in het 'basta' topic stond dat dat in september weer terug gaat komen, ik hoop in ieder geval wel dat het weer terugkomt:)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Is dat zonde van de zendtijd nu eigenlijk nog op t.v.?
Hij blijft dan toch op vier? Gisteren, vandaag, woensdag, donderdag. Of wordt de maandag, waarvoor hij zich kwalificeert maar die hij niet speelt, ook meegeteld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
@Arth_NL Ligt eraan wat Bert doet als hij donderdag haalt.Als hij er dan uit gaat, komtie alsnog maandag terug in dezelfde setting als donderdag. Dat zou wel uniek zijn in de geschiedenis van de Slimste Mens. Wint Bert echter, dan zou ie op 5 deelnames komen en komt Steven wel terug tesamen met de nr 4 uit het klassement (Bart de Wever dan) en de nummer twee van donderdag. Bert zou er dan uitmoeten om donderdag terug te komen.
Ja die maandag zou dan zijn vijfde deelname worden en daarmee zou hij over Bart en Steven gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Hij blijft dan toch op vier? Gisteren, vandaag, woensdag, donderdag. Of wordt de maandag, waarvoor hij zich kwalificeert maar die hij niet speelt, ook meegeteld?
Ik ging er normaal vandaag ook achter, maar door 'omstandigheden' had ik onder de middag geen tijd en was ik het erna vergeten...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Arn0 het volgende:
Net de DVD gezien die bij de Humo zat, erg leuk
112 minuten! Er zijn 8 categorieën, trouwens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:53 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik ging er normaal vandaag ook achter, maar door 'omstandigheden' had ik onder de middag geen tijd en was ik het erna vergeten...
Kan je wel al verklappen hoelang hij ongeveer duurt? Dan heb ik iets om nar uit te kijken
Dat is wel enige troost...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Arth_NL het volgende:
Wat een blunder.![]()
Maar goed, Bart de Wever is dus gekwalificeerd voor de finaleweek.
En als Goedele er morgen wel gewoon braaf uitvliegt hebben we donderdag een strijd tussen de eerste drie winnaars. Ook leuk.quote:
Bert is nu één aflevering verwijderd van de top-4, deze week komen Stany Crets en Alain Grootaers.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:45 schreef Danielion het volgende:
Wa's de stand ? Als Vlaam zijnde volg ik dit eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |