Dit dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je een nepbril dragen?![]()
Je draagt toch ook geen nepbeugel of zo.
Blokbeugels als accessoire.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je een nepbril dragen?![]()
Je draagt toch ook geen nepbeugel of zo.
Maar goed dan dat ik het niet draag omdat het in of uit is, maar gewoon omdat ik het leuk vindt.quote:
Doe eens normaal. Beter noem je mijn topic geen spam!quote:
Zojuist een fokker gevonden die niet walgt van Uggs en nerdbrilletjes. Dat ik dat nog mag meemaken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:00 schreef LeNick het volgende:
Je adoreert ook al Uggs, nu zo'n brilletje die bij veel lekkere wijven bijzonder geil staat (net als de Uggs), ben ik wel benieuwd naar pics van TS
Mag ik nu pics?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:11 schreef MissyN het volgende:
[..]
Zojuist een fokker gevonden die niet walgt van Uggs en nerdbrilletjes. Dat ik dat nog mag meemaken.
+1 ik vind het ook geilquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:11 schreef MissyN het volgende:
[..]
Zojuist een fokker gevonden die niet walgt van Uggs en nerdbrilletjes. Dat ik dat nog mag meemaken.
op de basisschool zie je iedereen met een beugel lopen en maak je zelf een nepbeugel van chipito's ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef Brawler het volgende:
'Kijk mij eens kek en hip zijn!' Please..
[..]
Dit dus.
sinds wanneer ben jij mod?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op de basisschool zie je iedereen met een beugel lopen en maak je zelf een nepbeugel van chipito's ofzo
Medestanderquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vind die brillen ook heel hip, ik wil daten met TS.
Of een Michael Kors.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Als Nerd maak je pas een statement met een Dolce & Gabbana bril
Nerds zijn niet meer de underdog,
Wij Nerds hebben gewonnen.
Nee. Als het je ontgaan is: ik start gewoon een gespreksonderwerp op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ah, dus dat is het doel van dit topic: Geilen op de aandacht die je krijgt
Maar men mag niet al te negatief reageren? Wat is dan het punt van dit topic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef MissyN het volgende:
[..]
Nee. Als het je ontgaan is: ik start gewoon een gespreksonderwerp op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |