Jij bobt verdomme, ik bob altijd al!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, jij, ik ga wel aan t bier!
@LDG, werkt je ketel nog steeds?
Goed van jou!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope
maar laten we erover ophoudenniet echt netjes dit
Ik wil wel bobbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, jij, ik ga wel aan t bier!
@LDG, werkt je ketel nog steeds?
Nou ben ik er godverdegloeiende godverdomme even zat van.quote:
Nee, jullie Wilma Nanninganiveau is hoogstaand.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed van jou!
Niet verlagen tot zijn niveau
Nouja, zij dacht dat ik wel ff de hele nacht geduld op zou brengen om haar heel rustig te ontmaagden. Daar had ik dus ff geen zin inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ooit een beledigde ONS omdat ik hem na de daad de deur wees. Die dacht dat ie kon blijven slapen. Had ik toch heel geen zin in
Hou gewoon op. Je bent in een slachtofferrol gekropen met als gevolg dat je haar zwart maakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ben ik er godverdegloeiende godverdomme even zat van.
Ik lees de hele tijd dat het niks was.
Als het niks was waarom komt iemand dan naar me toe omdat diegene me zo mist? Ze had ook drie dagen kunnen wachten, maar nee, ze kon zich niet inhouden. Dan voelt het toch alsof er wat meer is. Zeker als diegene het steeds heeft over later.
Maar nee hoor, het was niks.
Dat soort sms'jes/chat berichten krijg ik ook, dan gaat het alleen om de sexquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ben ik er godverdegloeiende godverdomme even zat van.
Ik lees de hele tijd dat het niks was.
Als het niks was waarom komt iemand dan naar me toe omdat diegene me zo mist? Ze had ook drie dagen kunnen wachten, maar nee, ze kon zich niet inhouden. Dan voelt het toch alsof er wat meer is. Zeker als diegene het steeds heeft over later.
Maar nee hoor, het was niks.
Ik heb haar volgens mij nooit eerder zwart gemaakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou gewoon op. Je bent in een slachtofferrol gekropen met als gevolg dat je haar zwart maakt.
Kappen gewoon.
Nee, dat blijkt nou wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat soort sms'jes/chat berichten krijg ik ook, dan gaat het alleen om de sexen het bij íemand zijn, hoef niet perse ik te zijn
En klaar![]()
Je kan ook chips en bier hierbij zetten, kan nog explosief wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef El_Matador het volgende:
Ist weer gezellig?
Mooi, ga ik filmpje kijken.
Ja heuj, tis hier de Chemie-Pack nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ook chips en bier hierbij zetten, kan nog explosief worden
Welnee, ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je maakt haar constant zwart met je gezeik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb haar volgens mij nooit eerder zwart gemaakt.
Waar hebben we het nu eigenlijk over?quote:
Simpel, zij bobt, wij zuipenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar hebben we het nu eigenlijk over?
Geen idee maar ik ga bobben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar hebben we het nu eigenlijk over?
Wel je eigen auto trouwens hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ga bobben.
Arme jullie
Arme jij, ik en dronken zijn geen goede combiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ga bobben.
Arme jullie
Dat sowieso want Georgequote:
Chips (Croky Grill) checkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voorin, raam open, hoofd naar buiten, raam beetje dichtdraaienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Arme jij, ik en dronken zijn geen goede combi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |