Ik vind Hot Fuzz en Reno 911 al niet met elkaar te vergelijken. De eerste is geniaal, Reno 911 vind ik te flauw voor woorden.quote:
Ik heb wel het idee dat een paar nieuwe fmt-ers via die pagina het triviatopic hebben gevonden. Het topic staat in ieder geval vaak in de forumtracker van de film subsite.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:24 schreef hornage het volgende:
En wat vinden we van de nieuwe subpagina http://film.fok.nl/ ?
Meer ruimte voor reviews is wel goed, maar de echte discussie wordt toch meer hier in FTR gevoerd lijkt me....
Ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef wieksel het volgende:
Ben benieuwd trouwens naar je opvliegendheid homage;)
Heb er nog niets van gemerkt iigquote:
Was al een ongeschreven regelquote:Op maandag 24 januari 2011 10:27 schreef wieksel het volgende:
die pagina heb ik nog nooit gebruikt, hahaha:) Ik ga altijd straight naar dit topic...
Ik werk vandaag thuis, dus alle tijd. moeten het wel een beetje commerciele films zijn, of Coens, oid
Zullen we anders dit ook even verbieden: straight-to-dvd-filmpje
verduidelijk 'm maar aub.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef hornage het volgende:
Daarom ook mijn idee om even het dubbele punten topic te verduidelijken
Maar ik vind het wel mooi dat FMT weer wat groeit qua users de laatste tijd!
WHUT?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef hornage het volgende:
Ach, ik deel hem ook met Tombolafan, Mainport en Wyccie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euj! Ze lurkt nog mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
Nee, je kwam naar boven in de ATquote:
Ik?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je kwam naar boven in de AT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |