quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga er dus wel vanuit dat zij weer hersteld is van de bevalling en dat de kinderen het goed doen. Klopt toch Ml? Want anders geef je hier een beetje een scheef beeld van de situatie.
Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa![]()
Wat ik al nooit snap is, waarom denken die mensen dan dat ze bv een droger nodig hebben?
Was ophangen kost niks, als je dat geld niet hebt voor een droger dan koop je er toch geen?
Die van mij kan gewoon weg 1x gebruiktquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa![]()
Wat ik al nooit snap is, waarom denken die mensen dan dat ze bv een droger nodig hebben?
Was ophangen kost niks, als je dat geld niet hebt voor een droger dan koop je er toch geen?
Kleine engeltjes dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]echt die kinderen zijn zo makkelijk dat ik zelfs al eens heb aangeboden op te passen
(verstandsverbijstering
)
Mijn lapo door het slotje post
Ja, maar er is echt een verschil tussen oppassen en fulltime moeder zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]echt die kinderen zijn zo makkelijk dat ik zelfs al eens heb aangeboden op te passen
(verstandsverbijstering
)
Mijn lapo door het slotje post
Oh kom op zeg, als je echt geen geld hebt dan is een wasdroger toch wel een luxeprodukt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?
Nee gezonde kids die zichzelf kunnen vermaken, uurtje of wat naar mobiel kijken enmet blokjes zoet zijnquote:
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar er is echt een verschil tussen oppassen en fulltime moeder zijn.
1 miljoen is ook handig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die van mij kan gewoon weg 1x gebruikt
Maar met kids is het denk ik wel handig.
Absoluutquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?
Dat mag ik hopen ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Jeetje ja geen slechte salarissen ook nog.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.
Sow, 5000 euro aan salaris! En nog ver in de schuld.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Bamba het volgende:
![]()
MI, ik snap wel enigzins wat je bedoeld, vooral als ze goed hersteld is en de kinderen makkelijk zijn (lijken). Ik heb er hier "maar" 1 rondlopen en werk 1 hele dag en 3 halve, maar toch krijg ik het hier helaas ook niet voor elkaar (het huishouden). Ik faal enorm als huisvrouw
Ik heb een hele poos was in huis gedroogd en het werd echt heel erg vochtig hier in huis, steeds natte ramen en vooral Joey had in die tijd ook erg veel last van zijn longen en dat ondanks ventileren. Misschien omdat de huizen nu ook zo goed geïsoleerd zijn? Ik zou mijn droger in ieder geval niet graag willen missenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.
Sow, 5000 euro aan salaris! En nog ver in de schuld.
Wat ik begrijp van mijn broer is het ook wat je de kinderen aanwent: ben je er altijd mee bezig of laat je ze zelf spelen zodat jij iets aan het huishouden kunt doen? Broer schijnt daar beter in te zijn dan schoonzus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja!
Als je oppast, dan ben je alleen maar met die kids bezig omdat dat dan kan.
Als je fulltime moeder bent , dan heb je daar toch mag ik hopen een soort van routine in waardoor je ook met gemak andere dingen er bij kan doen
Hier ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een hele poos was in huis gedroogd en het werd echt heel erg vochtig hier in huis, steeds natte ramen en vooral Joey had in die tijd ook erg veel last van zijn longen en dat ondanks ventileren. Misschien omdat de huizen nu ook zo goed geïsoleerd zijn? Ik zou mijn droger in ieder geval niet graag willen missen
Ik voelde me niet aangesproken hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is ook geen verwijt hoor naar anderen toe begrijp dat goed.
Maar als ik dan hoor en zie hoe vaak er 1 bij de ouders slaapt/blijft dat scheelt ook weer.
Maar soit ik wil echt niet ruilen.
Toen Samara er net was was de omslag toch nog erg groot hoor, ondanks dat Joey er al was. Ik weet nog dat ik het erg moeilijk vondquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja!
Als je oppast, dan ben je alleen maar met die kids bezig omdat dat dan kan.
Als je fulltime moeder bent , dan heb je daar toch mag ik hopen een soort van routine in waardoor je ook met gemak andere dingen er bij kan doen
Wilde vanavond aanbieden om samen een keer de keuken te soppen maar dat durfde ik niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangesproken hoor![]()
Ik vind het zelf vaak pittig om alles te bolwerken, vooral omdat ik na een halve dag werken redelijk afgepeigerd ben door m'n suikerziekte. M'n schoonmoeder had er nog wel eens een handje van om zich te bekritiseren over m'n huisvrouwkwaliteiten. Tegenwoordig meld ik gewoon dat ze vooral de poetsdoek mag pakken als ze zich eraan stoort
Maja, we zijn niet allemaal zo perfect hequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik aupair was woonde ik bij een gezin met 2 schoolgaande kids, en daar deed ik ook het huishouden en ik kookte elke dag en zo. En als de kids naar school waren dan had ik een oppasgezin met 4 kids, waarvan de jongste 2 nog thuis waren ( eentje ging naar de kleuterschool een paar uurtjes, die bracht en haalde ik dan ) en daar streek ik elke dag ook nog minstens 2 uur, en dan kwamen die kids geen aandacht te kort hoor![]()
En die keken geen tv
Ik kreeg vet goed betaald daar en die kids waren allemaal geweldig, het voelde nooit als werken, het was alleen maar vreselijk leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Maja, we zijn niet allemaal zo perfect he
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp van mijn broer is het ook wat je de kinderen aanwent: ben je er altijd mee bezig of laat je ze zelf spelen zodat jij iets aan het huishouden kunt doen? Broer schijnt daar beter in te zijn dan schoonzus.Maar het zal natuurlijk ook van de kinderen afhangen, als je een echte zwaan-kleef-aan hebt die niet alleen kan spelen en echt een ouder nodig heeft, dan is dat natuurlijk een stuk lastiger.
Maar snel een doekje door het toilet en een dweil door de woonkamer slingeren als alles op bed ligt, dat moet toch wel kunnen?
Als iemand moe en lusteloos is dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je er dan geen zin in hebt. Het is wel even aanpoten ja dat geloof ik, ze houden je echt bezig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen Samara er net was was de omslag toch nog erg groot hoor, ondanks dat Joey er al was. Ik weet nog dat ik het erg moeilijk vondMaar goed, bij mij speelden er nog heel veel andere factoren.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat als iemand niet lekker in haar vel zit (want dat zit ze duidelijk niet) en dat is sinds de geboorte van de jongste...dat het niet helpt als manlief zich bij andere gaat lopen beklagen.
Misschien moet ze ook gewoon eens naar de huisarts als ze zo moe en lusteloos blijft?
Heb je het nu over die kennis van Ml? Volgens Ml ging het daar toch goed mee? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen Samara er net was was de omslag toch nog erg groot hoor, ondanks dat Joey er al was. Ik weet nog dat ik het erg moeilijk vondMaar goed, bij mij speelden er nog heel veel andere factoren.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat als iemand niet lekker in haar vel zit (want dat zit ze duidelijk niet) en dat is sinds de geboorte van de jongste...dat het niet helpt als manlief zich bij andere gaat lopen beklagen.
Misschien moet ze ook gewoon eens naar de huisarts als ze zo moe en lusteloos blijft?
Ja, maar als ze altijd wel netjes is geweest in het huishouden en nu ineens alles laat versloffen dan is er toch iets aan de hand lijkt me?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die kennis van Ml? Volgens Ml ging het daar toch goed mee? Of mis ik iets?
Snapte het ook niet helemaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die kennis van Ml? Volgens Ml ging het daar toch goed mee? Of mis ik iets?
Ow, deed ze dat voorheen ook niet dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Snapte het ook niet helemaal.
Zij doet liever iets anders zei ze dan die klusjes.
Denk dat ze gewoon minder tijd heeft door de 2e en wel haar "vrije tijd" hetzelfde in blijft richten als anders maar nogmaals ik kan dat niet beoordelen allemaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar als ze altijd wel netjes is geweest in het huishouden en nu ineens alles laat versloffen dan is er toch iets aan de hand lijkt me?
Ze doen het hier ook niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Mijn DM's komen weer niet aan zeker?
Senes, heb jij er in het afgelopen uur nog eentje van mij gehad?
Met mooie vlokken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook bepaald geen poetsmiep maar de belangrijkste dingen (badkamer, aanrecht) zijn wel schoon. De was wordt gedaan. En ik heb een pracht van een stofverzameling
Nou...nu netquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Mijn DM's komen weer niet aan zeker?
Senes, heb jij er in het afgelopen uur nog eentje van mij gehad?
Is dat nou duur zo'n truus? Als ik ergens een hekel aan heb is het wel stofzuigenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met mooie vlokken?
Vanmorgen heeft Truus weer haar rondje gedaan. Ik kan nog steeds blij worden als ik thuiskom, zij me opwacht in het laadstation en dat hoopje kruimels in een hoekje gewoon verdwenen is.
In de droger?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo mijn was zit weer in mn droger, ik ga Dexter kijken
Het is zowat de beste 189 euro die ik heb uitgegeven. Ik ben er helemaal blij me en promoot haar overal. Ze is vorige week zelfs meegeweest op (werk)vakantie naar Friesland.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is dat nou duur zo'n truus? Als ik ergens een hekel aan heb is het wel stofzuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |