quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij kijkt zo zielig. Zo ongeveer >>![]()
Die heeft wel meer moeite met camera's en standpunten zo blijkt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef Dave het volgende:
Ok, weet niet hoe ik het anders moet doen, want op youtube staat het intro filmpje nog niet...
Maar als je op Uitzending gemist kijkt, zie je het introfilmpje van 15.35-16.35. Als er een kandidaat wordt voorgesteld, zie je de kandidaat eerst lopen, en daarna in closeup de camera inkijken.
Behalve Hanna, die staat stil. Bewuste stukje: 16.11-16.13.
Afwijking van het normalequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
En een mol staat altijd stil? Ik snap nog niet zo zeer hoe het een hint is.
Hahaha hoe verzin je hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef marcodej het volgende:
Pepijn Gunneweg is de Mol! Want de geit piste over zijn schoenen!
[ afbeelding ]
Dat hele Cruijff-ding kan je er uit laten, dan hou je dezelfde hint...quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
Deze theorie verteld een vriend van me:
El salvador = De verlosser, is ook de bijnaam van Johan Cruiff
Johan Cruiff = voetbal
Horace droeg een shirt met jezus (de verlosser) in het voetbal stadion
Helemaal mee eens. Heel erg mooi begin, het fluisteren is nog wel even wennen aan het einde (VERTROUW NIEMAND......), maar verder erg nicequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Soundos El Ahmadi irriteert mij nu al. Storende grote muil.
Wel stoer begin zeg. Je kan merken dat er flink gebrainstormd is om er een frisse draai aan te geven dit jaar.
En uuh Jan Kooijman is de mol.Omdat efudf be784734.
Zwaar irritant iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef sbientje het volgende:
ik heb het vorige seizoen overgeslagen, vond het allemaal teveel van hetzelfde. Maar dit seizoen ben ik weer van plan te volgen. Had helaas last van allerlei mensen die door mijn uitzending heen zaten te praten, morgen nog maar een keer kijken
Is dat die meid die erin mocht blijven van Pepijn. Ja ik vind haar ook irritant.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Soundos El Ahmadi irriteert mij nu al. Storende grote muil.
Dat vond ik ook zo gespeeld, kom op, Engels meid.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
Karin de Groot. Zo dom en naïef kan je dus echt niet zijn.
Leuk gespeeld hoor. Maar ze begint al in de bus vol Spaanstaligen Frans te praten
Als iemand het is , dan is zij het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |