Te gek, het filmpje staat gewoon op Youtube :-)quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was dat Adriaan Van Hoof niet? Vind hem ook altijd heerlijk om naar te kijken in: mag ik u kussen?
Kan je dat maandag/dinsdag nog eens zeggen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bron
En voor de echte echte echte fans, bij mijn lijfblad HUMO! zit volgende week een DVD met de beste fragmenten uit al de seizoenen slimste mens. Plus extra's, bloopers, nooit vertoonde fragmenten...met commentaar van Van Looy, enkel bij Humo! verkrijgbaar. Maar tweeënhalve euro extra...! Verschijnt nu dinsdag.
Off course! Focketyn!!! Hoe kon ik dat vergeten.quote:
Ik ga dat proberen voor jou. Maar er bestaat ook zoiets als een agenda, gsm met geheugen/alarmsysteempje, moeder/vrouw die helpt herinneren, ....quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Kan je dat maandag/dinsdag nog eens zeggen?
Geweldig die manquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Off course! Focketyn!!! Hoe kon ik dat vergeten.
Samen met Sien Eggers mijn favo jurylid (beiden ook mijn favoriete acteurs).
Ik ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Geweldig die man![]()
Ik heb t filmpje nu alweer 3 keer bekeken
Dan moet je zeker weten wanneer je vrij bent..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ga dat proberen voor jou. Maar er bestaat ook zoiets als een agenda, gsm met geheugen/alarmsysteempje, moeder/vrouw die helpt herinneren, ....
Ik dacht dat het Frank "Vermaelen" Focketyn was!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was dat Adriaan Van Hoof niet? Vind hem ook altijd heerlijk om naar te kijken in: mag ik u kussen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Are you talking to me? Or are you talking to Guy?
De Cristiano Ronaldo van de TV.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb een hekel aan die man.
Een amulet van een geestelijke sektequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Musti het volgende:
Ook zo'n goeike met de Frank!![]()
Opsporingsbericht
Geen idee, maar mij maakt t niks uit want ik woon toch op 5 minuten fietsen van de grensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:33 schreef Frenkel het volgende:
Is de Humo ook gewoon in Nederland verkrijgbaar eigenlijk??
Geniaal seizoen was dat, De Wever vs. Rik Torfsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef Envoi het volgende:
Wat een geniaal programma blijft het toch! Helaas kijk ik het pas vanaf het vorige seizoen, al de voorgaande seizoenen gemist. Ik hoop dat dit niet het laatste seizoen is!
Geniaal fragmentje uit een eerder seizoen:![]()
Jep, elke donderdag komt een nieuwe editie binnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:33 schreef Frenkel het volgende:
Geweldig fragment dit! Jammer dat Sophie Matthysquote:
Ja, en ook met kano.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:33 schreef Frenkel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |