Ik hoefde nooit te vragen, maar ik snoepte ook vrij weinig. Ben wel mee eens dat verbieden ook averechts kan werken. Een vriendinnetje van me mocht bij haar thuis nooit snoep, waardoor ze bij ons zich altijd helemaal ziek ging vreten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef La_Vita het volgende:
Helemaal niets lekkers in huis hebben lijkt me ook niet goed. Je moet kinderen leren zich te beheersen, dat ze dus wel 1 koekje mogen maar niet het halve pak.
Wij mochten in het weekend altijd een bakje chips, mochten we proberen zoveel mogelijk in te douwen als lukte, maar meer dan dat mocht ook niet. Kan me niet herinneren dat ik ooit iets pakte zonder het te vragen
Het is maagverkleining met een darmomleiding. Advies van de endocrinoloog. Een 600kcal hou je niet vol dit wel. Je hebt geen honger meer. Beste beslissing ooit. Het gaat niet snel het afvallen teminste bij mij niet maar het gewicht gaat naar beneden dat is het belangerijkstequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Maar hoe kan maag verkleining dan helpen?
Die kóppen van die ouders als hen fijntjes wordt verteld dat het niet de verantwoordelijkheid is van 't kind, maar van henzelf, als ouders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:27 schreef Jolene22 het volgende:
Haha aanspreken op zn eigen verantwoordelijkheid. Dat kind is 12 en zn ma is een dikke zeug maar hij moet afvallen.
Lijkt sbs6 welquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Gauner het volgende:
De volgende show met paupervolk in de hoofdrol, wat een zender..
Misschien mag je ze wel kopen hebben die mensen wat minder schuldquote:
Dat was daarnet toch ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Gauner het volgende:
De volgende show met paupervolk in de hoofdrol, wat een zender..
Mee eens hoor, dat je dat zelf doet ok, maar dat je je kind op tv zit met kijk hem eens problemen hebben... Ongelofelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef KevinMalone het volgende:
Ik vind het eigenlijk erg dat er altijd tv programma's aan te pas komen bij zulke dingen. Want hij zal nooit echt fit worden dus blijft beetje chubby, en je wordt dan ook nog uitgescholden omdat je rat je beste vriend is.Wordt leuk de middelbare school.
Hij zegt toch ook de volgende?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat was daarnet toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |