Gebeurt hier dagelijks.quote:
Soms lijkt het wel eens alsof ik oorlogje gespeeld heb in de keuken maar het schoonmaken daarna is toch duidelijk minder. Best lekker om dat dan aan een ander over te kunnen latenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef Lovechild het volgende:
Gebeurt hier dagelijks.
Maar 't is ook weleens leuk als papa en mama het mogen
Oh ik zou alles doen/er voor over hebben om weer eens 8 uurtjes of langer te kunnen slapenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Insomnia voor 1 nacht...![]()
Misschien wil Viro met je ruilen en jouw adhd voor een dag.
Ik moet moeite doen om wakker te worden...als niemand mij wekt slaap ik 24 uur per dag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ik zou alles doen/er voor over hebben om weer eens 8 uurtjes of langer te kunnen slapen
nee zwaar kut , maar je moet iets als je nergens anders heen kanquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Is het leuk om in denhaag te wonen ?
Dat lijkt mij echt heerlijk. Maar ja ik kan ook wel langer dan 4 uurtjes slapen alleen moet ik dan slaappillen innemen. En daar begin ik mooi niet aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik moet moeite doen om wakker te worden...als niemand mij wekt slaap ik 24 uur per dag.
De Mol.... de enige Mol die ik leuk vind is 'wie is de Mol'. De herberg vind ik niets.
Dan hoef je dus niet te pmenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De Mol.... de enige Mol die ik leuk vind is 'wie is de Mol'. De herberg vind ik niets.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:08 schreef tuintegel het volgende:
[..]
nee zwaar kut , maar je moet iets als je nergens anders heen kan
Daar kan ik me heel wat bij voorstellen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ik zou alles doen/er voor over hebben om weer eens 8 uurtjes of langer te kunnen slapen
Jawel hoor, ik heb het hier best naar m'n zin. Woon hier nu 11 jaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Is het leuk om in denhaag te wonen ?
Ja, ben intussen tien jaar óf zwanger of voedend. Zo moet het er eigenlijk staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef tuintegel het volgende:
oeh ik las niet goed , ik dacht 10 JAAR zwanger , en mijn ogen schoten open hahahahah maar je rekent de borstvoeding erbij inlol.
Anders was het weer te snelquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet er eens goed over nadenken...waarom specifiek in april eigenlijk?
Duidelijk...quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Anders was het weer te snel![]()
Van het voorjaar werd er gezegd, dus maakten we er april van.
daar kan flap niet tegen hoor.. dat is echt teveel voor em!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zeg:nog een bowlingmeetje tussendoor
over twee weekjes ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zeg:nog een bowlingmeetje tussendoor
Voor mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:13 schreef Atreidez het volgende:
Zullen we t rond de 4e doen? En niet allemaal een kadootje vergeten dan he
Ik ben er twee keer geweest, één keer met het werk en één keer met vrienden. Ik kan niet zo goed tegen het genre zeg maarquote:
Ik moet zeggen dat veel erger was voor en vlak nadat er geconstateerd was dat ik insomnia had. Ik was 3 dagen achtereen wakker. In die periode had ik 30 uur school & deed ik het hele huishouden in me eentje & op een of andere manier had ik onwijs veel tijd over om te gamen en te sporten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Daar kan ik me heel wat bij voorstellen!
Ik heb zelf een behoorlijk verstoord slaapritme vanwege het alles bijelkaar 10 jaar zwanger zijn en/of 's nachts borstvoeding geven. Acht of vier uur ononderbroken slapen ken ik sindsdien niet meer maar desondanks zou ik het niet willen vergelijken met slapeloosheid.
Ik zat er ook naar te kijk, toch niet normaal dat die ouders niet doorhebben wat ze hun kind aandoen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kijk naar rtl naar mijn kind is dikOprecht spreek ik als ik het gewoon kindermishandeling vind. Je kan het een kind niet eens kwalijk nemen dat ie zich volvreet als er hem geen discipline is aangeleerd
Ik ben er drie keer geweest: een keer als personeelsfeest met mijn ex en het bedrijf waar hij werkte. Met een speurtocht vooraf.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest, één keer met het werk en één keer met vrienden. Ik kan niet zo goed tegen het genre zeg maar
@At; rond de vierde...de zesde dus! Oh nee... ik ging niet
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geestelijk verward was in het begin. Zag af en toe dingen die er niet waren, vrienden hebben er erg veel om kunnen lachen. Ik ook achterafquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef tuintegel het volgende:
Insomnia , ik slaap weinig maar gelukkig heb ik dat niet , dat moet toch vervelend zijn Viro ... ondervind je lichaam daar geen hinder van ? Of geestelijk dat je verward raakt door te weinig slaap?
Ik slaap gemiddeld zes uur per nacht , maar heb regelmatig een uithaal met uitslapen hoor .
Met de hoeveelheid cola die ik wegzuip zou ik ook continue aan het stuiteren moeten zijn, maar helaas ik slaap graagquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat veel erger was voor en vlak nadat er geconstateerd was dat ik insomnia had. Ik was 3 dagen achtereen wakker. In die periode had ik 30 uur school & deed ik het hele huishouden in me eentje & op een of andere manier had ik onwijs veel tijd over om te gamen en te sporten.
In drie jaar tijd heb ik behoorlijk hard mijn best moeten doen om zonder medicatie toch iedere dag een paar uur te slapen. Soms zijn er dagen dat ik onwijs trek heb in 1 glas cola of kop koffie, dan ben ik weer 48 uur aan het stuiteren
Nou ik heb gewoon mini anders had ik genoeg te doen maar aangezien mevrouw besloten heeft koorts te krijgen en algehele malaise vallen mijn plannen in het waterquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik morgen![]()
Heb totaal geen plannen
Aaaahquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nou ik heb gewoon mini anders had ik genoeg te doen maar aangezien mevrouw besloten heeft koorts te krijgen en algehele malaise vallen mijn plannen in het water.
Het is dat ze zo lief is
Dan is Kill Bill duidelijk een beter idee!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef Viro het volgende:
TY voor de tip. Zat verveeld naar comedy central te kijken.
Ja ze is echt heel hangerig , koorts en heeft het koud terwijl ze net een kacheltje is ! Ze slaapt dan wel fijn bij mij , dan lijkt ze zich beter te voelen want dan gaat ze liggen narren en wil ze langer wakker blijven . De kleine plaagquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aaaahis minimonster zo ziekies
Geef haar maar een beterschapsknuf van mij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |