quote:
Ja morgenochtend maar bellen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan zou ik toch overwegen om ff de huisarts te vragen of hij wat heeft.
Nee joh gekquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgenochtend onder een koele douche zetten?
Dat helpt nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry maar dat is wel grappigquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Hij was rare dingen aan het zeggen, hele verhalen. Toen hij jong was, had ie eens hoge koorts en ijlde hij ook zo.. vroeg hij heel serieus 'Mam, ben jij mijn moeder?'
Lijkt me niet zo'n goed idee...quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat lijkt me best engquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Hij was rare dingen aan het zeggen, hele verhalen. Toen hij jong was, had ie eens hoge koorts en ijlde hij ook zo.. vroeg hij heel serieus 'Mam, ben jij mijn moeder?'
Dat was hilarischquote:
Valt wel mee. Bij kids kan koorts ineens heel hoog worden en weer afzwakken. Ik paniek niet meer zo snelquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, dit klinkt toch niet alsof het me niet boeit he?
Oh gelukkigquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dit klinkt als een moeder die al vaker een ziek kind heeft gehad en dus weet hoe of wat.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt wel mee. Bij kids kan koorts ineens heel hoog worden en weer afzwakken. Ik paniek niet meer zo snel
Nee hoor, ik kan het me wel voorstellen, je hebt t na een tijdje allemaal wel gezien. Mijn moeder heeft dat ook, die zegt niet zo snel dat ik naar de dokter moet (ja ik bel dr nog steeds als ik ziek benquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
Nah verre van, je bent er al de hele avond mee bezigquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
Mijn moeder was een wandelende medische encyclopedie. Dat is het enige wat ik mis aan het geen contact hebben met mn moederquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ik kan het me wel voorstellen, je hebt t na een tijdje allemaal wel gezien. Mijn moeder heeft dat ook, die zegt niet zo snel dat ik naar de dokter moet (ja ik bel dr nog steeds als ik ziek ben)
Sheldonquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Mijn moeder was altijd helemaal panisch met hoge koorts omdat mijn broertje een keer een koortstuip gehad heeft.
Zou me nu nog het liefste thuis houden als ik koorts heb
Y. was 4 en op een klimrek aan het spelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben sowieso niet zo'n paniekerige moeder. Wel bezorgd hoor, maar niet overdreven.
Neuhquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef Royco1 het volgende:
Ben er weer, nog iets gemist vanavond?
Ja, want je was natuurlijk echt niet gegaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y. was 4 en op een klimrek aan het spelen.
Ik zat op een bankje te kijken en naast mij een oud wijf.
Ik: Voorzichtig jongen
Y: ja mama ik val heus niet
Ik: mooi want ik ga niet met je naar het ziekenhuis
Oma: Oh maar dan wil ik wel gaan hoor. Ja je moet toch gaan he als hij valt en als jij niet wil dan ga ik wel
Ik
Nee iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want je was natuurlijk echt niet gegaan
Ik niet, ik ben een hele lieve mama, niet zo'n nare zoals huppelquote:
Uhuh ik heb hem ooit een hele dag met een gebroken voet laten rondlopen omdat ik dacht dat ie zich aansteldequote:
Was ik ook zeker niet van planquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Huppel, jij bent Taksi verslaafde he? Ik zou die suikervrije nooit maar dan ook nooit proberen
Ik loop zelf altijd door met het idee "Ohh, dat geneest vanwelf wel":') Totdat het een keer wel erger is dan een kneuzingquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh ik heb hem ooit een hele dag met een gebroken voet laten rondlopen omdat ik dacht dat ie zich aanstelde
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh ik heb hem ooit een hele dag met een gebroken voet laten rondlopen omdat ik dacht dat ie zich aanstelde
Ja echt hequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hup! Da's zelfs voor jou erg.
Slaap lekker babequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
Pff ik ga zo maar eens richting bed...
L.E.: gefeliciteerd met je gup, dat het een geweldige dag mag worden!
En godtje: hele goede reis, geniet ervan!!
Weltrusten allemaal en thanks
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik schrok me rot toen ze zo met mn zoon binnenkwam
Ik heb nu nog last van een gebroken hand omdat ik niet naar het ziekenhuis wildequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik loop zelf altijd door met het idee "Ohh, dat geneest vanwelf wel":') Totdat het een keer wel erger is dan een kneuzing
Mn moeder is een of andere bijzondere verpleegster, nu werkt ze 1 op 1 met speciale kinderen (meestal autisme oid).quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder was een wandelende medische encyclopedie. Dat is het enige wat ik mis aan het geen contact hebben met mn moeder
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
Pff ik ga zo maar eens richting bed...
L.E.: gefeliciteerd met je gup, dat het een geweldige dag mag worden!
En godtje: hele goede reis, geniet ervan!!
Weltrusten allemaal en thanks
oepsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik schrok me rot toen ze zo met mn zoon binnenkwam
Alleen zn ene been had echt gips. De rest was om mama te pesten.quote:
Ook zo'n volhardend persoon dus.. "Komt wel goed"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu nog last van een gebroken hand omdat ik niet naar het ziekenhuis wilde![]()
Gebroken op 30 april
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen zn ene been had echt gips. De rest was om mama te pesten.
Gelukt!!
Mama meteen een hartstilstand van schrikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen zn ene been had echt gips. De rest was om mama te pesten.
Gelukt!!
Toen ik een auto ongeluk had, ben ik wel meteen naar t ziekenhuis gegaan en me volledig laten onderzoeken. Een van mijn grootste angsten is een whip-lashquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu nog last van een gebroken hand omdat ik niet naar het ziekenhuis wilde![]()
Gebroken op 30 april
Haha jij hebt dat gedaan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Huppel, jij bent Taksi verslaafde he? Ik zou die suikervrije nooit maar dan ook nooit proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |