Klopt, slaapverlamming is inderdaad anders dan griep, al hebben ze beide een kenmerk dat de zieke gaat hallucineren waaardoor ze denken dat wat ze zien echt is/onverklaarbaar is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef Geertje1984 het volgende:
[..]
Omdat dit heel iets anders is dan een griepje.
Twijfels tja voor de meeste is het bewijzen zoekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
En zo gaat het nou NONDEJU altijd hier! Als TS ergens over haar kat begint wordt de discussie verder neergesabeld door enkele MALLOTEN.
Het gaat niet over die KAT, het gaat over de ervaringen van TS.
En KAP NOU EENS met dat goedkope bashen, beledigen of categorisch alles in twijfel te trekken.
Mocht ze echt wanen hebben, moet men haar dan verder een waan inpraten? Enige skepsis is nooit weg, al is het maar uit interesse.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
En zo gaat het nou NONDEJU altijd hier! Als TS ergens over haar kat begint wordt de discussie verder neergesabeld door enkele MALLOTEN.
Het gaat niet over die KAT, het gaat over de ervaringen van TS.
En KAP NOU EENS met dat goedkope bashen, beledigen of categorisch alles in twijfel te trekken.
Je geeft zelf het antwoord al...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Zith het volgende:
Waarom wil je dan niet nu naar de doctor om de volgende kenmerken: niet kunnen bewegen behalve ogen, zien van zwarte schimmen, aanwezigheid van iemand aannemen, druk/gewicht op het lichaam/borst alsof je wordt tegengehouden...
Eens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mocht ze echt wanen hebben, moet men haar dan verder een waan inpraten? Enige skepsis is nooit weg, al is het maar uit interesse.
Ooit heb ik eens een docu gezien over een man die in bed lag. Hij had het gevoel dat hij z'n linker arm mistte maar deze was er gewoon nog. De dag erop ging hij naar de dokter en er was een logische verklaring voor. Het was een fout van de hersenen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al...
Ik heb niet mijn beste humeur vanavond, maar ik probeer het toch vriendelijk te brengen:quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Twijfels tja voor de meeste is het bewijzen zoeken
Ik heb zelf overigens slaapverlamming gehad een periode..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Klopt, slaapverlamming is inderdaad anders dan griep, al hebben ze beide een kenmerk dat de zieke gaat hallucineren waaardoor ze denken dat wat ze zien echt is/onverklaarbaar is.
fantoompijn heet datquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ooit heb ik eens een docu gezien over een man die in bed lag. Hij had het gevoel dat hij z'n linker arm mistte maar deze was er gewoon nog. De dag erop ging hij naar de dokter en er was een logische verklaring voor. Het was een fout van de hersenen.
Inderdaad, men noemt het 'Het Onverklaarbare' voor een reden: je probeert het eerst te verklaren, en als dat na een lange zoektocht niet lukt dan is dat onverklaarbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Mij lijkt het ook dat je eerst de meer waarschijnlijke en aantoonbare aandoeningen gaat onderzoeken voordat je over entiteiten begint.
Huisarts --> Ziekenhuis --> Psychiater.
Mocht je hier geen bevredigende antwoorden vinden, dan kan je altijd je heil zoeken in de paranormale aanpak. Maar begin in godsnaam eerst bij de 'normale' doctoren.
Hoe graag jij dingen wilt geloven doet er eigenlijk niet toe, er zijn gewoon mensen die hier meer verstand van hebben als jij, die ervoor gestudeerd hebben.
Ik raad je aan eerst hun advies aan te horen.
Eens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens.
Echter: neerbuigend reageren of beledigen vind ik absoluut niet kunnen.
En daar zit het verschil voor mij.
aargh.. ik heb niet goed gelezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fantoompijn heb je als je een ledemaat mist, niet als die er nog aan zit.
Kan gebeurenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
aargh.. ik heb niet goed gelezenik ging ervan uit dat dat bedoelt werd
Klinkt als Body Integrity Identity Disorder, maar dan toch net iets andersquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Ooit heb ik eens een docu gezien over een man die in bed lag. Hij had het gevoel dat hij z'n linker arm mistte maar deze was er gewoon nog. De dag erop ging hij naar de dokter en er was een logische verklaring voor. Het was een fout van de hersenen.
Het is toch niet te geloven ditquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Hoe graag jij dingen wilt geloven doet er eigenlijk niet toe, er zijn gewoon mensen die hier meer verstand van hebben als jij, die ervoor gestudeerd hebben.
Ik denk dat dat kwam omdat toen de kat ter sprake kwam, de beledigingen verder gingen. Maar inderdaad zijn er op de eerste pagina serieuze adviezen gegeven, gelukkig maar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef WebbyS het volgende:
Ik heb al tig keer advies gegeven waarop de TS niet op in gaat.![]()
Ik laat het hierbij, succes met je zoektocht en ik raad aan vooral de eerste pagina van deze topic even door te spitten naar mensen die serieus op je hulpvraag ingaan zoals ik dus een aantal maal geprobeerd heb.
Nee, dat is niet 'iemand afserveren', dat is 'iemand op weg helpen', want hij schrijft ook nog dit:quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is toch niet te geloven dit![]()
Hoe bedoel je... iemand afserveren...
Als het na zorgvuldig onderzoek alsnog onverklaarbaar blijkt, dan kun je naar het paranormale gaan kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Mij lijkt het ook dat je eerst de meer waarschijnlijke en aantoonbare aandoeningen gaat onderzoeken voordat je over entiteiten begint.
Huisarts --> Ziekenhuis --> Psychiater.
Mocht je hier geen bevredigende antwoorden vinden, dan kan je altijd je heil zoeken in de paranormale aanpak.
Je kunt het ook omdraaien: iemand kan flink het bos in gestuurd worden als eerst het hele traject van 'ziekenhuis - psychiater' (hállo!) zou moeten worden gevolgd terwijl het om entiteiten gaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet 'iemand afserveren', dat is 'iemand op weg helpen', want hij schrijft ook nog dit:
[..]
Als het na zorgvuldig onderzoek dus inderdaad onverklaarbaar blijkt, dan kun je naar het paranormale gaan kijken.
Kan inderdaad. Via paragnosten kan iemand ook flink het bos ingestuurd worden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt het ook omdraaien: iemand kan flink het bos in gestuurd worden als eerst het hele traject van 'ziekenhuis - psychiater' (hállo!) zou moeten worden gevolgd terwijl het om entiteiten gaat.
Ik weet niet of het zo simpel is via de huisarts. Ook weet ik niet of TS wel of niet achterlijk is. Ook weet ik (en jij) niet of het om entiteiten gaat.quote:Het werkt beide kanten dus op !!
Ik ben het ermee eens dat het simpeler is om via de huisarts te werken. Het risico zit er wel in dat je verder van huis komt. Ik denk dat TS niet achterlijk is.
Het kan dus beide: als je het verkeerde traject kiest, kun je nog heel lang met je klachten blijven zitten. En dat is in dit geval bijzonder naar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Via paragnosten kan iemand ook flink het bos ingestuurd worden.
[..]
Ik weet niet of het zo simpel is via de huisarts. Ook weet ik niet of TS wel of niet achterlijk is. Ook weet ik (en jij) niet of het om entiteiten gaat.
Nog even los van het reinigen... Ik zie niet in wat een plukje salie kan doen, maar goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat TS nog terugkomt. In ieder geval lijkt mij een reiniging door een professional het meest handig nu: kost een ochtendje of een uurtje en je weet gelijk of het afgelopen is. Zo niet, dan rest verhuizen of het traject via de huisarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |