Knap dat je het zo lang hebt uitgehouden met die filmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef hornage het volgende:
[..]
Die heb ik met heel veel moeite uitgekeken.
Daarna de 1970 regel gesteld. Nooit meer films van voor 1970 kijken....
Dr Strangelove is uitzondering btw
Avatar en ROTK waren ook lange films waarvan avatar toch geen lange zit was hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind dat nou net 2 films die je geduld uiteindelijk wel belonen. Maar vergeleken met tegenwoordig is het een lange zit.
Ik bedoel dat het tempo veel lager ligt in Godfather en 2001. Dat test je geduld, niet de speelduur. De hoeveelheid content van LOTR in Kubrick jaren 70 stijl zou waarschijnlijk een film van een week opleveren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Avatar en ROTK waren ook lange films waarvan avatar toch geen lange zit was hoor
Oh ik heb daar geen problemen mee ik kan een film uit elk jaar en uit elk genre kijken daar zit voor mij geen verschil in. Ik ga zo van een film uit de jare 30 naar de 80 weer terug naar de jare 40 en dan een recente filmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het tempo veel lager ligt in Godfather en 2001. Dat test je geduld, niet de speelduur. De hoeveelheid content van LOTR in Kubrick jaren 70 stijl zou waarschijnlijk een film van een week opleveren.
Ik vind 2001 nou juist net een van de films die niet erg typisch is voor een film van voor 1970quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef hornage het volgende:
[..]
Die heb ik met heel veel moeite uitgekeken.
Dr Strangelove is uitzondering btw
Sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:46 schreef DragonFodder het volgende:
Het is wel een antiek topic, dat Xde.
Knap dat jullie dat allemaal weten nog, ik trek steeds een blank.
En Japanse, chinese en Indische arthouse verbiedenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Lon3 het volgende:
Laten we het dubbele punten topic omdopen tot het zwart wit topic....
Dat is wel erg jammer. Je mist zo veel mooie films. En 1970 is nog niet eens zo antiek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef hornage het volgende:
Patch, dit meen je toch niet? Hoezo is zo'n meerdelig antwoord bij een lijstjesvraag anders dan bij een normale vraag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef Patch het volgende:
Bij een lijstjes-vraag kan men natuurlijk zoveel antwoorden in 1 post zoals men wil.
Dus, is B. Treasure Planet? Titan AE of Atlantis?
Als een vraag om meerdere antwoorden vraagt, dan kan men natuurlijk ook meerdere antwoorden posten in een reactie, zonder te editten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Patch, dit meen je toch niet? Hoezo is zo'n meerdelig antwoord bij een lijstjesvraag anders dan bij een normale vraag?
Het lijkt me dat je bij meerdere antwoorden (zoals dit lijstje) wel in 1 reactie op bv A. B. en D. mag antwoorden, maar dan ineens drie antwoorden voor B. geven is een beetje in strijd met die regel...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Als een vraag om meerdere antwoorden vraagt, dan kan men natuurlijk ook meerdere antwoorden posten in een reactie, zonder te editten.
Het blijft dan wel zoals besproken bij 2 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |