Oeha Oeha Oequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die staan nu in de keuken te zoeken of ze nog aubergines hebben
Die kwam ik net ook tegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
Dit is zo iets voor mij he
[ afbeelding ]
Hoef ik niet naar te zoeken, ik heb geen groente en fruit in huisquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die staan nu in de keuken te zoeken of ze nog aubergines hebben
Jawel he!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat zie ik ook helemaal voor me
quote:
Waarom verbaast me dat nou helemaal niet?quote:
Ja echtquote:
Winkel al dicht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoef ik niet naar te zoeken, ik heb geen groente en fruit in huis
Hup, we moeten die rtlgemist bookmarkenquote:
Ik heb de site maar weg gekliktquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou helemaal niet?
Je ging op je snoet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Godver, m'n vinger is echt kapot van die buikschuif van vanmiddag
Het is wel zelfkastijding he, wat we doen...quote:
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is wel zelfkastijding he, wat we doen...
Ah, je vond dat de grond wel een knuffel kon gebruikenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik stortte sierlijk ter aarde.
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hup, we moeten die rtlgemist bookmarken
Ik net ook bijna. Vergeet ik een keer niet de kliko buiten te zetten, kost het me bijna mn levenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik stortte sierlijk ter aarde.
Ja, hier is het momenteel ook met gevaar voor eigen leven de straat opquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik net ook bijna. Vergeet ik een keer niet de kliko buiten te zetten, kost het me bijna mn leven
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik net ook bijna. Vergeet ik een keer niet de kliko buiten te zetten, kost het me bijna mn leven
Kusje op je auwquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier is het momenteel ook met gevaar voor eigen leven de straat op
M'n knie is aan het kloppen, ik ga maar eens een kersenpit kussen in de magnetron stoppen.
Nee gevaarlijk tuinpad.quote:
En dat plaats je net nadat de aubergines op tv zijn geweest?quote:
Hey, die heb ik niet gezien, dat jij er dan een MI bij plaatst is je eigen schuldquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat plaats je net nadat de aubergines op tv zijn geweest?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |