Ja is dat wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
broodje kaasoufflé met pindasaus!
lijkt mij echt vies, maar veel mensen zijn er fan vanquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:39 schreef theKiD het volgende:
Hoe dan ook nu al een kuttopic
FrikaNdel![]()
pindasaussate-saus
![]()
Patat
En de aangebrande lucht was het achterwerk van de neefjes, ik ken hemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:46 schreef speknek het volgende:
Er was een keer een aflevering van de Donald Duck, waarbij Donald een bewaker was in een fabriekspand, en als hij ging werken gingen de neefjes stiekem naar de snackbar, alwaar ze elk een bord met twaalf frikandellen en dikke klodders mayonnaise bestelden.
Grote indruk heeft die bazenmaaltijd op me gemaakt.
Frikandellen.
Vlieg op domme belg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:56 schreef nattermann het volgende:
Miljaar, ik krijg honger van dit topic.
Bovendien is het friet.
Overloper??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ga terug naar DIG, overloper![]()
Trouwens, ik ben een Nederlander
Een patat is vaak een beetje rond/ovaal van vorm. Die schil je, en daar snij je friet van.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:02 schreef captainkid het volgende:
[..]
Overloper??
Het is patat en het is altijd al patat geweest.
De theorie erachter interesseert me niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Een patat is vaak een beetje rond/ovaal van vorm. Die schil je, en daar snij je friet van.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:13 schreef captainkid het volgende:
[..]
De theorie erachter interesseert me niet.
patat klinkt homofiel (oftewel bovensloots).
Dan ga maar lekker huilen in een hoekje, als je de realiteit niet onder ogen durft te zienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:13 schreef captainkid het volgende:
[..]
De theorie erachter interesseert me niet.
Friet klinkt homofiel (oftewel Belgisch, Brabants, Limburgs).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Je pica is kapot, ik zie friet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
Mijn varkens schnitzel die ik nu aan het eten ben![]()
Pica van patat
[ afbeelding ]
zeg dat dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef dhakora het volgende:
aah jonges! zeg nou niet wat je liever heb de vraag is kiezen tussen die 2,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |