I'm in!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook.
Wie gaat er mee indiaantje spotten bij de AH in Badhoevedorp?
Omdat je dit niet had mogen missenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Yuki het volgende:
oh noes... waarom heb ik mijn TV aangezet?
Het is al afgelopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Yuki het volgende:
oh noes... waarom heb ik mijn TV aangezet?
Daar ging ik al vanuit jaquote:
YEAH!!quote:
Hoe dan ook we zorgen dat die vrouw misgrijptquote:
Now you can die happyquote:
quote:
Whahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook we zorgen dat die vrouw misgrijpt![]()
God je zal er maar naast wonen en iedere keer dat OEOEOEOEHAAHAHAOEOE horen
Ik was net op tijd uit bad dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
Ook gewoon klassiek dat net dat fragment komt terwijl we er allemaal op zaten te wachten
Ik denk, dat ik blij ben dat m'n tv nog niet aanstaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Jammer dat Peu, snuit, JK enz het hebben gemist
RTL gemistquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat weet je niet, Peu en JK kunnen maar zo voor de tv zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is afgelopen maar RTL gemist. Hele programma overslaan en doorspoelen naar de laatste 10 minutenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik blij ben dat m'n tv nog niet aanstaat
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet je niet, Peu en JK kunnen maar zo voor de tv zitten
No thanksquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is afgelopen maar RTL gemist. Hele programma overslaan en doorspoelen naar de laatste 10 minuten
Die staan nu in de keuken te zoeken of ze nog aubergines hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet je niet, Peu en JK kunnen maar zo voor de tv zitten
Oh ja dat zie ik ook helemaal voor mequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
Dit is zo iets voor mij he
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |