Wat is je idee achter de film? in spoilers voor de restquote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef vinnypassy het volgende:
12. [ afbeelding ] Lost Highway (David Lynch, 1997) :: 8.2
Voorlopig krijgt de film een 8.2. Visueel is het typisch Lynch, ondersteund door een heerlijke regie en muziek die voor een vrijwel optimaal mysterieus effect zorgen. De balans tussen droom/werkelijkheid/fantasie/paranoia lijk ik te begrijpen en dit lijkt mij ook te kunnen, maar omdat het Lynch is lijkt het me stug dat dit al zo is. Ik laat de film dus nog even bezinken, voordat ik volledig achter mijn idee over de film ga staan. Dat het een toffe film is, staat voor mij echter buiten kijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef vinnypassy het volgende:
Het is een tijd geleden dat ik de film heb gezien. Dus al die details weet ik niet meer, maar de gehele strekking van je theorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt heel erg overeen met die van mij.
ik blijf De Niro briljant vinden in die filmquote:Op zondag 16 januari 2011 15:35 schreef mschol het volgende:
Stardust
eindelijk mezelf eens de tijd gegeven deze te kijken..
afgezien van de voorspelbaarheid en het iet wat cheesy einde wassie best leuk
7/10
hij speelt idd een erg leuke rolquote:Op zondag 16 januari 2011 16:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik blijf De Niro briljant vinden in die film
Een van de vaagste films ooit gezien, maar hij blijft gewoon geniaal! De scenes, de muziek, de verwarring, alles. Heb hem al 15+ keer gezien, maar hij blijft heerlijk. Hoewel hij wat traag begint, is de film zo bizar dat je hem MOET blijven kijken. En na 15+ keer snap ik hem nog steeds niet al heeft de laatste keer kijken met een kaasje op wel geholpen bij het begrip van de film (of denk ik dat maar...quote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef vinnypassy het volgende:
12. [ afbeelding ] Lost Highway (David Lynch, 1997) :: 8.2
Voorlopig krijgt de film een 8.2. Visueel is het typisch Lynch, ondersteund door een heerlijke regie en muziek die voor een vrijwel optimaal mysterieus effect zorgen. De balans tussen droom/werkelijkheid/fantasie/paranoia lijk ik te begrijpen en dit lijkt mij ook te kunnen, maar omdat het Lynch is lijkt het me stug dat dit al zo is. Ik laat de film dus nog even bezinken, voordat ik volledig achter mijn idee over de film ga staan. Dat het een toffe film is, staat voor mij echter buiten kijf.
Die zin wordt bijna letterlijk in de film uitgesproken?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef mschol het volgende:
when you meet a tall dark stranger
wazige film zonder echte leidraad naar de titel
6/10
dat klopt, maar in het verhaal opzich zie ik (op het zinnetje na) geen enkel verband met de titel,quote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Die zin wordt bijna letterlijk in de film uitgesproken?
Hm, op die manier. Naja, al die personages zijn nog allemaal op zoek naar die 'stranger' (een leuke partner) ook al hebben ze een relatie. Ik vond het niet echt een bijzondere film van Allen, maar hij is af en toe wel vermakelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klopt, maar in het verhaal opzich zie ik (op het zinnetje na) geen enkel verband met de titel,
als dat de enige connectie is vind ik de titel errug zwak gekozen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zat echt op mn nagels te bijten op het soms
Dikke 8!Dan was Whatever Works een stuk leuker denk ik!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef mschol het volgende:
when you meet a tall dark stranger
wazige film zonder echte leidraad naar de titel
6/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |