abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90952104
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Mee eens hoor, dat je dat zelf doet ok, maar dat je je kind op tv zit met kijk hem eens problemen hebben... Ongelofelijk.
Ja ben er ook mee eens. Je kunt ook hulp zoeken zonder de camera. Dit is pijnlijk voor het kind. Word alleen maar meer gepest.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:33:23 #177
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_90952126
Wat een varkens waren dat zeg :D
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:36:08 #178
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_90952294
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja ben er ook mee eens. Je kunt ook hulp zoeken zonder de camera. Dit is pijnlijk voor het kind. Word alleen maar meer gepest.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Mee eens hoor, dat je dat zelf doet ok, maar dat je je kind op tv zit met kijk hem eens problemen hebben... Ongelofelijk.
Ja er zijn genoeg gesubsidieerde instantie die kunnen helpen, maar vaak is het ook onbekend bij de meeste mensen. Niet hun schuld, het is ook heel onduidelijk. Maar zoals ik al zei om dan een tv programma te benaderen, dat is echt te erg... :r Mensen zijn meedogenloos met iemand de grond in boren, en niet alleen kinderen zoals ze altijd zeggen. Dus een leuke tijd kan hij voorlopig wel vergeten als hij in die woonplaats blijft wonen.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_90952326
Wel 3 kinderen maken. Ja dan gaat je geld er ook hard door heen. :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_90959356
Dat jochie Jorian, ik vond het echt zielig toen hij zei dat hij verliefd was, en dat hij wilde afvallen voor dat meisje.

Zijn gewicht zal niet alleen voor fysieke moeilijkheden zorgen, maar ook voor mentale. Zo'n kind dat kerngezond is geboren wordt het leven behoorlijk lastig gemaakt op jonge leeftijd doordat de ouders niet consequent kunnen blijven en hun kind verder ook niet aan proberen te zetten tot sport of iets dergelijks. Ik walg van dit soort debiele ouders.
pi_90962933
Die dietiste ook.
'Meer bewegen'
'Minder eten'

Geef dan echte adviezen ipv. algemene kreten. Als die domme ouders niet eens kunnen lezen hoeveel suiker en vet er in een yoghurtdrank zit, dan moeten ze dat maar eens eerst leren. Je komt al best ver alleen al door te lezen wat er zit in wat je koopt. Mayonaise is ook niet per se slecht als je van die light shit koopt met 10 gram vet/100ml en er niet teveel van eet.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 03:21:19 #182
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_90963615
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Overigens is het wel diep triest voor dat kereltje. Die kan er natuurlijk zelf niets aan doen. Verantwoordelijkheid ligt volledig bij de ouders.
Onzin, verantwoordelijkheid ligt ook deels bij het kind. Dit zou mij niet zijn overkomen op die leeftijd. Je kind is niet een persoon met down die je zo moet behandelen, kinderen leren. En zodoende zou het kind moeten leren dat veel eten gevolgen heeft. En deze gevoelens zal moeten onderdrukken. Natuurlijk zijn de ouders ook verantwoordelijk maar het kind is nu op niveau dat het toch wel oorzaak en gevolg moet kunnen zien, zeker op zo'n basisch niveau. Als je lichaam niet eens meer kan functioneren, dan ga jij je het je echt wel afvragen hoe dit kan en wat je kunt doen om dit proces tegen te gaan.

Als dit kind geen andere problemen heeft en verder een gezonde mens is dan zie ik niet in waarom het kind dan blijft eten. De ouders zijn zeker de hoofdschuldigen maar doe niet alsof het kind te debiel is om ook maar iets te leren of te begrijpen.
pi_90964061
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef Confession het volgende:

[..]

zo'n dikkertjes zijn echt niet te genieten met een woedeaanval.....
Ik ben voorstander van kinderen keihard slaan.
life goes by...
pi_90966043
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 06:23 schreef Wing het volgende:
Ik ben voorstander van kinderen keihard slaan.
Het liefst kei en kei-hard !
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:44:49 #185
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_90966092
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een pareltje weer op 4 . Kinderen die modder en dan ook moddervet zijn. Zelfs geopereerd moeten worden op 8 jarige leeftijd omdat er gewrichten niet meer functioneren ( :') )
En maar blijven vreten he. Die ouders durven niks te weigeren omdat Dik Trom dan een woedeaanval krijgt :|W
Voor 2 jaar naar Ethiopië sturen als vrijwilliger, wedden dat ze afvallen?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_90966153
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 09:44 schreef Lon3 het volgende:
Voor 2 jaar naar Ethiopië sturen als vrijwilliger, wedden dat ze afvallen?
Wedden dat ze zelfs de Ethiopieers opeten ?
pi_90966405
Ik was als kind 1.50 en 72 kilo. Dus ik had ook een BMI van 32. Mijn moeder heeft me toen gelukkig naar de diëtist gestuurd, dus binnen 2 jaar was ik 25 kilo afgevallen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_90966482
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef JohnDDD het volgende:
Ik was als kind 1.50 en 72 kilo. Dus ik had ook een BMI van 32. Mijn moeder heeft me toen gelukkig naar de diëtist gestuurd, dus binnen 2 jaar was ik 25 kilo afgevallen.
Pics van je moeder of dietiste ;)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:01:36 #189
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_90966498
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef Klaploper het volgende:
Ze praten erover alsof het terminale kanker is. :')
Zulke dikke kinderen zijn ook in feite terminaal bezig.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:04:57 #190
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_90966587
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wedden dat ze zelfs de Ethiopieers opeten ?
Daar heb je tegenwoordig een hele kluif aan. :P

NB. Zo slecht gaat het niet meer in Ethiopië; die vette kids kunnen daar binnenkort hun eigen vettrogimperium starten. :9
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 januari 2011 @ 10:12:37 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_90966769
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 03:21 schreef Meneer_du_bir het volgende:

[..]

Onzin, verantwoordelijkheid ligt ook deels bij het kind. Dit zou mij niet zijn overkomen op die leeftijd. Je kind is niet een persoon met down die je zo moet behandelen, kinderen leren. En zodoende zou het kind moeten leren dat veel eten gevolgen heeft. En deze gevoelens zal moeten onderdrukken. Natuurlijk zijn de ouders ook verantwoordelijk maar het kind is nu op niveau dat het toch wel oorzaak en gevolg moet kunnen zien, zeker op zo'n basisch niveau. Als je lichaam niet eens meer kan functioneren, dan ga jij je het je echt wel afvragen hoe dit kan en wat je kunt doen om dit proces tegen te gaan.

Als dit kind geen andere problemen heeft en verder een gezonde mens is dan zie ik niet in waarom het kind dan blijft eten. De ouders zijn zeker de hoofdschuldigen maar doe niet alsof het kind te debiel is om ook maar iets te leren of te begrijpen.
Je moet als kind ergens je kennis vandaan halen. En als je ouders geen enkel benul hebben, hoe moet jij het dan weten?

Mijn dochter van zes reageerde overigens heel geschokt op het reclamefilmpje. Ze begreep niet waarom die kindjes zoveel deden eten en waarom ze niet gingen buitenspelen. En dat heeft dus te maken met bewustzijn en kennis.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_90966829
echt belachelijk dat deze gezinnen zo te kijk worden gezet terwijl overgewicht genetisch bepaald is
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:16:48 #193
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_90966910
Volgens mij ben je vergeten de Fok! smilie te plaatsen achter je opmerking. :')
Maar dat doe ik graag voor je: :') :') :') :')
pi_90966939
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:16 schreef Hyperdude het volgende:
Volgens mij ben je vergeten de Fok! smilie te plaatsen achter je opmerking. :')
Maar dat doe ik graag voor je: :') :') :') :')
eeuhm nee het is bloedserieus , overgewicht komt meestal door "slechte" genetica en een trage stofwisseling
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:18:46 #195
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_90966959
Sterkte er mee! ;)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 januari 2011 @ 10:19:58 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_90966993
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef gers het volgende:

[..]

eeuhm nee het is bloedserieus , overgewicht komt meestal door "slechte" genetica en een trage snelle (of eigenlijk efficiënte) stofwisseling.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je er zelf geen invloed op hebt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:20:52 #197
290156 Kekster
Portugoal!
pi_90967018
Volgens mij kan dat programma beter "Help, ik voer mijn kind te veel" of "Help, mijn kind vreet te veel" heten :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 januari 2011 @ 10:26:32 #198
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90967151
Ik mocht vroeger ook nauwelijks snoepen, en dus deed ik het stiekem en toen ik eenmaal op mezelf ging wonen gingen de remmen los :{ Inmiddels ben ik een heel eind afgevallen, ook door een operatie overigens, net zoiets als Riann (hoi Riann :W ).

Ik verbied mijn kind nu dus niet om te snoepen, maar ik hou wel in de gaten wat hij binnenkrijgt. Hij heeft me nog heel dik meegemaakt en hij weet dus ook waarom hij gezond moet eten en met mate snoepen. Hij heeft een prima gewicht, speelt veel buiten, sport een aantal keren per week, en daar ben ik erg blij mee :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90967246
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef gers het volgende:

[..]

eeuhm nee het is bloedserieus , overgewicht komt meestal door "slechte" genetica en een trage stofwisseling
Ja precies! En niet omdat papa en mama een snackbar hebben waar zoonlief ganse dag zit te vreten!!! :') :') :')
pi_90967310
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik mocht vroeger ook nauwelijks snoepen, en dus deed ik het stiekem en toen ik eenmaal op mezelf ging wonen gingen de remmen los :{ Inmiddels ben ik een heel eind afgevallen, ook door een operatie overigens, net zoiets als Riann (hoi Riann :W ).

Ik verbied mijn kind nu dus niet om te snoepen, maar ik hou wel in de gaten wat hij binnenkrijgt. Hij heeft me nog heel dik meegemaakt en hij weet dus ook waarom hij gezond moet eten en met mate snoepen. Hij heeft een prima gewicht, speelt veel buiten, sport een aantal keren per week, en daar ben ik erg blij mee :)
Wat ik mij altijd afvraag. Waarom laat je het tot zo ver komen? Als je ziet dat je behoorlijk dik begint te worden ga je jezelf toch een halt toeroepen? Ik snap het nooit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')