Finalespel zal wel weer door de twee sterkste gespeeld worden, denk ik. Voor de rest is het hetzelfde.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:37 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Hoe speelt men het finalespel eigenlijk?
Ik dacht dat men dat anders deed dan tijdens het gewone spel.
Ben is inderdaad wel slim, maar Bert vind ik ook wel slim hoor. Volgens mij gaat het nog spannend worden tussen die twee...
Het zijn gewoon de bloopers die op de DVD staan...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Heufd het volgende:
[..]
Een vloekende ErikDit haalt trouwens wel een beetje de magie van het programma weg.
Tja als je seizoen 4 hebt gezien weet je beterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef Jhonny44 het volgende:
[..]
Hij zal ook lang blijven zitten tegen Steven en Stany
Heb je er ook overall naar gevraagd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja als je seizoen 4 hebt gezien weet je beter
Maar even iets anders: weet iemand waar ik die humo met dvd kan kopen? Zowat alle winkels in Breda/Tilburg/Den Bosch afgeweest maar nergens hebben ze de dvd die je erbij kunt kopen.
Ja heb er ook overal naar gevraagd. Op stationswinkels hadden ze sowieso niet. Ben bij bruna geweest, AKO, en ook een lokale boekwinkel. Ze hebben zelfs voor me gegoogled want ze wisten van niets. Maargoed, kreeg ik als antwoord dat er volgende week een nabestelbon in zit..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Heb je er ook overall naar gevraagd?
Bij ons zat er bij de gewone Humo in de krantenwinkel geen DVD bij. Vroeg je ernaar dan kreeg je die wel, de editie met DVD's lag namelijk achter de toonbank...
En anders vraag je toch gewoon iemand die er wel eentje heeft om er nog eentje te gaan halen en op te sturen?
Optie B dan? Vraag aan iemand of hij de DVD (en eventueel de Humo) wil opsturen voor je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja heb er ook overal naar gevraagd. Op stationswinkels hadden ze sowieso niet. Ben bij bruna geweest, AKO, en ook een lokale boekwinkel. Ze hebben zelfs voor me gegoogled want ze wisten van niets. Maargoed, kreeg ik als antwoord dat er volgende week een nabestelbon in zit..![]()
Waar heb jij m gekocht? Wellicht ken ik iemand in die regio :-)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Optie B dan? Vraag aan iemand of hij de DVD (en eventueel de Humo) wil opsturen voor je?
Ik heb hem in België gekocht...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar heb jij m gekocht? Wellicht ken ik iemand in die regio :-)
Is dat Zeeland?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik heb hem in België gekocht...
Ken je iemand van Wetteren?
Geen idee waar je woont maar ik vond het echt een toffe DVD. Maar omdat zoveel mensen erachter vragen kan ik het misschien proberen op Youtube te zettenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef Envoi het volgende:
Heb ook tevergeefs gezocht naar de dvd in Nederland. Eindelijk een winkel gevonden waar ze de Humo verkochten ... zat er geen dvd bij. Is het de moeite waard om ervoor naar Belgie te gaan?
als je zo'n humo koopt zonder dvd, zit er toch altijd ook zo'n strook in waar je het kunt nabestellen?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef Envoi het volgende:
Heb ook tevergeefs gezocht naar de dvd in Nederland. Eindelijk een winkel gevonden waar ze de Humo verkochten ... zat er geen dvd bij. Is het de moeite waard om ervoor naar Belgie te gaan?
In de Humo van de komende week zit er een strook in om na te bestellen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:21 schreef Beregd het volgende:
[..]
als je zo'n humo koopt zonder dvd, zit er toch altijd ook zo'n strook in waar je het kunt nabestellen?
Nee het klonk Zeelands, vandaar, wist het niet te liggenquote:Op zondag 23 januari 2011 09:49 schreef trainfreak het volgende:
[..]
België...
Ik snap niet wat dat met Zeeland te maken heeft?
De dvd is dus alleen nog te verkrijgen via de nabestelbon. Lijkt me niet dat je deze bon vervolgens in Nederland kunt inleveren. Jammer.quote:Bij uw humo van enkele weken geleden zat er een brief. U kon dan bestellen via overschrijving of via een speciale landingspagina op internet. Deze termijn is nu verstreken. Volgende week staat er een nabestelbon in Humo. Indien u deze invult en afgeeft aan een persverkoper, dan doet deze voor u het nodige. Met vriendelijke groet, Humo-promotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |