Ja ben er ook mee eens. Je kunt ook hulp zoeken zonder de camera. Dit is pijnlijk voor het kind. Word alleen maar meer gepest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, dat je dat zelf doet ok, maar dat je je kind op tv zit met kijk hem eens problemen hebben... Ongelofelijk.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja ben er ook mee eens. Je kunt ook hulp zoeken zonder de camera. Dit is pijnlijk voor het kind. Word alleen maar meer gepest.
Ja er zijn genoeg gesubsidieerde instantie die kunnen helpen, maar vaak is het ook onbekend bij de meeste mensen. Niet hun schuld, het is ook heel onduidelijk. Maar zoals ik al zei om dan een tv programma te benaderen, dat is echt te erg...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, dat je dat zelf doet ok, maar dat je je kind op tv zit met kijk hem eens problemen hebben... Ongelofelijk.
Onzin, verantwoordelijkheid ligt ook deels bij het kind. Dit zou mij niet zijn overkomen op die leeftijd. Je kind is niet een persoon met down die je zo moet behandelen, kinderen leren. En zodoende zou het kind moeten leren dat veel eten gevolgen heeft. En deze gevoelens zal moeten onderdrukken. Natuurlijk zijn de ouders ook verantwoordelijk maar het kind is nu op niveau dat het toch wel oorzaak en gevolg moet kunnen zien, zeker op zo'n basisch niveau. Als je lichaam niet eens meer kan functioneren, dan ga jij je het je echt wel afvragen hoe dit kan en wat je kunt doen om dit proces tegen te gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Overigens is het wel diep triest voor dat kereltje. Die kan er natuurlijk zelf niets aan doen. Verantwoordelijkheid ligt volledig bij de ouders.
Ik ben voorstander van kinderen keihard slaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef Confession het volgende:
[..]
zo'n dikkertjes zijn echt niet te genieten met een woedeaanval.....
Het liefst kei en kei-hard !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:23 schreef Wing het volgende:
Ik ben voorstander van kinderen keihard slaan.
Voor 2 jaar naar Ethiopië sturen als vrijwilliger, wedden dat ze afvallen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een pareltje weer op 4 . Kinderen die modder en dan ook moddervet zijn. Zelfs geopereerd moeten worden op 8 jarige leeftijd omdat er gewrichten niet meer functioneren ()
En maar blijven vreten he. Die ouders durven niks te weigeren omdat Dik Trom dan een woedeaanval krijgt
Wedden dat ze zelfs de Ethiopieers opeten ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:44 schreef Lon3 het volgende:
Voor 2 jaar naar Ethiopië sturen als vrijwilliger, wedden dat ze afvallen?
Pics van je moeder of dietistequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef JohnDDD het volgende:
Ik was als kind 1.50 en 72 kilo. Dus ik had ook een BMI van 32. Mijn moeder heeft me toen gelukkig naar de diëtist gestuurd, dus binnen 2 jaar was ik 25 kilo afgevallen.
Zulke dikke kinderen zijn ook in feite terminaal bezig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef Klaploper het volgende:
Ze praten erover alsof het terminale kanker is.
Daar heb je tegenwoordig een hele kluif aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wedden dat ze zelfs de Ethiopieers opeten ?
Je moet als kind ergens je kennis vandaan halen. En als je ouders geen enkel benul hebben, hoe moet jij het dan weten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:21 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Onzin, verantwoordelijkheid ligt ook deels bij het kind. Dit zou mij niet zijn overkomen op die leeftijd. Je kind is niet een persoon met down die je zo moet behandelen, kinderen leren. En zodoende zou het kind moeten leren dat veel eten gevolgen heeft. En deze gevoelens zal moeten onderdrukken. Natuurlijk zijn de ouders ook verantwoordelijk maar het kind is nu op niveau dat het toch wel oorzaak en gevolg moet kunnen zien, zeker op zo'n basisch niveau. Als je lichaam niet eens meer kan functioneren, dan ga jij je het je echt wel afvragen hoe dit kan en wat je kunt doen om dit proces tegen te gaan.
Als dit kind geen andere problemen heeft en verder een gezonde mens is dan zie ik niet in waarom het kind dan blijft eten. De ouders zijn zeker de hoofdschuldigen maar doe niet alsof het kind te debiel is om ook maar iets te leren of te begrijpen.
eeuhm nee het is bloedserieus , overgewicht komt meestal door "slechte" genetica en een trage stofwisselingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:16 schreef Hyperdude het volgende:
Volgens mij ben je vergeten de Fok! smilie te plaatsen achter je opmerking.![]()
Maar dat doe ik graag voor je:![]()
![]()
![]()
Maar dat wil nog niet zeggen dat je er zelf geen invloed op hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm nee het is bloedserieus , overgewicht komt meestal door "slechte" genetica en een trage snelle (of eigenlijk efficiënte) stofwisseling.
Ja precies! En niet omdat papa en mama een snackbar hebben waar zoonlief ganse dag zit te vreten!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm nee het is bloedserieus , overgewicht komt meestal door "slechte" genetica en een trage stofwisseling
Wat ik mij altijd afvraag. Waarom laat je het tot zo ver komen? Als je ziet dat je behoorlijk dik begint te worden ga je jezelf toch een halt toeroepen? Ik snap het nooit?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik mocht vroeger ook nauwelijks snoepen, en dus deed ik het stiekem en toen ik eenmaal op mezelf ging wonen gingen de remmen losInmiddels ben ik een heel eind afgevallen, ook door een operatie overigens, net zoiets als Riann (hoi Riann
).
Ik verbied mijn kind nu dus niet om te snoepen, maar ik hou wel in de gaten wat hij binnenkrijgt. Hij heeft me nog heel dik meegemaakt en hij weet dus ook waarom hij gezond moet eten en met mate snoepen. Hij heeft een prima gewicht, speelt veel buiten, sport een aantal keren per week, en daar ben ik erg blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |