Nee iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want je was natuurlijk echt niet gegaan
Ik niet, ik ben een hele lieve mama, niet zo'n nare zoals huppelquote:
Uhuh ik heb hem ooit een hele dag met een gebroken voet laten rondlopen omdat ik dacht dat ie zich aansteldequote:
Was ik ook zeker niet van planquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Huppel, jij bent Taksi verslaafde he? Ik zou die suikervrije nooit maar dan ook nooit proberen
Ik loop zelf altijd door met het idee "Ohh, dat geneest vanwelf wel":') Totdat het een keer wel erger is dan een kneuzingquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh ik heb hem ooit een hele dag met een gebroken voet laten rondlopen omdat ik dacht dat ie zich aanstelde
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh ik heb hem ooit een hele dag met een gebroken voet laten rondlopen omdat ik dacht dat ie zich aanstelde
Ja echt hequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hup! Da's zelfs voor jou erg.
Slaap lekker babequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
Pff ik ga zo maar eens richting bed...
L.E.: gefeliciteerd met je gup, dat het een geweldige dag mag worden!
En godtje: hele goede reis, geniet ervan!!
Weltrusten allemaal en thanks
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik schrok me rot toen ze zo met mn zoon binnenkwam
Ik heb nu nog last van een gebroken hand omdat ik niet naar het ziekenhuis wildequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik loop zelf altijd door met het idee "Ohh, dat geneest vanwelf wel":') Totdat het een keer wel erger is dan een kneuzing
Mn moeder is een of andere bijzondere verpleegster, nu werkt ze 1 op 1 met speciale kinderen (meestal autisme oid).quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder was een wandelende medische encyclopedie. Dat is het enige wat ik mis aan het geen contact hebben met mn moeder
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
Pff ik ga zo maar eens richting bed...
L.E.: gefeliciteerd met je gup, dat het een geweldige dag mag worden!
En godtje: hele goede reis, geniet ervan!!
Weltrusten allemaal en thanks
oepsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik schrok me rot toen ze zo met mn zoon binnenkwam
Alleen zn ene been had echt gips. De rest was om mama te pesten.quote:
Ook zo'n volhardend persoon dus.. "Komt wel goed"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu nog last van een gebroken hand omdat ik niet naar het ziekenhuis wilde![]()
Gebroken op 30 april
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen zn ene been had echt gips. De rest was om mama te pesten.
Gelukt!!
Mama meteen een hartstilstand van schrikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen zn ene been had echt gips. De rest was om mama te pesten.
Gelukt!!
Toen ik een auto ongeluk had, ben ik wel meteen naar t ziekenhuis gegaan en me volledig laten onderzoeken. Een van mijn grootste angsten is een whip-lashquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu nog last van een gebroken hand omdat ik niet naar het ziekenhuis wilde![]()
Gebroken op 30 april
Haha jij hebt dat gedaan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Huppel, jij bent Taksi verslaafde he? Ik zou die suikervrije nooit maar dan ook nooit proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |