SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:54 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik ben altijd online hoor. Spreek alleen nooit meer iemand.
Dat was het advies toch bij die lui die spam zaten te versturen via je account. Die hadden echt daadwerkelijk het wachtwoord achterhaald blijkbaar.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen waarom je ongevraagd een (sterke negatieve) mening per se wil spuien natuurlijk, zonder dat je wat wordt gevraagd, dat het iets gaat veranderen en uberhaupt eigenlijk nut heeft.
Wat een overtrokken reactie op een gematigde opmerking.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef Magenta het volgende:
[..]
(en dat is ook meteen het laatste wat ik er nog over zeg).![]()
Ja naar jou ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef Vanyel het volgende:
DM? Niet naar mij toch?
Zit best een lastig wachtwoord op die hotmail, kan me slecht voorstellen dat dat zomaar gekraakt is.
Nou, kappen nou. Ik weet dat het lastig terug keren en toegeven is, maar nou is het wel genoeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet wonderer niet nog gaan natrappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij en wonderer vinden dat bepaalde dingen niet gezegd mogen worden, ik wel. Dat is ALLES waar het de afgelopen pagina's over ging. Zinloze discussie, dus IK ga er niet verder over door.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef Vanyel het volgende:
Dus mag ook niemand anders iets vinden van wat je toch graag nog even wilde spuien
Jammer, zo werkt het dus niet.
Euh, volgens mij zeggen ze dat niet hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:49 schreef Magenta het volgende:
[..]
Jij en wonderer vinden dat bepaalde dingen niet gezegd mogen worden, ik wel. Dat is ALLES waar het de afgelopen pagina's over ging. Zinloze discussie, dus IK ga er niet verder over door.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, kappen nou. Ik weet dat het lastig terug keren en toegeven is, maar nou is het wel genoeg.
Jullie keren allebei niet om.
Je loopt weg van elkaar.
Keertje kutten moet kunnen, maar je moet wel weer omdraaien, want het gaat echt helemaal nergens om (en dat geldt voor allebei).
Jij vindt Appel een belachelijke naam. Da's goed. Het kind van Vanyel gaat geen Appel heten. Iedereen blij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |