Verschil van interpretatie. Maar zoals ik zei; zinloze discussie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Euh, volgens mij zeggen ze dat niet hoor.
Ik las uit Wonderer z'n reactie dat je niet hoeft te reageren op iets dat misschien kwetsend is voor de ander. Dat ben ik dus wel met 'm eens.
Als je iemands haar heel lelijk vindt, terwijl diegene net naar de kapper is geweest, dan kun je er ook voor kiezen om gewoon te zeggen "leuk". Als die ander daar nou blij mee is...
En als je niks gevraagd wordt dan kun je ook gewoon niks zeggen.

Dan moet je dus ook daadwerkelijk ophouden met de discussie en niet steeds terugkomen met een opmerking om die af te sluiten met 'maar ik hou er nu over op'. Daarmee nodig je uit tot reactie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef Magenta het volgende:
[..]
Jij en wonderer vinden dat bepaalde dingen niet gezegd mogen worden, ik wel. Dat is ALLES waar het de afgelopen pagina's over ging. Zinloze discussie, dus IK ga er niet verder over door.

De enige manier om een discussie daadwerkelijk te stoppen, is door echt daadwerkelijk te stoppen met reageren. Het laatste woord is niet altijd het beste.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Magenta het volgende:
[..]
Verschil van interpretatie. Maar zoals ik zei; zinloze discussie.

quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Qebbel het volgende:
Er is gewoon een verschil tussen het gewoon mededelen dat je een naam als Appel bijv. niet mooi vindt (moet kunnen naar mijn mening) en het recht in iemands face snauwen, wanneer iemand trots aankondigt zijn/haar dochter Appel te noemen. Dat kan dus niet, naar mijn mening.

?
 ?

Allebei jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je het recente werk wel zo'n beetje gezien?
Moet het een goed eind hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!

Ik was dagen van slagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik moest zo huilen toen...
Claire of the moon al ooit gezien?
-ik blijf evangeliseren-

Heel traag en 80's, maar ik vind 'm de moeite.quote:
Ik zag dat topic. Ik moet nog terug kijkenquote:Trouwens dat programma van de KRO is wel begonnen: Uit de Kast.

Ja die heb ik gezien, ook TWU. Eens kijken naar Clair of the Moon...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:05 schreef lezzer het volgende:
The World Unseen?
Vond ik mooi. Is wel veel recenter.
Die van Sarah Waters heb je gezien neem ik aan he?

quote:

Oh, daar word ik niet gelukkig van vanavond. 't Mag wel een beetje drama, maar niet dat we verslagen op de bank zitten...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef lezzer het volgende:
Als je heel veel drama aan kunt: Oranges are not the only fruit.
Maar, geen mooie meiden, en een ontzettend beklemmend verhaal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |