Ja, waarom zit jij niet op mijn msn eigenlijk ja?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:20 schreef Bakfiets. het volgende:
En ik ben weer wakker. Ik droomde dat ik naar een gaybar ging met een eland.
Ik heb niemand van jullie op MSN. Wel op Skype.Daar werkt mijn webcam namelijk beter.
Je vind me niet lief.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, waarom zit jij niet op mijn msn eigenlijk ja?
WAT IS EEN DM-KNOPJE? NOEM JE MIJ NOU D(O)M?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef lezzer het volgende:
JA JIJ HEBT TOCH OOK ZO'N DM-KNOPJE
hhhmmppffff aarrggGGHHHhhhgg.
quote:
Niet boos.quote:
Ja tragisch he. Mijn tere kinderzieltjequote:
Mijn moeder zei dat altijd. JANKEN dat ik deed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja tragisch he. Mijn tere kinderzieltje
Da's ook honderd keer lomper dan zeggen dat je boos bent. Zeker tegen vrouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat altijd. JANKEN dat ik deed.
NOU WAAROM ZEG JE HET DAN.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:11 schreef Vanyel het volgende:
Mijn moeder zei het gelukkig nooit. Ik vind het ook een onvoorstelbare kutopmerking.
Het was een grapje kleine Fiets. En moest jij niet aan je verslag werken?quote:
Wat een heerlijke dag hebben jullie! Ikea en dan de snackbar. Vertederend gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef lezzer het volgende:
goffer, zijn we bijna klaar met die kantoormeubels, is een stoel kapot. moet ik weer terug naar ikea
eerst naar huis en friet halen![]()
Goed getroffen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef wonderer het volgende:
M'n massagetherapeute heeft een trans huisgenootDus dat was geen probleem
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |