Ja, die schijnt terug te zijn. Op mn werk heerst er ook iets, heul veul zieken enzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn ouders begonnen al over de mexicaanse griep
Ja ik maak me ook nog niet hele erge zorgen, maar ik hou 'm erg goed in de gaten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kleine kinderen hebben toch juist vaker hogere koorts?
Neemt niet weg dat je bij 40 gr op een gegeven moment de dokter ff moet bellen ja. Klote zeg.....
Die heerst inderdaad weer hoor ik van meerdere kanten. Mja, zelfde advies als netquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn ouders begonnen al over de mexicaanse griep
Champagne erbij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Badderen is echt hemels.
Ik miste maar 1 ding
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
http://www.attitudehollan(...)ather-waistcoat.html
Stiekem wil ik dat jack..
Nee dat is bah!quote:
+1.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ben je nu helemaal. Ik verbied het!
Gadverdammequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
http://www.attitudehollan(...)ather-waistcoat.html
Stiekem wil ik dat jack..
Dat is wel pech jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks! Hij heeft ook pech, heeft ie net een lang weekend vrij, is ie meteen de eerste dag ziek.
Niet alleen 's nachtsquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
Echt jofu, als je in elkaar geslagen wil worden 's nachts op straat...
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
Echt jofu, als je in elkaar geslagen wil worden 's nachts op straat...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ben je nu helemaal. Ik verbied het!
quote:
okok Geez..quote:
Als hij al 2 dagen zo ziek is en paracetamol helpt niet om de koorts iets te verlagen lijkt het me niet overbodig om morgenochtend de dokter ff te bellen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik maak me ook nog niet hele erge zorgen, maar ik hou 'm erg goed in de gaten.
Neen niet, post eens wat leuks!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
MissB, heb je die LA ink kleding al gezien?
Ja morgenochtend even afwachten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als hij al 2 dagen zo ziek is en paracetamol helpt niet om de koorts iets te verlagen lijkt het me niet overbodig om morgenochtend de dokter ff te bellen.
Wat een rare pasvorm?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
okok Geez..
Deze dan:
http://www.attitudehollan(...)-black---New-Ro.html
(Die heb ik al, maar goed..)
Kloptquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen niet, post eens wat leuks!
Het is toch niet teveel Kat's kleding, want die loopt er vaak bij als een verlopen temeier.
Wie lag er met hem te neuken? Ieh!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag net terror jaap seks hebben![]()
Ik was zo blij dat ik dat de vorige keren dat het op tv was had gemist
Ze kreeg er vast een hoop geld voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wie lag er met hem te neuken? Ieh!
Kan, mijne is iets anders dan dat, en was lang geen 300 euro..quote:
Yepz.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Hup, we zitten allebei op hetzelfde te wachten op tv he
Ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kreeg er vast een hoop geld voor
Verstandig meis! Hopelijk issie gauw beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja morgenochtend even afwachten.
Ik heb het idee dat Seks voor de Buch wel op 1 staat.quote:
Wat kijken jullie uberhaupt eigenlijk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Seks voor de Buch wel op 1 staat.
En wij houden het onderwerp Aubergines levendig dus die moet wel voorbij komen
RTL 5quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat kijken jullie uberhaupt eigenlijk?
Deze is ook wel geniaalquote:
Veeg me opquote:
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |