Veel betere horror-komedies dan die vind je niet hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 03:28 schreef PKRChamp het volgende:
Over vage films gesproken, ik werd getipt om deze eens te kijken en ik geloof dat ik nog nooit zo een slechte film heb gezien als deze.
Zo slecht dat hij eigenlijk weer best wel goed is, het sluit ook totaal niet aan op de eerdere films.
Ik denk dat de heer Raimi de nodige drugs had geconsumeerd toen hij dit bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best leuk. Drie verhalen over liefde, vriendschap en volwassen worden. Een ongeschoren Ted, leuk jochie en Kate Maraquote:Sam (Josh Radnor) is een schrijver uit New York die nauwelijks rond kan komen. Hij leeft vrij van verantwoordelijkheden en is van niemand afhankelijk. Dit verandert allemaal wanneer hij een jongetje ziet die zijn familie kwijt is. Er ontstaat een vriendschap tussen het jongetje, een weeskind, die in zijn korte leven van pleeggezin naar pleeggezin verhuisd is, en Sam, die de misschien onverstandige beslissing maakt hem in huis te nemen.. Leuk filmpje om een keer gezien te hebben
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7/10
Tangled
verrassend leuk, een Disney op de oude leest geschoeid, met leuke grappen en mooie animaties.
8/10
Fast times at Ridgemont High
Klassieker, natuurlijk, leuk om al die bekende acteurs in hun jonge jaren te zien.
8/10We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Goeie analyse. Ik vond het ook een behoorlijke teleurstelling. Vooral de apathie van de hoofdrolspelers maakt dat er weinig ontwikkeling in de film zit en de spanningsboog ontbreekt. Ik moest een beetje denken aan In Bruge, maar dan slecht. De film had eigenlijk misschien The Quiet American moeten heten, maar die naam was al bezet.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:28 schreef Mainport het volgende:
The American
Het gegeven is geweldig; een trage film over George Clooney die af en toe iemand afschiet in Italië. Des te groter is de deceptie als de knulligheid zich met het verstrijken van de scènes in vol ornaat ontvouwt. De dialogen deden me denken aan de klassieker Zomerhitte om meer dan een verkreukelde reden. De dunne plot, verrassend in zijn voorspelbaarheid, had ik vooraf verwacht om de minimalistische karakterschets niet te veel af te leiden.
Het grote probleem is echter dat er helemaal geen karakterschets is. George Clooney speelt een flat character waar geen enkele diepgang of ontwikkeling in te bekennen is. Als ik George Clooney nu zou moeten omschrijven, zou ik zeggen: een man van weinig woorden, niet uitgesproken vrolijk, maar als hij dan wat zegt is het willekeurig. Ik vind het een misser.
Ik heb toevallig van de week Prophete gekeken. Die was niet slecht, maar juist omdat hij zo ontzettend bejubeld werd, had ik er veel meer van verwacht.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:01 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
Het afgelopen jaar zijn er naar mijn weten drie Europese gevangenisdrama's uitgekomen: het bejubelde Franse Un prophète, het relatief onbekende Deense R en het Spaanse Celda 211. Eigenlijk doen de films niet voor elkaar onder en zijn ze allemaal de moeite waard om te kijken. Als ik echt één van deze films zou moeten kiezen, dan zou het denk ik R zijn.
[ afbeelding ]
Maar ik ga het over Celda 211 hebben, want die heb ik pas nog gezien voor FOK! Movie Tournament 2010 - Derde Ronde. De film komt in vergelijking met de andere Europese concurrenten nog het meest in de buurt van een genrefilm/thriller. Continu is er spanning. Het verhaal gaat over een nieuwe bewaker die vast komt te zitten in een cellenblok tijdens een uitbraak. Om in leven te blijven, moet de bewaker net doen alsof hij ook een gevangene is. Goed acteerwerk van de gedetineerden; er lopen echt creepy personages tussen. De film speelt zich hoofdzakelijk in een kort tijdbestek af (ik meen een dag of 2) en af en toe zijn er vooruit- en terugblikken. Dat is direct het minpunt van de film, want die scenes zijn wel erg uitleggerig. ****
Eens. Heb sowieso een hekel aan films met van die 'wijze' kleine kinderen, of de film ophouden door tijdens een vluchtpoging per se hun teddybeer uit de auto willen halen oidquote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik irriteerde me kapot aan dat kutjoch. Ik bedoel als je opgroeid in zo'n wereld waar alles vergaan is dan is het toch normaal dat alles kapot is en overal kannibalen zijn, nee dat blaag moet de hele tijd janken terwijl die 12 jaar is ofzo. Ik had de film dus liever zonder het kind gezien
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:11 schreef N-E-R-D het volgende:
Lang geleden dat ik The Road heb gezien maar die had toch geen open einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Haha, dat is echt irritant ja. Er komt trouwens een nieuwe doomsday film zag ik op IDM namelijk: Battle: Los Angeles komt uit op 11 maart in USA:quote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef Palomar het volgende:
[..]
Eens. Heb sowieso een hekel aan films met van die 'wijze' kleine kinderen, of de film ophouden door tijdens een vluchtpoging per se hun teddybeer uit de auto willen halen oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft één van de beste films van 2010.
[ Bericht 4% gewijzigd door Toad op 17-01-2011 19:10:47 ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:05 schreef Toad het volgende:
The Road is ook meer een verhaal over de 'liefde' tussen vader en zoon ipv. een verhaal over dat de wereld zoals wij die kennen is vergaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft één van de beste films van 2010.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:05 schreef Toad het volgende:
The Road is ook meer een verhaal over de 'liefde' tussen vader en zoon ipv. een verhaal over dat de wereld zoals wij die kennen is vergaan.Ik kan jullie maar 1 ding aanraden, lees het boek. Nog beter dan de film en het kind is ook minder irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft één van de beste films van 2010.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |