SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sowieso vond ik zijn karakter tof. Ik heb me heerlijk vermaakt met deze film.
IMDb: 6,9
Mijn cijfer: 7,5
Ik heb de trailer gezien. En wat jij zegt is precies dezelfde reden waarom ik er maar niet aan begin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit nu Buried te kijken, maar ik erger me rot aan die gast en de panische telefoongesprekken.... Ik weet niet of deze verder nog trek.
Imho gewoon een kont film.... skippen die handel.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gezien. En wat jij zegt is precies dezelfde reden waarom ik er maar niet aan begin.
Ik hoor niks over het acteer werkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Iemand91 het volgende:
Mijn eerste duit in het zakje:
Forrest Gump, 1994 (IMDB)
[ afbeelding ]
Dit is echt een van mijn favoriete films. Het verhaal vind ik persoonlijk origineel en ik vond het erg gaaf/komisch om al die historische dingen in de film voorbij zien te komen (van de Kennedy's tot Nixon etc.); ik heb de film nu meerdere malen gezien maar ik zie nog steeds nieuwe dingen.
Verder speelt muziek nog een grote rol in de film, heel erg veel bekende (en wat minder bekende) nummers komen langs. En natuurlijk de fantastische film score van Alan Silvestri.
Ja, ik heb een zwak voor muziek![]()
Tja, een 10 gaat een film van mij nooit krijgen maar ik geef 'm een ruime 8 of 9.
Vond het een enorm matige film vooral dat er zoveel onrealistische dingen in zaten. Zo werd een een meisje schuin door midden gesneden en viel de helft er zo af en werd een man half opgegeten maar kon wel gewoon rustig een half uur doorleven. Daarnaast lag de nadruk in deze film te veel op dansende chicks in bikini die hun tieten laten zien dan op die bloeddorstige piranha's.quote:Piranha
Elk jaar stijgt de populatie van het slaperige dorpje rondom Lake Victoria explosief van 5.000 naar 50.000 mensen, allemaal gekomen om een wild weekend te beleven. Het '4th of July' feest staat garant voor zuipend sextoerisme. Dit jaar echter, zijn katers en geklaag van de lokale bevolking niet de enige zorgen van de tijdelijke bewoners; een aardschok in Lake Victoria heeft een scheur in de bodem gemaakt waardoor een kolonie van prehistorische piranhas zich in het meer heeft genesteld. Ongekende moordmachines die door hun primitieve instinct maar één doel voor ogen hebben: jagen op alles wat beweegt en schoonstrippen tot het bot.
Vraagje: lees je bewust nooit vantevoren over een film?quote:Daarnaast lag de nadruk in deze film te veel op dansende chicks in bikini die hun tieten laten zien dan op die bloeddorstige piranha's.
Cijfer: 4,5, de hilarische slachtingen en tieten maakten wat goed.
Ook net gezien. Vond het ondanks de beperkte setting nog best goed wegkijken (beter dan 127 hours, wat al snel saai werd). Alleen wel een wat zwak verhaal en van die domme beslissingen door de hoofdpersoon zoals je ook wel eens in slechte horrorfilms ziet (zoals z'n telefoon onnodig gebruiken terwijl batterij bijna leeg isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit nu Buried te kijken, maar ik erger me rot aan die gast en de panische telefoongesprekken.... Ik weet niet of deze verder nog trek.
Haha, ik heb hem gister ook weer gezien. En af en toe zou ik die Jack Nicholson wel een klap voor zijn bek willen gevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef truedestiny het volgende:
Anger Management
het blijft een leuke film Jack Nicholson die echt heel goed speelt. Adam Sandler in zijn zoveelste comedie maar het blijft echt zijn genre. en natuurlijk de bekenden zoals McEnroe en de oude burgemeester van New York Giuliani geeft nog een beetje extra vermaak aan deze film.
8,0
Dat onrealistische, tieten en hilarische slachtingen was een beetje de insteek van de film hequote:Op zondag 16 januari 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Vond het een enorm matige film vooral dat er zoveel onrealistische dingen in zaten. Zo werd een een meisje schuin door midden gesneden en viel de helft er zo af en werd een man half opgegeten maar kon wel gewoon rustig een half uur doorleven. Daarnaast lag de nadruk in deze film te veel op dansende chicks in bikini die hun tieten laten zien dan op die bloeddorstige piranha's.
Cijfer: 4,5, de hilarische slachtingen en tieten maakten wat goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |