Ik weet niet hoe betrouwbaar babybytes is. Probeer anders eens de site van het meertens instituut. Veel info en kaartjes met geografische spreiding.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Qebbel het volgende:
Op babybytes.nl zeggen ze dat er maar 1 meisje in 2008 is geboren met mijn naam. Weinig zeg! Ik heb toch wel echt een Nederlandse makkelijke naam. Maar ik kom zelden mensen met mijn naam tegen idd.
[..]
Omdat het fucking grappig is
Oh ja, grappig. In 2006 staat ie op 232.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar babybytes is. Probeer anders eens de site van het meertens instituut. Veel info en kaartjes met geografische spreiding.
Ik had laatst iemand die heette Tietje. Omfgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Bij mij op rond de 14.000
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Laabhwatie
Hihihiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik had laatst iemand die heette Tietje. Omfg![]()
![]()
Best een populaire naam geweest nog!![]()
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/tietje
Je kunt je ook afvragen waarom je ongevraagd een (sterke negatieve) mening per se wil spuien natuurlijk, zonder dat je wat wordt gevraagd, dat het iets gaat veranderen en uberhaupt eigenlijk nut heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef Magenta het volgende:
[..]
Dan vind ik die vraag wellicht interessanter om over te discussieren. Je kunt altijd je mond maar houden omdat je anders -wellicht- iemand op zijn of haar teentjes trapt, maar is dat altijd de oplossing? Ik vraag het me af.
Ik kreeg gister post voor een heel andere straat (wel hetzelfde huisnummer) en daar zaten medicijnen in. Ook knap kut voor de oorspronkelijke ontvangerquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Postbode?
Onze buren hebben de À-variant van ons huisnummer en ik loop zeker 1 keer per week naar hun brievenbus.
Op babynamen.nl heeft mijn naam 1 streepje. Ik ken wel redelijk wat mensen van mijn leeftijd met mijn (heel Nederlandse) naam.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Qebbel het volgende:
Op babybytes.nl zeggen ze dat er maar 1 meisje in 2008 is geboren met mijn naam. Weinig zeg! Ik heb toch wel echt een Nederlandse makkelijke naam. Maar ik kom zelden mensen met mijn naam tegen idd.
Ja, ik keek net effe, en het scheelt inderdaad nogalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:57 schreef wonderer het volgende:
Nope, niet in die variant. Mijn ouders wilden weer wat bijzondersMijn hele leven heb ik mensen lopen verbeteren: "Nee, met 1 a".
Omdat die ene discodude het met een k schrijft?quote:En nu is het "Nee, met ch"
Nee, mensen maken er heel snel Mis(c)ha van om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik keek net effe, en het scheelt inderdaad nogal
[..]
Omdat die ene discodude het met een k schrijft?
Mijn moeders naam ook niet. (ik heb van alles opgezocht, zo ben ik dan ook wel weer).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Mijn naam komt niet genoeg voor om een grafiekje van te maken..
Geef niks, we houden nog steeds Van ye (l)quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geef niks, we houden nog steeds Van ye (l)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |