quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga er dus wel vanuit dat zij weer hersteld is van de bevalling en dat de kinderen het goed doen. Klopt toch Ml? Want anders geef je hier een beetje een scheef beeld van de situatie.
Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa![]()
Wat ik al nooit snap is, waarom denken die mensen dan dat ze bv een droger nodig hebben?
Was ophangen kost niks, als je dat geld niet hebt voor een droger dan koop je er toch geen?
Die van mij kan gewoon weg 1x gebruiktquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa![]()
Wat ik al nooit snap is, waarom denken die mensen dan dat ze bv een droger nodig hebben?
Was ophangen kost niks, als je dat geld niet hebt voor een droger dan koop je er toch geen?
Kleine engeltjes dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]echt die kinderen zijn zo makkelijk dat ik zelfs al eens heb aangeboden op te passen
(verstandsverbijstering
)
Mijn lapo door het slotje post
Ja, maar er is echt een verschil tussen oppassen en fulltime moeder zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]echt die kinderen zijn zo makkelijk dat ik zelfs al eens heb aangeboden op te passen
(verstandsverbijstering
)
Mijn lapo door het slotje post
Oh kom op zeg, als je echt geen geld hebt dan is een wasdroger toch wel een luxeprodukt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?
Nee gezonde kids die zichzelf kunnen vermaken, uurtje of wat naar mobiel kijken enmet blokjes zoet zijnquote:
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar er is echt een verschil tussen oppassen en fulltime moeder zijn.
1 miljoen is ook handig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die van mij kan gewoon weg 1x gebruikt
Maar met kids is het denk ik wel handig.
Absoluutquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?
Dat mag ik hopen ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Jeetje ja geen slechte salarissen ook nog.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.
Sow, 5000 euro aan salaris! En nog ver in de schuld.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Bamba het volgende:
![]()
MI, ik snap wel enigzins wat je bedoeld, vooral als ze goed hersteld is en de kinderen makkelijk zijn (lijken). Ik heb er hier "maar" 1 rondlopen en werk 1 hele dag en 3 halve, maar toch krijg ik het hier helaas ook niet voor elkaar (het huishouden). Ik faal enorm als huisvrouw
Ik heb een hele poos was in huis gedroogd en het werd echt heel erg vochtig hier in huis, steeds natte ramen en vooral Joey had in die tijd ook erg veel last van zijn longen en dat ondanks ventileren. Misschien omdat de huizen nu ook zo goed geïsoleerd zijn? Ik zou mijn droger in ieder geval niet graag willen missenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.
Sow, 5000 euro aan salaris! En nog ver in de schuld.
Wat ik begrijp van mijn broer is het ook wat je de kinderen aanwent: ben je er altijd mee bezig of laat je ze zelf spelen zodat jij iets aan het huishouden kunt doen? Broer schijnt daar beter in te zijn dan schoonzus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja!
Als je oppast, dan ben je alleen maar met die kids bezig omdat dat dan kan.
Als je fulltime moeder bent , dan heb je daar toch mag ik hopen een soort van routine in waardoor je ook met gemak andere dingen er bij kan doen
Hier ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een hele poos was in huis gedroogd en het werd echt heel erg vochtig hier in huis, steeds natte ramen en vooral Joey had in die tijd ook erg veel last van zijn longen en dat ondanks ventileren. Misschien omdat de huizen nu ook zo goed geïsoleerd zijn? Ik zou mijn droger in ieder geval niet graag willen missen
Ik voelde me niet aangesproken hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is ook geen verwijt hoor naar anderen toe begrijp dat goed.
Maar als ik dan hoor en zie hoe vaak er 1 bij de ouders slaapt/blijft dat scheelt ook weer.
Maar soit ik wil echt niet ruilen.
Toen Samara er net was was de omslag toch nog erg groot hoor, ondanks dat Joey er al was. Ik weet nog dat ik het erg moeilijk vondquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja!
Als je oppast, dan ben je alleen maar met die kids bezig omdat dat dan kan.
Als je fulltime moeder bent , dan heb je daar toch mag ik hopen een soort van routine in waardoor je ook met gemak andere dingen er bij kan doen
Wilde vanavond aanbieden om samen een keer de keuken te soppen maar dat durfde ik niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangesproken hoor![]()
Ik vind het zelf vaak pittig om alles te bolwerken, vooral omdat ik na een halve dag werken redelijk afgepeigerd ben door m'n suikerziekte. M'n schoonmoeder had er nog wel eens een handje van om zich te bekritiseren over m'n huisvrouwkwaliteiten. Tegenwoordig meld ik gewoon dat ze vooral de poetsdoek mag pakken als ze zich eraan stoort
Maja, we zijn niet allemaal zo perfect hequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik aupair was woonde ik bij een gezin met 2 schoolgaande kids, en daar deed ik ook het huishouden en ik kookte elke dag en zo. En als de kids naar school waren dan had ik een oppasgezin met 4 kids, waarvan de jongste 2 nog thuis waren ( eentje ging naar de kleuterschool een paar uurtjes, die bracht en haalde ik dan ) en daar streek ik elke dag ook nog minstens 2 uur, en dan kwamen die kids geen aandacht te kort hoor![]()
En die keken geen tv
Ik kreeg vet goed betaald daar en die kids waren allemaal geweldig, het voelde nooit als werken, het was alleen maar vreselijk leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Maja, we zijn niet allemaal zo perfect he
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik begrijp van mijn broer is het ook wat je de kinderen aanwent: ben je er altijd mee bezig of laat je ze zelf spelen zodat jij iets aan het huishouden kunt doen? Broer schijnt daar beter in te zijn dan schoonzus.Maar het zal natuurlijk ook van de kinderen afhangen, als je een echte zwaan-kleef-aan hebt die niet alleen kan spelen en echt een ouder nodig heeft, dan is dat natuurlijk een stuk lastiger.
Maar snel een doekje door het toilet en een dweil door de woonkamer slingeren als alles op bed ligt, dat moet toch wel kunnen?
Als iemand moe en lusteloos is dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je er dan geen zin in hebt. Het is wel even aanpoten ja dat geloof ik, ze houden je echt bezig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen Samara er net was was de omslag toch nog erg groot hoor, ondanks dat Joey er al was. Ik weet nog dat ik het erg moeilijk vondMaar goed, bij mij speelden er nog heel veel andere factoren.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat als iemand niet lekker in haar vel zit (want dat zit ze duidelijk niet) en dat is sinds de geboorte van de jongste...dat het niet helpt als manlief zich bij andere gaat lopen beklagen.
Misschien moet ze ook gewoon eens naar de huisarts als ze zo moe en lusteloos blijft?
Heb je het nu over die kennis van Ml? Volgens Ml ging het daar toch goed mee? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen Samara er net was was de omslag toch nog erg groot hoor, ondanks dat Joey er al was. Ik weet nog dat ik het erg moeilijk vondMaar goed, bij mij speelden er nog heel veel andere factoren.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat als iemand niet lekker in haar vel zit (want dat zit ze duidelijk niet) en dat is sinds de geboorte van de jongste...dat het niet helpt als manlief zich bij andere gaat lopen beklagen.
Misschien moet ze ook gewoon eens naar de huisarts als ze zo moe en lusteloos blijft?
Ja, maar als ze altijd wel netjes is geweest in het huishouden en nu ineens alles laat versloffen dan is er toch iets aan de hand lijkt me?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die kennis van Ml? Volgens Ml ging het daar toch goed mee? Of mis ik iets?
Snapte het ook niet helemaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het nu over die kennis van Ml? Volgens Ml ging het daar toch goed mee? Of mis ik iets?
Ow, deed ze dat voorheen ook niet dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Snapte het ook niet helemaal.
Zij doet liever iets anders zei ze dan die klusjes.
Denk dat ze gewoon minder tijd heeft door de 2e en wel haar "vrije tijd" hetzelfde in blijft richten als anders maar nogmaals ik kan dat niet beoordelen allemaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar als ze altijd wel netjes is geweest in het huishouden en nu ineens alles laat versloffen dan is er toch iets aan de hand lijkt me?
Ze doen het hier ook niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Mijn DM's komen weer niet aan zeker?
Senes, heb jij er in het afgelopen uur nog eentje van mij gehad?
Met mooie vlokken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook bepaald geen poetsmiep maar de belangrijkste dingen (badkamer, aanrecht) zijn wel schoon. De was wordt gedaan. En ik heb een pracht van een stofverzameling
Nou...nu netquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Mijn DM's komen weer niet aan zeker?
Senes, heb jij er in het afgelopen uur nog eentje van mij gehad?
Is dat nou duur zo'n truus? Als ik ergens een hekel aan heb is het wel stofzuigenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met mooie vlokken?
Vanmorgen heeft Truus weer haar rondje gedaan. Ik kan nog steeds blij worden als ik thuiskom, zij me opwacht in het laadstation en dat hoopje kruimels in een hoekje gewoon verdwenen is.
In de droger?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo mijn was zit weer in mn droger, ik ga Dexter kijken
Het is zowat de beste 189 euro die ik heb uitgegeven. Ik ben er helemaal blij me en promoot haar overal. Ze is vorige week zelfs meegeweest op (werk)vakantie naar Friesland.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is dat nou duur zo'n truus? Als ik ergens een hekel aan heb is het wel stofzuigen
Ben nog steeds die muts die bang is voor de meubelen, deurposten en plintenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is zowat de beste 189 euro die ik heb uitgegeven. Ik ben er helemaal blij me en promoot haar overal. Ze is vorige week zelfs meegeweest op (werk)vakantie naar Friesland.![]()
Mijn review over Truus: Stofzuiger robot #3 Waar we oppassen voor de kabels
Hij zei ook net dat het nieuw wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
Dit is wel een herhaling!Ik ken die discussie over het kind met haar plekje en haar musical.
Slap zeg, midden in de winter zouden ze toch met een nieuw seizoen kunnen komen.
Zei ik toch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
Dit is wel een herhaling!Ik ken die discussie over het kind met haar plekje en haar musical.
Slap zeg, midden in de winter zouden ze toch met een nieuw seizoen kunnen komen.
Je zou haar een rubber stootbumper kunnen geven (bestellen of zelf maken) als je daar bang voor bent. Volgens mij doet ze het dan even goed, al zal ze de plintjes misschien niet meer helemaal langs kunnen. Ik heb echt waar nog geen enkele beschadiging aan huis of meubels gezien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben nog steeds die muts die bang is voor de meubelen, deurposten en plinten
Ja hallo! Toen het de eerste keer werd uitgezonden was het nieuw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij zei ook net dat het nieuw wasik heb het nog niet eerder gezien en ben nog steeds benieuwd wat de oplossing nu wordt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hallo! Toen het de eerste keer werd uitgezonden was het nieuw.![]()
Net als die programma's waar opeens een telefoonnummer onder in beeld komt langsrollen... met bovenin de tekst dat het een herhaling is en er niet ik herhaal NIET meer gebeld kan worden.
Oeh da's toch nog wel prijzigquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is zowat de beste 189 euro die ik heb uitgegeven. Ik ben er helemaal blij me en promoot haar overal. Ze is vorige week zelfs meegeweest op (werk)vakantie naar Friesland.![]()
Ik vond groot zijn al voldoende.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil ook een truus als ik groot ben en kinderen heb
Ja? Ik dacht dat het eraan vast zat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nee een los voorstukje dus voor het begin van het programma.
Truus was wel ff in paniek toen ze klem kwam te zitten onder het audiomeubelquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik wil eigenlijk nu een truus, maar geen centjesWel 2x 1/5 lot voor de januari loterij, dus misschien daarna
Dat heb ik dus ook, plus dat ik er niet van hou als iemand door m'n huis loopt als ik er niet benquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik wil eigks wel iemand die wat grote klussen komt doen dan hoef ik mijn vrije dag niet er geheel aan te besteden of wat meer in de tuin doen.
Maarja heb zoiets van het is overdreven luxe.
* rolt met ogen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat het eraan vast zat.
Dan mag ze op donderdagmorgen komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, plus dat ik er niet van hou als iemand door m'n huis loopt als ik er niet ben
Gen geldig betaalmiddel meer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* rolt met ogen.
Geef maar een kwartje![]()
Dan krijg je gelijk
Ja, ik wil ook een grote klussen slaafjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik wil eigks wel iemand die wat grote klussen komt doen dan hoef ik mijn vrije dag niet er geheel aan te besteden of wat meer in de tuin doen.
Maarja heb zoiets van het is overdreven luxe.
Misschien als je stofzuiger deaud is?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oeh da's toch nog wel prijzig. Ik doe toch nog maar even met de hand stofzuigen
. Maar ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee word
Ja, ze kon slecht omgaan met jullie audio.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Truus was wel ff in paniek toen ze klem kwam te zitten onder het audiomeubel
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef senesta het volgende:
Ik krijg nu je DM zo'n 10 keer binnen Greys
Ja, maar dan moet je dus altijd thuis zijn op je vrije dag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan mag ze op donderdagmorgen komensoppen we samen zij de grote klus en ik het huis door met stofzuiger en dweil.
Oehhhh die wil ik er ook bijquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook een grote klussen slaafje![]()
Ik moet nog schilderen en behangen en in de tuin moet nog het één en ander gebeuren. Ik moet mijn boeken uitzoeken (dat gaat nog een drama worden) en wegbrengen.
Ik heb je ook een TEST DM gestuurd. Enjoy.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]Die bug zag ik ook al eerder ergens gemeld worden idd.
Meneer I. vond haar wel handig voor onder de bank enzo, dus wie weet gaan we hier ook nog een keer aan de Truusquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ze kon slecht omgaan met jullie audio.
En heb je je Mr nog een keer uitgelegd dat ze echt niet voice controlled is? Ook niet bij snoertjes van kerstbomen?
Stofzuig jij daar dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. vond haar wel handig voor onder de bank enzo, dus wie weet gaan we hier ook nog een keer aan de Truus
Euh....ja, is dat zo gek?quote:
Och jee, jij strijkt ook zeker washandjes en onderbroeken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Och jee, jij strijkt ook zeker washandjes en onderbroeken?Ow gawd neeeeeee en de lakens en dekbedovertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik iedere keer als ik stofzuig, zo'n 3x per week dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nee joh.
Zat me net te bedenken dat ik dat alleen doe als ik de houten vloer dweil, 1x in de drie weken.
Hij is nog niet zo oud, dus ik ben " bang" dat ' ie het nog wel een tijdje volhoudtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Misschien als je stofzuiger deaud is?
De tweede keer ging het goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Truus was wel ff in paniek toen ze klem kwam te zitten onder het audiomeubel
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. vond haar wel handig voor onder de bank enzo, dus wie weet gaan we hier ook nog een keer aan de Truus
Ohquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is nog niet zo oud, dus ik ben " bang" dat ' ie het nog wel een tijdje volhoudt![]()
We zijn trouwens aan het voorwerken voor de renovatie. Er zat in de hal, trappengat en overloop nog lambrisering (schrijf je dat zo?) tegen de muur en dat was ik beu. Dus vriend en ik zijn vandaag gaan slopen. Mijn god, de halve muur is er al vanaf gekomen. Dat wordt grootschalig opvullen, ik heb nu al spijt
Ja dat geloof ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik iedere keer als ik stofzuig, zo'n 3x per week dus.
5 katten zorgen voor veel haar
Daarom durf ik dat dus niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
OhWij moeten een clubje beginnen
Wij hebben ook de vloerbedekking van de trap getrokken
Nou de lijmresten nog
Oh dear, ook zo'n leuk werkje! Die lijmresten zijn een bitch om eraf te krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou de lijmresten nog
Oh jee, zou je dat niet laten stucen? Zelf opvullen lukt vaak niet zo goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is nog niet zo oud, dus ik ben " bang" dat ' ie het nog wel een tijdje volhoudt![]()
We zijn trouwens aan het voorwerken voor de renovatie. Er zat in de hal, trappengat en overloop nog lambrisering (schrijf je dat zo?) tegen de muur en dat was ik beu. Dus vriend en ik zijn vandaag gaan slopen. Mijn god, de halve muur is er al vanaf gekomen. Dat wordt grootschalig opvullen, ik heb nu al spijt
Ik heb geen buren aan de kant van de trapquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom durf ik dat dus niet.![]()
Ook al zijn de katten al aan de eerste trede begonnen.![]()
Ik zou het liefste een onbeklede (houten) trap hebben, ook ivm onderhoud, maar daar gaan mijn buren vast niet blij mee zijn. Dus ik laat de vloerbedekking nog lekker zitten.
Ik heb geen trapquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb geen buren aan de kant van de trap
Waarom zouden je buren daar niet blij mee zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het liefste een onbeklede (houten) trap hebben, ook ivm onderhoud, maar daar gaan mijn buren vast niet blij mee zijn. Dus ik laat de vloerbedekking nog lekker zitten.
Een onbeklede houten trap, daar horen je buren elke stap opquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Waarom zouden je buren daar niet blij mee zijn?
Alabastinequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou de lijmresten nog
Ehhh Cat?? Op een houten trap zie je echt allesquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |