quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga er dus wel vanuit dat zij weer hersteld is van de bevalling en dat de kinderen het goed doen. Klopt toch Ml? Want anders geef je hier een beetje een scheef beeld van de situatie.
Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa![]()
Wat ik al nooit snap is, waarom denken die mensen dan dat ze bv een droger nodig hebben?
Was ophangen kost niks, als je dat geld niet hebt voor een droger dan koop je er toch geen?
Die van mij kan gewoon weg 1x gebruiktquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa![]()
Wat ik al nooit snap is, waarom denken die mensen dan dat ze bv een droger nodig hebben?
Was ophangen kost niks, als je dat geld niet hebt voor een droger dan koop je er toch geen?
Kleine engeltjes dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]echt die kinderen zijn zo makkelijk dat ik zelfs al eens heb aangeboden op te passen
(verstandsverbijstering
)
Mijn lapo door het slotje post
Ja, maar er is echt een verschil tussen oppassen en fulltime moeder zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]echt die kinderen zijn zo makkelijk dat ik zelfs al eens heb aangeboden op te passen
(verstandsverbijstering
)
Mijn lapo door het slotje post
Oh kom op zeg, als je echt geen geld hebt dan is een wasdroger toch wel een luxeprodukt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?
Nee gezonde kids die zichzelf kunnen vermaken, uurtje of wat naar mobiel kijken enmet blokjes zoet zijnquote:
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar er is echt een verschil tussen oppassen en fulltime moeder zijn.
1 miljoen is ook handig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die van mij kan gewoon weg 1x gebruikt
Maar met kids is het denk ik wel handig.
Absoluutquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Omdat je als je voor een heel gezin, vooral met jonge kinderen, alle was binnen moet hangen je een heel erg vochtig huis krijgt?
Dat mag ik hopen ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Jeetje ja geen slechte salarissen ook nog.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.
Sow, 5000 euro aan salaris! En nog ver in de schuld.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Bamba het volgende:
![]()
MI, ik snap wel enigzins wat je bedoeld, vooral als ze goed hersteld is en de kinderen makkelijk zijn (lijken). Ik heb er hier "maar" 1 rondlopen en werk 1 hele dag en 3 halve, maar toch krijg ik het hier helaas ook niet voor elkaar (het huishouden). Ik faal enorm als huisvrouw
Ik heb een hele poos was in huis gedroogd en het werd echt heel erg vochtig hier in huis, steeds natte ramen en vooral Joey had in die tijd ook erg veel last van zijn longen en dat ondanks ventileren. Misschien omdat de huizen nu ook zo goed geïsoleerd zijn? Ik zou mijn droger in ieder geval niet graag willen missenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch zijn kinderen 40 jaar geleden ook groot geworden. Natuurlijk is het heel fijn als je een droger hebt maar uiteindelijk is dat luxe.
Sow, 5000 euro aan salaris! En nog ver in de schuld.
Wat ik begrijp van mijn broer is het ook wat je de kinderen aanwent: ben je er altijd mee bezig of laat je ze zelf spelen zodat jij iets aan het huishouden kunt doen? Broer schijnt daar beter in te zijn dan schoonzus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja!
Als je oppast, dan ben je alleen maar met die kids bezig omdat dat dan kan.
Als je fulltime moeder bent , dan heb je daar toch mag ik hopen een soort van routine in waardoor je ook met gemak andere dingen er bij kan doen
Hier ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een hele poos was in huis gedroogd en het werd echt heel erg vochtig hier in huis, steeds natte ramen en vooral Joey had in die tijd ook erg veel last van zijn longen en dat ondanks ventileren. Misschien omdat de huizen nu ook zo goed geïsoleerd zijn? Ik zou mijn droger in ieder geval niet graag willen missen
Ik voelde me niet aangesproken hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is ook geen verwijt hoor naar anderen toe begrijp dat goed.
Maar als ik dan hoor en zie hoe vaak er 1 bij de ouders slaapt/blijft dat scheelt ook weer.
Maar soit ik wil echt niet ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |