Den Haagquote:
Je kon al net aan die lampen meenemen.quote:
Sorry. Had er niet eerder bij stil gestaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef 2cv het volgende:
Die lampen kan je niet echt vastbinden vanwege de vorm en moesten dus wel in de auto vervoerd worden, waar het erg vol was. Die kast had nog op de aanhanger of op de imperiaal gekund.
Liefst wel, staat op de nominatie om anders naar de kraak te gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Da's een mooie kast voor mijn stekken, heeft het veel haast om 'm op te halen?
Haha... Stekkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Da's een mooie kast voor mijn stekken, heeft het veel haast om 'm op te halen?
Mij boeit ut niet wat die ermee doet. Als ik er maar vanaf kom.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:23 schreef IggyM het volgende:
[..]
Haha... StekkenDan moet je er wel wat meer licht in zetten
Ik wil er wel 2...quote:
Wat is ver?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef IggyM het volgende:
[..]
Ik wil er wel 2...Maar Den Haag is een beetje ver en verzenden zal wel duur zijn neem ik aan?
Edit... Zie dat het 1 kast betreft en dus niet in 4 te delen is.... Hmm... Nog steeds interesse
Nee die mensen zelf zijn op zoek naar een terrarium want daar stoppen ze hun hamsters in. Ik heb ook zo'n hamsterkast.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:52 schreef ursel het volgende:
Ik weet niet of alle hamster liefhebbers op dat forum blij moeten zijn dat mensen daar op zoek zijn naar een terrarium.
Je mag hem van mij daarop zetten. Volgens mij hebben we op de planning om volgende week grofvuil te laten komen, dus is die sowieso weg.
In ieder geval wel bedankt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He even rustig aan doen jij!Haha. Hij staat er op.
Oh echt? Jammer. Nou ja heb het geprobeerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:39 schreef ursel het volgende:
Staat er nog steeds. Maandag grofvuil maar bellen.
Maar 1 mailtje gehad van Hamster forum. Daarna geen reactie meer.
Tuurlijk. In elkaar zetten wordt alleen een ander verhaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef UncleSam het volgende:
Wel n leuk ding ja, maar is ie ook uit elkaar te halen?
I know. Toch bedankt. Tot bepaalde afstand kan die nog wel gebracht worden tegen onkosten. Maar verder dan Rotterdam of Noordwijk ga ik niet echt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoe heb je die achterwand gemaakt?
Kan hem helaas nu zowel niet ophalen als niet kwijt hoor, gewoon interesse
Steentjes kapot maken en vast lijmen. Vervolgens de wanden volledig insmeren met tegellijm en vervenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoe heb je die achterwand gemaakt?
Kan hem helaas nu zowel niet ophalen als niet kwijt hoor, gewoon interesse
Ben toevallig zelf net klaar met het maken van een mooi terrarium uit een vitrinekast. Achterwandje van piepschuim met tegellijm.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:07 schreef ursel het volgende:
Steentjes kapot maken en vast lijmen. Vervolgens de wanden volledig insmeren met tegellijm en verven
Vertel mij wat. Had toch wel verwacht dat ding gratis binnen 1 dag kwijt te geraken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ben toevallig zelf net klaar met het maken van een mooi terrarium uit een vitrinekast. Achterwandje van piepschuim met tegellijm.
Erg zonde als je hem weg zou gooien, ik zal toch nog eens nadenken of ik 'm niet ergens kwijt kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |