91022817
Mystery zaadjes uit orchard met kerst en dennebomen http://apps.facebook.com/(...)&key=%7B%2Akey%2A%7D
pi_91025204
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:29 schreef Greys het volgende:
Snow stallion veulentje

[ link | afbeelding ]
Er was er nog eentje *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef zoejes het volgende:
Mystery zaadjes uit orchard met kerst en dennebomen http://apps.facebook.com/(...)&key=%7B%2Akey%2A%7D
Ik heb er eentje gepakt, dankje!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91025744
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 16:49:50 #122
163650 Greys
pi_91028610
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:40 schreef beefcake het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die was al gesnatched :P
Niet zo gek na een uur, maar jammer dat niemand het even zegt :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91028688
Ik heb een fjordje gekocht O+
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_91028689
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Die was al gesnatched :P
Niet zo gek na een uur, maar jammer dat niemand het even zegt :)
-O- Ik hoopte dat Hara op tijd zou zijn :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_91028703
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:51 schreef Kimbell het volgende:
I heb een fjordje gekocht O+
Ik ook *O*

Baby's uitwisselen? O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_91028759
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ook *O*

Baby's uitwisselen? O-)
Oei, hoe doe ik dat? Alle andere paarden eruit? En de snow stallion dan, mag die blijven staan?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_91028850
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Oei, hoe doe ik dat? Alle andere paarden eruit? En de snow stallion dan, mag die blijven staan?
Hoeft niet nu meteen hoor ;) Maar ja, een hengst en de fjord erin, dan harvesten. En als er dan geen veulen is dan doe ik steeds 1 ander paard erbij, tot er wel een veulen is (en dan steeds een nieuw paard en de "oude" wegdoen)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 16:58:11 #128
163650 Greys
pi_91028980
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hoeft niet nu meteen hoor ;) Maar ja, een hengst en de fjord erin, dan harvesten. En als er dan geen veulen is dan doe ik steeds 1 ander paard erbij, tot er wel een veulen is (en dan steeds een nieuw paard en de "oude" wegdoen)
Ik krijg dan dus steeds alléén veulens van dat ene paard dat je er bij stopt, de nummer 3 zeg maar :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91029016
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik krijg dan dus steeds alléén veulens van dat ene paard dat je er bij stopt, de nummer 3 zeg maar :D
Oh, ik gelukkig niet _O-
Maar ik heb nu geen rijpe paardjes :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_91030324
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Die was al gesnatched :P
Niet zo gek na een uur, maar jammer dat niemand het even zegt :)
En hij staat alleen hier, dus van FB kan het niet iemand zijn.

Ik wil ook wel een Fjord O+ Maar ik heb maar 15 FC dat zal wel niet genoeg zijn.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91030389
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:27 schreef beefcake het volgende:

[..]

En hij staat alleen hier, dus van FB kan het niet iemand zijn.

Ik wil ook wel een Fjord O+ Maar ik heb maar 15 FC dat zal wel niet genoeg zijn.
Volgens mij wel, ze zijn voor de helft van de prijs *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 17:30:39 #132
163650 Greys
pi_91030482
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, ik gelukkig niet _O-
Maar ik heb nu geen rijpe paardjes :+
Als ik 40x de paarden heen en weer zet, heb ik 37x 'de stallion was so thankful blablabla'.
En 1x een 100XP. En met een beetje mazzel 1 of 2x een saai veulen ofzo :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91030585
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Volgens mij wel, ze zijn voor de helft van de prijs *O*
Ik ga kijken :o
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91030677
Fjord gekocht O+
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91031003
Ik snap het niet. Mijn horse stable was 82% ready. Dus ik denk: mooi, paardjes eruit (behalve de hengst), fjord erin, straks als ze 100% zijn maar eens proberen voor een fjordenveulentje. Zijn alle paarden die ik eruit heb gehaald opeens 0% en de horse stable 8%. Wat doe ik fout?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 17:48:59 #136
163650 Greys
pi_91031320
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:41 schreef Kimbell het volgende:
Ik snap het niet. Mijn horse stable was 82% ready. Dus ik denk: mooi, paardjes eruit (behalve de hengst), fjord erin, straks als ze 100% zijn maar eens proberen voor een fjordenveulentje. Zijn alle paarden die ik eruit heb gehaald opeens 0% en de horse stable 8%. Wat doe ik fout?
Ik doe mijn stable harvesten als ie klaar is, en als hij daarna op 0% staat, dan doe ik er een paardje in dat op meer dan 33% staat (die dus buiten je stal op meer dan 33% staat). En als je die er dan in stopt, kan je weer harvesten. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:13:12 #137
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91032489
Ik heb 5 Chestnut Trees, een Coconut Tree en een Asian Pear gekocht. :7

Ik moet en zal ze allemaal masteren. _O-
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:16:11 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91032624
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

-O- Ik hoopte dat Hara op tijd zou zijn :')
:'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91033918
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

:'(
Vlotje. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91034594
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:34 schreef beefcake het volgende:
Fjord gekocht O+
metwo :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91036869
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 19:53:15 #142
163650 Greys
pi_91036914
quote:
:Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91036943
quote:
Joah. :7
Terug?
pi_91036988
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Peekies het volgende:

[..]

Joah. :7
Terug?
Yes *O*
En mn 3e sneeuwpop komt niet af :')
Hoe redden jullie zoveel van die dingen! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_91037080
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Yes *O*
En mn 3e sneeuwpop komt niet af :')
Hoe redden jullie zoveel van die dingen! :o
Veel sneeuwballen gooien en af en toe via die cheat de andere materialen vragen. Ik heb nog 14 hoeden en 5 sjaals. _O- Alleen geen knopen meer voor snowboy nummer 8. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91037130
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Veel sneeuwballen gooien en af en toe via die cheat de andere materialen vragen. Ik heb nog 14 hoeden en 5 sjaals. _O- Alleen geen knopen meer voor snowboy nummer 8. :D
Ow, ik heb heul geen sneeuwballen gegooid :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_91037553
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ow, ik heb heul geen sneeuwballen gegooid :@
Kun je doen door farms te bezoeken maar dat doei ik nie. :7
Gewoon op de feed kijken naar een sneeuwballen gevecht, klikken op 'retaliate' en vaak kun je dan allebei de gooiers een bal in het gezicht flatsen. En daar krijg je weer piles of snow voor dus dubbele fun! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 20:05:54 #149
163650 Greys
pi_91037634
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 20:06:26 #150
163650 Greys
pi_91037660
Oh over die sneeuwmannen... als je er eentje in de market koopt om te gaan bouwen, dan staat er iets als 'nog 21 dagen' ofzo bij. Kan je ze daarna nog wel harvesten dan? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91038219
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Oh over die sneeuwmannen... als je er eentje in de market koopt om te gaan bouwen, dan staat er iets als 'nog 21 dagen' ofzo bij. Kan je ze daarna nog wel harvesten dan? :o
Ik mag het wel hopen! :o
Maar die workshop ging toen ook dead he? ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:18:34 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91038257
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik mag het wel hopen! :o
Maar die workshop ging toen ook dead he? ;(
Ja, maar dat was voor een thema-actie.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91038330
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, maar dat was voor een thema-actie.
En de sneeuwmannen zijn geen thema? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:21:27 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91038348
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En de sneeuwmannen zijn geen thema? :P
Ik vreesde al voor deze opmerking.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 20:22:39 #155
163650 Greys
pi_91038393
Ik vraag het me echt af :@
Ben nu de derde pas aan het bouwen dus ik vind het niet zo erg als ze er mee ophouden, maar als je heel erg je best hebt lopen doen en er 12 hebt geknutseld ofzo is het wel zuur.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91038422
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
Ik vraag het me echt af :@
Ben nu de derde pas aan het bouwen dus ik vind het niet zo erg als ze er mee ophouden, maar als je heel erg je best hebt lopen doen en er 12 hebt geknutseld ofzo is het wel zuur.
Ach, het kost je niks behalve wat coins en tot die tijd kun je mooi seedlings laten opgroeien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:24:37 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91038475
Hoe kom je trouwens weer van dat sneeuwlandschap af?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91038511
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kom je trouwens weer van dat sneeuwlandschap af?
Bij buildings (dacht ik) helemaal achteraan kun je voor 1000 coins een ander kleurtje kopen.
Ik heb mijn speeltuin weer opgezet. Met hawaiiaans schoolgebouw in de sneeuw. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 20:25:51 #159
163650 Greys
pi_91038515
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kom je trouwens weer van dat sneeuwlandschap af?
Een vierkantje groen kaufen denk ik :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91038544
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Een vierkantje groen kaufen denk ik :D
Of geel, als je van herfst of woestijn houdt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91038580
<moppermodus> Nu heb ik mijn varkenskot uitgebreid, krijg ik allen mar fuel en coins uit mijn truffels
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:30:05 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91038709
Ik heb nog zo'n twintig dikke over na de uitbreiding.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 20:34:15 #163
163650 Greys
pi_91038915
Tombo, ik ga ook wat sneeuwballen mikken bij de buren.
Dan kan jij daar ook weer op meeliften dus door bij mijn werpsels ( :') ) ook te klikken :Y
Deed ik net bij jou ook :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91038974
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik ga ook wat sneeuwballen mikken bij de buren.
Dan kan jij daar ook weer op meeliften dus door bij mijn werpsels ( :') ) ook te klikken :Y
Deed ik net bij jou ook :P
Waar moet ik dan op klikken? :o Ik snap er niks van :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Redactie Sport zaterdag 8 januari 2011 @ 20:38:08 #165
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91039144
Geweldig trouwens dat je nu niet meer per Special Delivery hoeft te klikken! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91039349
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Waar moet ik dan op klikken? :o Ik snap er niks van :')
Retaliate!

Staat naast 'like/vind ik leuk' en 'reageren' in de feed.
Niet bij alle ballen dus je moet even de goeie zoeken.

Ik ga ook klikken op jullie werpselen. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91039405
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Retaliate!

Staat naast 'like/vind ik leuk' en 'reageren' in de feed.
Niet bij alle ballen dus je moet even de goeie zoeken.

Ik ga ook klikken op jullie werpselen. :Y
Er staat er bij 1 "get revenge", bij de rest niks _O- Vandaar dat ik het niet snapte :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_91039934
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Er staat er bij 1 "get revenge", bij de rest niks _O- Vandaar dat ik het niet snapte :P
Die revenge krijg je als iemand op jou ene sneeuwbal gooit. Maar ik heb bij voorbeeld jou en Greys een bal geflatst terwijl jullie naar elkaar aan het gooien waren. Dankzij retaliate. 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:58:19 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91040175
Ik heb ook meegedaan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 21:06:20 #170
163650 Greys
pi_91040628
Bwehehehe, kijk ons smijten met zijn vieren _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91040760
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe, kijk ons smijten met zijn vieren _O-
Boefjes zijn we! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91040776
Ik ben altijd in voor een sneeuwballengevecht.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 21:10:54 #173
163650 Greys
pi_91040895
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:08 schreef TJV het volgende:
Ik ben altijd in voor een sneeuwballengevecht.
Try us.

Is FV bij jullie ook zo tergend langzaam? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91040957
Jullie hebben er allemaal al één als het goed is.

Ja, Farmville is traaag. Maar dat is het al zo lang als ik me kan herinneren.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_91041017
Groene knoop anyone?

Volgens mij kan ik mijn sneeuwman nu afbouwen en een mooi beginnetje maken met een nieuwe. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91041052
Thanks Cat. Ik dacht dat ik nog wat collecties had, ik zal even kijken.

Edit:

Bugs
Tools
Feather
Feather
Feather

Ik dacht dat ik er meer had, maar het valt nogal mee. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_91041313
krijg je ook seedlings uit een orchard als er maar 1 of 2 bomen instaan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91041365
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Mirjam het volgende:
krijg je ook seedlings uit een orchard als er maar 1 of 2 bomen instaan?
Ik hoop het wel. Heb nu een bubblegum/confetti orchard. Met dus maar 2 bomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91041547
Groene knoop in de herhaling. :+

Net één sneeuwbal tekort voor een hele nieuwe sneeuwman.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 21:25:32 #180
163650 Greys
pi_91041752
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Groene knoop in de herhaling. :+

Net één sneeuwbal tekort voor een hele nieuwe sneeuwman.
En ik ben steeds net te laat voor jouw groene knoop _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91041807
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:25 schreef Greys het volgende:

[..]

En ik ben steeds net te laat voor jouw groene knoop _O-
En dat terwijl je niet echt van de blauwe knoop bent. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91041846
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:33:41 #183
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91042151
Heeft iemand die vraaglink voor de groene knoop bij de hand? Heb het hier op de laptop niet, en ga met die 20 piles nu toch maar nog een maken :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91042163
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 21:35:57 #185
163650 Greys
pi_91042252
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft iemand die vraaglink voor de groene knoop bij de hand? Heb het hier op de laptop niet, en ga met die 20 piles nu toch maar nog een maken :')
http://www.facebook.com/p(...)0081.149662385078060
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 21:36:11 #186
163650 Greys
pi_91042265
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
*O* O+ Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 21:37:11 #187
163650 Greys
pi_91042311
Mir, wat heb jij voor hengst in je stables?
Ook de snow stallion? Want jij krijgt wel heel veel veulens met dat trucje :D
Ik krijg altijd dat geneuzel van de dankbare stallion :') Of heb jij een andere?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91042356
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fjordenbaby. O+

En ik had net al een andere mooie van jou van de feed. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:39:02 #189
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91042405
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_91042502
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
Mir, wat heb jij voor hengst in je stables?
Ook de snow stallion? Want jij krijgt wel heel veel veulens met dat trucje :D
Ik krijg altijd dat geneuzel van de dankbare stallion :') Of heb jij een andere?
ook snow stallion :)
ene keer krijg ik meer dan de andere hoor.

en ik wil ook 'n fjordenbaby ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91042536
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ook snow stallion :)
ene keer krijg ik meer dan de andere hoor.

en ik wil ook 'n fjordenbaby ;(
Ik ga ook fokken met mn fjord :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_91042598
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ga ook fokken met mn fjord :Y
*;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91042614
Purple foal van Mirjam. En een shears! *O*

The feed is good to me tonight. B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 21:52:16 #194
163650 Greys
pi_91042967
Vast een domme vraag, maar het is zeker niet handig om al die bijzondere veulens in de nursery te zetten? Ik zag dat ze dan opgroeien tot simpele zwarte paarden.
De enige manier waarop je dus aan bijzondere paarden kunt komen om mee te fokken is kopen?
Toch? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91043269
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
Vast een domme vraag, maar het is zeker niet handig om al die bijzondere veulens in de nursery te zetten? Ik zag dat ze dan opgroeien tot simpele zwarte paarden.
De enige manier waarop je dus aan bijzondere paarden kunt komen om mee te fokken is kopen?
Toch? :@
Geen domme vraag. En je hebt je antwoord al. :)

Wat ik doe met bijzondere paarden is ze even in de nursery zetten om te kijken wat het wordt (cursor over het plaatje). En als het geen volwassen exemplaar wordt dan gaan ze er net zo snel mee uit.

Het is trouwens altijd zo dat paarden die je voor cash kunt kopen nooit in je nursery zullen opgroeien uit veulens. Helaasch.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91043302
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
Vast een domme vraag, maar het is zeker niet handig om al die bijzondere veulens in de nursery te zetten? Ik zag dat ze dan opgroeien tot simpele zwarte paarden.
De enige manier waarop je dus aan bijzondere paarden kunt komen om mee te fokken is kopen?
Toch? :@
Ja, ze groeien niet op tot een speciaal paard :)
Dus niet in de nursery zetten nee :P
(ik kan me er altijd erg aan ergeren als je ziet "xxx's special foal grew up to be a black horse" :|W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_91043361
Ik heb inmiddels haske veel veulens naast mijn land staan. Waarrrr blijft die uitbreiding? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 22:00:59 #198
163650 Greys
pi_91043412
Hoe komen jullie aan al die speciale paarden dan?
Kopen jullie af en toe FC?
Want ik kan er dus nu ééntje kopen, maar daarna dan pas over 30 levels weer :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91043528
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Hoe komen jullie aan al die speciale paarden dan?
Kopen jullie af en toe FC?
Want ik kan er dus nu ééntje kopen, maar daarna dan pas over 30 levels weer :D
Ik heb net mijn eerste paard gekocht, die fjord. Maar dat was omdat ik extragratis 20 cash kreeg. Normaal houd ik het bij veulens pakken.

Over 2 levels krijg ik er helemaal niks meer bij. :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91043537
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Hoe komen jullie aan al die speciale paarden dan?
Kopen jullie af en toe FC?
Want ik kan er dus nu ééntje kopen, maar daarna dan pas over 30 levels weer :D
Ik heb in het begin wel eens FC gekocht van geld dat nog op een PayPalrekening stond :Y
En met de nursery heb ik toen 100 FC ofzo gekregen, en later nog ergens voor *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 januari 2011 @ 22:05:02 #201
163650 Greys
pi_91043629
Ah okay! Bedankt voor het toelichten :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91043658
Ik ga nog even sneeuwballen gooien :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_91043759
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb in het begin wel eens FC gekocht van geld dat nog op een PayPalrekening stond :Y
En met de nursery heb ik toen 100 FC ofzo gekregen, en later nog ergens voor *O*
Ow ja, mazzelaar! Illegaal een tweede nursery bouwen en dan nog cash kado krijgen ook. _O-

Dwarf almond tree anyone?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91043913
En wat krijg je als je een dwarf almond tree in een orchard zet die op 100% staat?



:')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Sport zaterdag 8 januari 2011 @ 22:26:11 #205
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91044685
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
En wat krijg je als je een dwarf almond tree in een orchard zet die op 100% staat?

[ afbeelding ]

:')
WTF :D Ik moest even goed kijken...
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91045021
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef DeLuna het volgende:

[..]

WTF :D Ik moest even goed kijken...
Na het oogsten is hij weer leeggelopen. En geen seedlings he. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91047177
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef TJV het volgende:
Thanks Cat. Ik dacht dat ik nog wat collecties had, ik zal even kijken.

Edit:

Bugs
Tools
Feather
Feather
Feather

Ik dacht dat ik er meer had, maar het valt nogal mee. :')

Achter ieder linkje zat nog iets, dankjewel!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91047535
Mensen die de FV iPad/iPhone app hebben en cash willen kopen kunnen dat het beste in de app doen. Daar betaal je andere prijzen (in euro's) en ben je omgerekend goedkoper uit dan via farmville.com. Ook als je regelmatig kippen en bomen verkoopt kun je dit beter via de app doen, levert meer coins op. Andere beestjes leveren juist weer minder op in de app.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 9 januari 2011 @ 05:14:32 #209
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_91056606
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Mirjam het volgende:
krijg je ook seedlings uit een orchard als er maar 1 of 2 bomen instaan?
Ja, alleen de kans is wat klein. Maar goed, als 't eenmaal loopt, gaat 't steeds beter. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb net mijn eerste paard gekocht, die fjord. Maar dat was omdat ik extragratis 20 cash kreeg. Normaal houd ik het bij veulens pakken.

Over 2 levels krijg ik er helemaal niks meer bij. :{
Jawel hoor. Je krijgt nog gewoon FC als je over de 100 bent. Althans, ik dacht 't wel gekregen te hebben en ik ben 102. Het schiet alleen niet op met 100.000 XP per level. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2011 @ 10:49:47 #210
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91058317
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91058364
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 10:49 schreef just me het volgende:
kerstboomachtig zaadje
http://apps.facebook.com/(...)Lb4lJXqoiCUqV&ref=nf
Thanks ik heb hem meegenomen
  zondag 9 januari 2011 @ 10:53:52 #212
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91058383
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:41 schreef Kimbell het volgende:
Ik snap het niet. Mijn horse stable was 82% ready. Dus ik denk: mooi, paardjes eruit (behalve de hengst), fjord erin, straks als ze 100% zijn maar eens proberen voor een fjordenveulentje. Zijn alle paarden die ik eruit heb gehaald opeens 0% en de horse stable 8%. Wat doe ik fout?
Het laatste paardje die je erin doet, is geldend voor de stable. Je kan dus dan beter je paardjes erin laten, en wachten totdat de stable klaar is.
Of een paardje (bruin/grijs, maar kan ook een speciaaltje zijn) met > 35% ready erin doen, dan gaat je stable ook naar complete ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 11:01:15 #213
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91058505


Beetje orchards, 150 stuks :'). 2500 bomen. _O-
pi_91059551
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]

Beetje orchards, 150 stuks :'). 2500 bomen. _O-
:D _O- _O- _O-
Jij bent de akkerbouw aan het verlaten. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91059564
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 9 januari 2011 @ 12:03:32 #218
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91059874
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O-
Jij bent de akkerbouw aan het verlaten. _O-
Niet van mij, maar kwam ik tegen :').
  zondag 9 januari 2011 @ 12:04:19 #219
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 9 januari 2011 @ 12:18:36 #220
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91060258
*O* Mijn coop is gelukt

Direct maar weer een nieuwe begonnen!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91060279
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:18 schreef NelisZ het volgende:
*O* Mijn coop is gelukt

Direct maar weer een nieuwe begonnen!
ik doe mee :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 9 januari 2011 @ 12:20:38 #222
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91060308
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:19 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik doe mee :)
^O^
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91060338
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef NelisZ het volgende:

[..]

^O^
je linkje doet het overigens niet, kan je voor de zekerheid ff zeggen wa thet voor job is? :D

edit - pick me up sachet? :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91060523
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:21 schreef sbientje het volgende:

[..]

je linkje doet het overigens niet, kan je voor de zekerheid ff zeggen wa thet voor job is? :D

edit - pick me up sachet? :)
ik heb lemon balm gezaaid en dat zal ik vanavond nog wel een keer doen, dan is dat klar (en is de enige waarvan ik de mastery nog niet heb :) )
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 9 januari 2011 @ 12:47:55 #225
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 9 januari 2011 @ 13:13:51 #226
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91062211
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O-
Jij bent de akkerbouw aan het verlaten. _O-
Nog een kat :P

pi_91062264
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:13 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Nog een kat :P

[ afbeelding ]
_O- _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91062446
al die seedlings die je dan krijgt :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91062688
quote:
6s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[ link | afbeelding ]

barn raising (nog 5 klikjes nodig):
[ link | afbeelding ]
Allebei geklikt :)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91063058
Singapore jackfruit tree

Granny smith apple tree

Rainier cherry tree

Wanneer zijn mijn bijzondere seedlings aan de beurt? }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91063092
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Singapore jackfruit tree

Granny smith apple tree

Rainier cherry tree

Wanneer zijn mijn bijzondere seedlings aan de beurt? }:|
Singapore gepakt!
pi_91063116
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:38 schreef Peekies het volgende:

[..]

Singapore gepakt!
Ik de andere twee, bedankt!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91063261
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2011 @ 13:56:36 #234
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91063737
Ik zal heel goed voor het lammetje zorgen :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91065659
die lammetjes en dat schaap vallen nogal weg tegen mijn autumn foliage :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 9 januari 2011 @ 15:40:58 #236
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_91068331
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:27 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik heb lemon balm gezaaid en dat zal ik vanavond nog wel een keer doen, dan is dat klar (en is de enige waarvan ik de mastery nog niet heb :) )
^O^

Als je nog vaker mee wil helpen en een voorkeur hebt voor een bepaalde coop mag je dat best melden ;) voor mij maakt het toch niet echt uit
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_91070682
Ik dacht dat die Snow Stallion in dat Stallionhokje linksboven kwam te staan maar het is dus gewoon 1 v/d 40 paarden?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 januari 2011 @ 16:36:14 #238
163650 Greys
pi_91070852
Is er een stallionhokje? :@
*kijken gaat*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91070964
Niet schrikken als ik geen buurboer meer ben :P Ik stop er langzaam een beetje mee :)
You dream it, I live it.
  zondag 9 januari 2011 @ 16:41:08 #240
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_91071040
quote:
11s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Peekies het volgende:
Ik dacht dat die Snow Stallion in dat Stallionhokje linksboven kwam te staan maar het is dus gewoon 1 v/d 40 paarden?
yup, is gewoon 1 van de paarden :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91071236
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

yup, is gewoon 1 van de paarden :Y
Maar wel vruchtbaar bij de dames. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91072049
Veertje gevonden in cat's kippenhok :P

You dream it, I live it.
  zondag 9 januari 2011 @ 17:03:37 #243
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91072221
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

yup, is gewoon 1 van de paarden :Y
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar wel vruchtbaar bij de dames. :Y
Merci :*
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
Is er een stallionhokje? :@
*kijken gaat*
:D :Y
pi_91073891
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_91074645
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:02 schreef Meddo het volgende:
Veertje gevonden in cat's kippenhok :P

[ link | afbeelding ]
En je bewaart er geen voor mij? ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91074667
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:46 schreef Kimbell het volgende:
Fjordje
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91075721
De veer en het Fjordenveulen waren al weg helaas.

Ik heb ook wat moois!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91075756
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:27 schreef beefcake het volgende:
De veer en het Fjordenveulen waren al weg helaas.

Ik heb ook wat moois!
[ link | afbeelding ]
Die had ik nog niet! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91075852
En nog een!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91076748
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91077747
Wil niemand het zilveren veulen? :D
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_91078381
quote:
11s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef beefcake het volgende:
Wil niemand het zilveren veulen? :D
Ow sorry, nog niet geroepen! Ik had hem. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 januari 2011 @ 19:28:09 #254
163650 Greys
pi_91078873
quote:
en een halve kans op een star ruby grapefruite tree :'(
You dream it, I live it.
pi_91078928
Steeds out of sync hier, terwijl ik met mn fjord wil fokken :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_91079580
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Meddo het volgende:

[..]

en een halve kans op een star ruby grapefruite tree :'(
Die zaten er ook nog 4 in ja. Sowwy. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 januari 2011 @ 19:56:54 #258
163650 Greys
pi_91080762
Ik merk nu pas dat je twee Snow Stallions tegelijk in je stal kunt hebben :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91081174
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik merk nu pas dat je twee Snow Stallions tegelijk in je stal kunt hebben :o
Tweeling veulens! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91081532
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ow sorry, nog niet geroepen! Ik had hem. :Y
*O*

quote:
Bedankt voor de XP's _O_
De arborists heb ik laten staan.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 9 januari 2011 @ 20:51:59 #261
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 9 januari 2011 @ 20:55:48 #262
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91084906
En heb er net nog een gekregen, maar dan kan-ie via pm gestuurd worden :P
  zondag 9 januari 2011 @ 21:06:58 #263
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_91085955
ik heb 2 winter whimsy's, 1 van greys 1 van sjowhan, en krijg er gewoon een snow stallion uit :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 9 januari 2011 @ 21:07:34 #264
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_91086007
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 2 winter whimsy's, 1 van greys 1 van sjowhan, en krijg er gewoon een snow stallion uit :D
:{
^O^
pi_91087145
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:40 schreef NelisZ het volgende:

[..]

^O^

Als je nog vaker mee wil helpen en een voorkeur hebt voor een bepaalde coop mag je dat best melden ;) voor mij maakt het toch niet echt uit
er zijn er maar weinig waarvan ik nog wa tmoet, dus heb niet echt voorkeur. Alleen de lemonbalm moet ik nog masteren, de rest van de nog ontbrekende masteries zitten niet in een spa-coop geloof ik. Dus het maakt mij ook niet zoveel uit :D Ik ga iig een aantal keer met je meedoen! Heb ook nog wat basilicum gezaaid. Als ik de lemon geoogst heb vanavond, zet ik wel koffie erop :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 januari 2011 @ 21:33:51 #266
163650 Greys
pi_91088129
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 2 winter whimsy's, 1 van greys 1 van sjowhan, en krijg er gewoon een snow stallion uit :D
:D *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91088323
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 2 winter whimsy's, 1 van greys 1 van sjowhan, en krijg er gewoon een snow stallion uit :D
Wow! :D

Ik ga ook eens kadootjes uitdelen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91088821
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wow! :D

Ik ga ook eens kadootjes uitdelen. :)
Goed plan :Y Ga ik ook doen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_91088952
Eerste kadootje: regenboog ei! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91088980
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Eerste kadootje: regenboog ei! *O*
jaaa ik was op tijd.. mijn 2e pas :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 9 januari 2011 @ 21:49:07 #271
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_91089256
te laat ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91089981
er zat een regenboogkip in :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91090991
15 whimsys opengemaakt... arborists, fertilise all, animal feed, 2 ice houses etc.
Het leukste waren nog de pinguïns. Die mogen nu in mijn speeltuin spelen. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91091016
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef sbientje het volgende:
er zat een regenboogkip in :)
Nice!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91091084
nog 2 fjordenveulens in de aanbieding *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 januari 2011 @ 22:17:56 #276
163650 Greys
pi_91091410
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
nog 2 fjordenveulens in de aanbieding *O*
Cute *O*
Ik heb er al twee geloof ik. Ik wil er nog wel eentje, maar de mensen die er nog niet eentje hebben gaan voor :Y

Heb zelf ook een Fjordje gekauft van de FC die ik nog had, dus ik ga ze ook fokken O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2011 @ 22:20:16 #277
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91091595
Als er nog eentje is... graag!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_91091829
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91091856
Ik zou het ook leuk vinden als je er nog eentje hebt.
pi_91091944
Veulens zijn op *O*
Sorry Greys, volgende krijg jij weer :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 januari 2011 @ 22:28:29 #281
163650 Greys
pi_91092299
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Veulens zijn op *O*
Sorry Greys, volgende krijg jij weer :Y
Nee joh hoeft niet, was alleen voor als niemand interesse had, ik heb er al twee :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91092304
nightmare-veulen iemand?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_91093339
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
nightmare-veulen iemand?
Deze heb ik al dus laat die maar voor iemand anders :)
Ik heb wel interesse voor zo'n fjordje :D
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2011 @ 22:46:33 #284
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91093480
Peekies heb je nog geklaagd dat je kadootje niet verstuurd kon worden ?

Gewoon nieuwsgierig hoor :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 9 januari 2011 @ 22:48:25 #285
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_91093593
ik hoop dat er ooit nog eens een optie komt om die speciale veulens op te laten groeien in de nursery -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91093880
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Mirjam het volgende:
ik hoop dat er ooit nog eens een optie komt om die speciale veulens op te laten groeien in de nursery -O-
Ik wil liever dat je de veulens die uit je stal komen ook zelf krijgt :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_91094320
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef just me het volgende:
Peekies heb je nog geklaagd dat je kadootje niet verstuurd kon worden ?

Gewoon nieuwsgierig hoor :)
:Y Dit weekend gemaild geklaagd.
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2011 @ 23:13:19 #288
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91095117
Ruby Guava
http://apps.facebook.com/(...)iMVrpgLXAVoUi&ref=nf

Mijn discokalf werd 'n blauw paard :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 januari 2011 @ 23:15:18 #289
163650 Greys
pi_91095241
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik wil liever dat je de veulens die uit je stal komen ook zelf krijgt :')
Misschien moeten we daar een petitie voor opstellen ofzo :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2011 @ 23:17:52 #290
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_91095380
Stelletje FOK!kers :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 januari 2011 @ 23:27:35 #291
163650 Greys
pi_91095897
Ergens is het echt heel raar natuurlijk :D
Want als je 100XP uit je stal haalt, of farmhands, dan krijg je die allemaal zelf ook plus om te sharen. Maar die veulens krijg je niet en kan je alleen weggeven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91096075
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ergens is het echt heel raar natuurlijk :D
Want als je 100XP uit je stal haalt, of farmhands, dan krijg je die allemaal zelf ook plus om te sharen. Maar die veulens krijg je niet en kan je alleen weggeven.
IDD! :o En daarom:
teken hier de petitie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_91096311
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

IDD! :o En daarom:
teken hier de petitie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ik de petitie tekenen, krijg ik een nightmare-foal -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_91096580
Iemand die een Kodiak cub wilt?
pi_91096616
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ergens is het echt heel raar natuurlijk :D
Want als je 100XP uit je stal haalt, of farmhands, dan krijg je die allemaal zelf ook plus om te sharen. Maar die veulens krijg je niet en kan je alleen weggeven.
ik voel een Cause aankomen _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 januari 2011 @ 23:53:19 #296
163650 Greys
pi_91097127
Oh yay! *O* Ik heb ook een Nightmare foal! Dank je!

Weet iemand hoe je zo'n Cause aan kunt maken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91097310
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
Oh yay! *O* Ik heb ook een Nightmare foal! Dank je!

Weet iemand hoe je zo'n Cause aan kunt maken?
Typ bovenin bij search 'causes' in. ;)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 januari 2011 @ 00:00:12 #298
163650 Greys
pi_91097442
Zouden ze er ooit wel eens iets mee doen, met die causes?
En zou er al niet zo eentje bestaan over je eigen veulens mogen houden?
Ik ga even zoeken :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_91099363
als je mij er maar buiten laat, die causes hebben echt geen zin volgens mij. Ik denk dat ze bij zynga wel weten dat dit leeft onder de gebruikers.. anders zijn ze wel erg naief

die optie om speciale veulens op te laten groeien tot speciale paarden gaat er denk ik sowieso niet komen trouwens, want dan hoef je ze niet meer te kopen en dus ook geen farmcash aan te schaffen/te sparen...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91102027
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')