Dat is een waar woordquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, jouw humeur is al op en top!![]()
Oude cabriolet meenemen en door het italiaanse platteland tourenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet ik nog kopen. En dan meteen een retourtje Rome boeken om te flaneren
En natuurlijk de kerken te bezichtigen
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nothing beats summer! Dan is mijn humeur ook gewoon veel beter
Road trip!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oude cabriolet meenemen en door het italiaanse platteland touren
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Foto genomen op 31 december rond 15.00 uur, 23 graden. I love this shabby place!
[ afbeelding ]
Ja, maar zo'n auto heb ik dus nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Worden jullie boos als ik zeg dat ik een hekel heb aan de zomer
Ik wil papa's auto jattenquote:
Checkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het in de lente en zomer ook altijd veel makkelijker om iets aan mijn figuur te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
En in de zomer ben ik altijd dunner
Cheapquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorik word niet zo snel boos. En als ik naar jou kijk kan ik niet lang boos blijven
Hoe gaat het met jouw cabrio eigenlijk?quote:
In dat geval, ga ik graag met je mee. Als ik m'n rieten hoed heb danquote:
Ik heb afgelopen zomer het grootste deel van de tijd in ons zwembad gelegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Worden jullie boos als ik zeg dat ik een hekel heb aan de zomer
Harryquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
smooth hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorik word niet zo snel boos. En als ik naar jou kijk kan ik niet lang boos blijven
Mooi, vakantie weer geregeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, ga ik graag met je mee. Als ik m'n rieten hoed heb dan
Ik vind de zomer echt niet leuk. De hoeveelheid bier die ik dan tot mij neem veranderd daar niks aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer het grootste deel van de tijd in ons zwembad gelegenelke dag vanaf 16u stoppen met werken en bier drinken
shit die kon ik verwachten, daar ligt een laag stof opquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw cabrio eigenlijk?
Vind 't eigenlijk helemaal niet zo heel mooiquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Foto genomen op 31 december rond 15.00 uur, 23 graden. I love this shabby place!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |