Nee hoor, dat is een soort van dingetje-achtig iets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon haar vingers op een rare manier denk ik.
OH NOES INGE IPENBURG._!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand de site tintin.com al geprobeerd? Juist, Kuifje!
Nee, ècht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand de site tintin.com al geprobeerd? Juist, Kuifje!
Dat was dus het vuurwerk, dat 'knallende'..quote:IkBenDeMol De Mol
ik wens je een knallende eerste aflevering toe!
Zonnebril, denk ik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een soort van dingetje-achtig iets.
Bronquote:Kuifje in El Salvador
2009-08-23 (Sunday),
Uitgegeven in 1983 door een onbekende uitgever is Kuifje in El Salvador. Een politieke parodie grotendeels opgebouwd uit originele werken van Hergé.
Het stripwerk is een politieke boodschap tegen de onderdrukking in El Salvador. Kuifje en Haddock brengen onbedoeld een lading wapens naar El Salvador waardoor ze daar in de locale strijd verwikkeld worden. Het verhaal speelt zich voornamelijk af rond Kapitein Haddock. waar Kuifje de rol speelt van sceptische meewerker met de staat (opzoek naar een of ander zegel), Raakt Haddock in contact en begaan met de lokale bevolking.
Kan hier gedownload wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus welke fokker heeft de strips van kuifje in huis? Ik heb er wel een paar, maar denk niet dat ik el salvador heb.
Ik ook, maar wist niet eens dat er een verhaal was in EL Salvadorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus welke fokker heeft de strips van kuifje in huis? Ik heb er wel een paar, maar denk niet dat ik el salvador heb.
En wat is dan precies de hint?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nogmaals mijn Sjaal theorie
Tijdens de toets ronde bij de laptops droeg een van de vrouwelijke kandidaten een sjaal, met een gekleurd blokjes patroon. Later tijdens de uitslag droeg echter niemand een sjaal.
Een fok!ker paar paginas terug wees deze vrouw aan als Anna, want ik had haar gezicht niet gezien en ik ken sowieso de namen niet
Dus niets. Alleen dat Tien Tien zoals in de aflevering werd gezegd dus wel degelijk op Kuifje kan slaan en niet op cijfersquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef wormtrein het volgende:
Trouwens, wie denken jullie dat er als mol in de bus zat? Ik denk namelijk dat het best wel eens de mol van voorgaande edities zou kunnen zijn! Pieter-Jan heeft namelijk helemaal niet gezegd dat het de mol van 2011 moet zijn
Houden zo, die gladjanus van een Kooijemans kan me niet stil genoeg zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond Jan opvallend stil deze aflevering... en ik hoop dat Tien Tien een nephint was voor de molfans en dat we het stiekem bij de kipjes moeten zoeken ofzo
Ontmaskertquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef marcodej het volgende:
Mijn Geit-hit wordt geretweet op Twitter.
Wat is je geithit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef marcodej het volgende:
Mijn Geit-hit wordt geretweet op Twitter.
Weg met Jan Kooijemansquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Houden zo, die gladjanus van een Kooijemans kan me niet stil genoeg zijn.
Gladjakkersquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ben wel blij met Jan. Samen met Anna enige eyecandy.
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Jan is er idd voor het mooie plaatjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
Dit. Ik help!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
En het heeft iets met kuifje te maken! En ik ga uitzoeken wat.
Was mij ook opgevallen, maar toen zocht ik er nog niks achter en keek ik niet goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op 0:47 zie ik iemand blonds met een pet op.. opvallend natuurlijk tussen al die zwartharige mensen.
0:47quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef sjak het volgende:
IN de eerste seconden begint een vrouw iets te roepen. Wie verstaat haar?
Annaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |