abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:44:30 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_90952750

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha |

2pp0kgm.gifoie_oie_twinkles.gifrkbviq.jpg
JJH_TAXI-1.gifmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgzara.jpglandal%201.jpg
avatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpgkerst09.jpg.gif1291143109Nhoi.jpgCat.jpg

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

Deze OP is HIER te vinden!
SeSa-lijstje

Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_90952803
w/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:45:34 #3
176471 oh-oh
pi_90952808
Hoppa w/
Wat ik al nooit snap is, waarom denken die mensen dan dat ze bv een droger nodig hebben?
Was ophangen kost niks, als je dat geld niet hebt voor een droger dan koop je er toch geen?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_90952865
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ga er dus wel vanuit dat zij weer hersteld is van de bevalling en dat de kinderen het goed doen. Klopt toch Ml? Want anders geef je hier een beetje een scheef beeld van de situatie.
:Y echt die kinderen zijn zo makkelijk dat ik zelfs al eens heb aangeboden op te passen _O- (verstandsverbijstering :@ )

Mijn lapo door het slotje post ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 21:46:45 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90952891
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa w/
Wat ik al nooit snap is, waarom denken die mensen dan dat ze bv een droger nodig hebben?
Was ophangen kost niks, als je dat geld niet hebt voor een droger dan koop je er toch geen?
Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_90952894
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa w/
Die van mij kan gewoon weg 1x gebruikt :')
Maar met kids is het denk ik wel handig.
pi_90952900
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:Y echt die kinderen zijn zo makkelijk dat ik zelfs al eens heb aangeboden op te passen _O- (verstandsverbijstering :@ )

Kleine engeltjes dus. O~)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 21:47:13 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90952911
quote:

[..]

Ja, maar er is echt een verschil tussen oppassen en fulltime moeder zijn.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:47:48 #9
176471 oh-oh
pi_90952940
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?
Oh kom op zeg, als je echt geen geld hebt dan is een wasdroger toch wel een luxeprodukt?
Wij hadden vroeger jaren geen droger, wasrekjes op de slaapkamerdeuren, en het rook altijd heerlijk fris boven O+
( Groucho Marx )
pi_90952941
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kleine engeltjes dus. O~)
Nee gezonde kids die zichzelf kunnen vermaken, uurtje of wat naar mobiel kijken enmet blokjes zoet zijn O+
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:47:54 #11
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_90952946
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:

[..]

Ongetwijfeld :Y
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_90952947
quote:

[..]

Die van mij kan gewoon weg 1x gebruikt :')
Maar met kids is het denk ik wel handig.
1 miljoen is ook handig. :) Maar als je het geld niet hebt, dan heb je het niet en zijn die luxe zaken het eerste waar je op moet bezuinigen.
pi_90952980
quote:

[..]

Absoluut :Y
pi_90953019
5000, euro inkomsten per maand :o
pi_90953027
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef senesta het volgende:

[..]

En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.

Sow, 5000 euro aan salaris! En nog ver in de schuld. :X
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:49:38 #16
176471 oh-oh
pi_90953054
quote:

[..]

Dat mag ik hopen ja!
Als je oppast, dan ben je alleen maar met die kids bezig omdat dat dan kan.
Als je fulltime moeder bent , dan heb je daar toch mag ik hopen een soort van routine in waardoor je ook met gemak andere dingen er bij kan doen ^O^
( Groucho Marx )
pi_90953060
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.

Jeetje ja geen slechte salarissen ook nog.
pi_90953066
:W

MI, ik snap wel enigzins wat je bedoeld, vooral als ze goed hersteld is en de kinderen makkelijk zijn (lijken). Ik heb er hier "maar" 1 rondlopen en werk 1 hele dag en 3 halve, maar toch krijg ik het hier helaas ook niet voor elkaar (het huishouden) ;( . Ik faal enorm als huisvrouw _O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_90953172
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Bamba het volgende:
:W

MI, ik snap wel enigzins wat je bedoeld, vooral als ze goed hersteld is en de kinderen makkelijk zijn (lijken). Ik heb er hier "maar" 1 rondlopen en werk 1 hele dag en 3 halve, maar toch krijg ik het hier helaas ook niet voor elkaar (het huishouden) ;( . Ik faal enorm als huisvrouw _O-
:* het is ook geen verwijt hoor naar anderen toe begrijp dat goed.

Maar als ik dan hoor en zie hoe vaak er 1 bij de ouders slaapt/blijft dat scheelt ook weer.
Maar soit ik wil echt niet ruilen.
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 21:52:06 #20
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90953181
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb een hele poos was in huis gedroogd en het werd echt heel erg vochtig hier in huis, steeds natte ramen en vooral Joey had in die tijd ook erg veel last van zijn longen en dat ondanks ventileren. Misschien omdat de huizen nu ook zo goed geïsoleerd zijn? Ik zou mijn droger in ieder geval niet graag willen missen :@
pi_90953188
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen ja!
Als je fulltime moeder bent , dan heb je daar toch mag ik hopen een soort van routine in waardoor je ook met gemak andere dingen er bij kan doen ^O^
Wat ik begrijp van mijn broer is het ook wat je de kinderen aanwent: ben je er altijd mee bezig of laat je ze zelf spelen zodat jij iets aan het huishouden kunt doen? Broer schijnt daar beter in te zijn dan schoonzus. :P Maar het zal natuurlijk ook van de kinderen afhangen, als je een echte zwaan-kleef-aan hebt die niet alleen kan spelen en echt een ouder nodig heeft, dan is dat natuurlijk een stuk lastiger.

Maar snel een doekje door het toilet en een dweil door de woonkamer slingeren als alles op bed ligt, dat moet toch wel kunnen?
pi_90953362
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb een hele poos was in huis gedroogd en het werd echt heel erg vochtig hier in huis, steeds natte ramen en vooral Joey had in die tijd ook erg veel last van zijn longen en dat ondanks ventileren. Misschien omdat de huizen nu ook zo goed geïsoleerd zijn? Ik zou mijn droger in ieder geval niet graag willen missen :@
Hier ook :Y de bijkeuken moet wel een raam van open wil het niet beslaan.
pi_90953371
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:* het is ook geen verwijt hoor naar anderen toe begrijp dat goed.

Maar als ik dan hoor en zie hoe vaak er 1 bij de ouders slaapt/blijft dat scheelt ook weer.
Maar soit ik wil echt niet ruilen.
Ik voelde me niet aangesproken hoor :*

Ik vind het zelf vaak pittig om alles te bolwerken, vooral omdat ik na een halve dag werken redelijk afgepeigerd ben door m'n suikerziekte. M'n schoonmoeder had er nog wel eens een handje van om zich te bekritiseren over m'n huisvrouwkwaliteiten :|W . Tegenwoordig meld ik gewoon dat ze vooral de poetsdoek mag pakken als ze zich eraan stoort O-)
pi_90953379
Zuurstok die ik om een mij onduidelijke reden bij het tankstation kreeg is lekkah. :9
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:55:21 #25
176471 oh-oh
pi_90953393
Toen ik aupair was woonde ik bij een gezin met 2 schoolgaande kids, en daar deed ik ook het huishouden en ik kookte elke dag en zo. En als de kids naar school waren dan had ik een oppasgezin met 4 kids, waarvan de jongste 2 nog thuis waren ( eentje ging naar de kleuterschool een paar uurtjes, die bracht en haalde ik dan ) en daar streek ik elke dag ook nog minstens 2 uur, en dan kwamen die kids geen aandacht te kort hoor :D
En die keken geen tv :P
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 21:55:41 #26
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90953415
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen ja!
Toen Samara er net was was de omslag toch nog erg groot hoor, ondanks dat Joey er al was. Ik weet nog dat ik het erg moeilijk vond :@ Maar goed, bij mij speelden er nog heel veel andere factoren.

Ik kan me alleen niet voorstellen dat als iemand niet lekker in haar vel zit (want dat zit ze duidelijk niet) en dat is sinds de geboorte van de jongste...dat het niet helpt als manlief zich bij andere gaat lopen beklagen.

Misschien moet ze ook gewoon eens naar de huisarts als ze zo moe en lusteloos blijft?
pi_90953474
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik voelde me niet aangesproken hoor :*

Ik vind het zelf vaak pittig om alles te bolwerken, vooral omdat ik na een halve dag werken redelijk afgepeigerd ben door m'n suikerziekte. M'n schoonmoeder had er nog wel eens een handje van om zich te bekritiseren over m'n huisvrouwkwaliteiten :|W . Tegenwoordig meld ik gewoon dat ze vooral de poetsdoek mag pakken als ze zich eraan stoort O-)
Wilde vanavond aanbieden om samen een keer de keuken te soppen maar dat durfde ik niet.
Ander keertje misschien.
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 21:56:55 #28
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90953483
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik aupair was woonde ik bij een gezin met 2 schoolgaande kids, en daar deed ik ook het huishouden en ik kookte elke dag en zo. En als de kids naar school waren dan had ik een oppasgezin met 4 kids, waarvan de jongste 2 nog thuis waren ( eentje ging naar de kleuterschool een paar uurtjes, die bracht en haalde ik dan ) en daar streek ik elke dag ook nog minstens 2 uur, en dan kwamen die kids geen aandacht te kort hoor :D
En die keken geen tv :P
Maja, we zijn niet allemaal zo perfect he :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:57:49 #29
176471 oh-oh
pi_90953536
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef senesta het volgende:

[..]

Maja, we zijn niet allemaal zo perfect he :)
Ik kreeg vet goed betaald daar en die kids waren allemaal geweldig, het voelde nooit als werken, het was alleen maar vreselijk leuk O+
( Groucho Marx )
pi_90953544
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat ik begrijp van mijn broer is het ook wat je de kinderen aanwent: ben je er altijd mee bezig of laat je ze zelf spelen zodat jij iets aan het huishouden kunt doen? Broer schijnt daar beter in te zijn dan schoonzus. :P Maar het zal natuurlijk ook van de kinderen afhangen, als je een echte zwaan-kleef-aan hebt die niet alleen kan spelen en echt een ouder nodig heeft, dan is dat natuurlijk een stuk lastiger.

Maar snel een doekje door het toilet en een dweil door de woonkamer slingeren als alles op bed ligt, dat moet toch wel kunnen?
:Y Dat is het ook, je moet het ze wel aanleren om zichzelf te vermaken. R zal enig kind blijven, dus die hebben we echt aan moeten leren om zichzelf te vermaken van tijd tot tijd. Dat lukt 'm niet altijd en dat is ook niet erg, maar we krijgen vaak complimenten dat hij zichzelf zo goed kan vermaken en dat is met poetsen of andere dingen die even aandacht nodig hebben wel handig. ^O^
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:58:42 #31
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_90953588
>:O
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_90953609
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Toen Samara er net was was de omslag toch nog erg groot hoor, ondanks dat Joey er al was. Ik weet nog dat ik het erg moeilijk vond :@ Maar goed, bij mij speelden er nog heel veel andere factoren.

Ik kan me alleen niet voorstellen dat als iemand niet lekker in haar vel zit (want dat zit ze duidelijk niet) en dat is sinds de geboorte van de jongste...dat het niet helpt als manlief zich bij andere gaat lopen beklagen.

Misschien moet ze ook gewoon eens naar de huisarts als ze zo moe en lusteloos blijft?
Als iemand moe en lusteloos is dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je er dan geen zin in hebt. Het is wel even aanpoten ja dat geloof ik, ze houden je echt bezig.
pi_90953637
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Heb je het nu over die kennis van Ml? Volgens Ml ging het daar toch goed mee? Of mis ik iets? :@
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2011 @ 22:00:30 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90953684
Ik ben ook bepaald geen poetsmiep maar de belangrijkste dingen (badkamer, aanrecht) zijn wel schoon. De was wordt gedaan. En ik heb een pracht van een stofverzameling O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90953702
Jeetje een schuld naast je hypotheek houden omdat je anders geen huis kunt kopen.
Dan weet je het eigenlijk toch al :{

En dan een rente die na 4 maanden gaat stijgen :o
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:01:04 #36
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90953728
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je het nu over die kennis van Ml? Volgens Ml ging het daar toch goed mee? Of mis ik iets? :@
Ja, maar als ze altijd wel netjes is geweest in het huishouden en nu ineens alles laat versloffen dan is er toch iets aan de hand lijkt me?
pi_90953775
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Snapte het ook niet helemaal.
Zij doet liever iets anders zei ze dan die klusjes.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 januari 2011 @ 22:02:16 #38
163650 Greys
pi_90953810
Mijn DM's komen weer niet aan zeker?
Senes, heb jij er in het afgelopen uur nog eentje van mij gehad? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:02:41 #39
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90953841
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Snapte het ook niet helemaal.
Zij doet liever iets anders zei ze dan die klusjes.
Ow, deed ze dat voorheen ook niet dan?
Ik begreep dat het echt na de bevalling van de tweede zo is geworden.
En wat doet ze nu liever dan? :o
pi_90953874
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, maar als ze altijd wel netjes is geweest in het huishouden en nu ineens alles laat versloffen dan is er toch iets aan de hand lijkt me?
Denk dat ze gewoon minder tijd heeft door de 2e en wel haar "vrije tijd" hetzelfde in blijft richten als anders maar nogmaals ik kan dat niet beoordelen allemaal.
pi_90953915
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Ze doen het hier ook niet.
pi_90953916
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook bepaald geen poetsmiep maar de belangrijkste dingen (badkamer, aanrecht) zijn wel schoon. De was wordt gedaan. En ik heb een pracht van een stofverzameling O-)
Met mooie vlokken?

Vanmorgen heeft Truus weer haar rondje gedaan. Ik kan nog steeds blij worden als ik thuiskom, zij me opwacht in het laadstation en dat hoopje kruimels in een hoekje gewoon verdwenen is. O+
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:04:34 #43
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90953962
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Nou...nu net :o
Dan heb je over een uurtje antwoord denk ik :P
pi_90954023
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Met mooie vlokken?

Vanmorgen heeft Truus weer haar rondje gedaan. Ik kan nog steeds blij worden als ik thuiskom, zij me opwacht in het laadstation en dat hoopje kruimels in een hoekje gewoon verdwenen is. O+
Is dat nou duur zo'n truus? Als ik ergens een hekel aan heb is het wel stofzuigen _O-
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:06:35 #45
176471 oh-oh
pi_90954094
Zooooooo mijn was zit weer in mn droger, ik ga Dexter kijken :W
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:06:48 #46
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90954107
Hmm zo'n truus lijkt mij ook wel wat :o
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:07:04 #47
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90954117
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo mijn was zit weer in mn droger, ik ga Dexter kijken :W
In de droger? :o
pi_90954212
pi_90954231
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Bamba het volgende:

[..]

Is dat nou duur zo'n truus? Als ik ergens een hekel aan heb is het wel stofzuigen _O-
Het is zowat de beste 189 euro die ik heb uitgegeven. Ik ben er helemaal blij me en promoot haar overal. Ze is vorige week zelfs meegeweest op (werk)vakantie naar Friesland. _O-

Mijn review over Truus: Stofzuiger robot #3 Waar we oppassen voor de kabels
pi_90954292
Dit is wel een herhaling! :D Ik ken die discussie over het kind met haar plekje en haar musical.

Slap zeg, midden in de winter zouden ze toch met een nieuw seizoen kunnen komen. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')