Melvin Guillard vs. Evan DunhamMeteen al een hele moeilijke fight om te voorspellen maar ik zie toch wat meer holes
in de game van Melvin dan in die van Dunham en Evan lijkt me nou net zo iemand die weet
hoe hij daar van kan profiteren.
Matt Mitrione vs. Tim HagueHet is niet zo dat ik Meathead onderschat (want hij heeft het gewoon goed gedaan) maar
Hague heeft zich absoluut weten te verbeteren sinds hij weg is bij de UFC. Ik verwacht dan ook
veel van zijn return to the Octagon.
Mark Hominick vs. George RoopRoop heeft natuurlijk gigantisch momentum na zijn spectaculaire finish op The Korean Zombie,
maar Hominick is van een heel ander niveau. En alhoewel het een hele struggle voor Hominick
is geweest om zover te komen denk ik dat hij kan bewijzen een top contender voor de belt te zijn!!
Patrick Barry vs. Joey BeltranBeltran is nou echt zo iemand die in mijn ogen totaal niks toevoegt.
Barry heeft tenminste nog een positieve uitstraling en ik denk dat hij de tools heeft
om Beltran te verslaan! Go Pat!!
Cole Miller vs. Matt WimanLeuke match-up, dit zou zomaar FotN kunnen worden. Wiman heeft al aardig wat leuke
W's weten te verzamelen in de UFC maar het is ook een paar keer kwestie van geluk geweest
dat hij net een tegenstander had die even in een negatieve spiraal zat.
Miller is legit en gaat deze pot via submission winnen (ondanks dat Wiman nog nooit getapt heeft).
DaMarques Johnson vs. Michael GuymonIk hoop dat ik het verkeerd zie, maar ik denk dat Johnson deze fight wel gaat pakken, ondanks
dat hij nog wat onvoorspelbaar is, is hij gewoon de betere.
Yves Edwards vs. Cody McKenzieHoe kan iemand nou niet voor Cody gaan, de man is nu al een cult figuur

Yves Edwards,what can you say that isn't already said?
Enige dat ik hoop is dat Edwards niet nét te vroeg voor McKenzie komt, maar zoals ik al zei
Go McKenzie Go!!!
Rani Yahya vs. Mike BrownIs Brown voor iemand ingevallen on short notice? Hij stond toch ook op de vorige card of vergis ik me?
Yahya is goed met submissions en als Brown inderdaad pas geleden nog heeft gevochten is het altijd de vraag of hij echt 100% hersteld is.