Hetzelfde als de vorige keer, een Longaderisolatie-ablatie. Alleen toen was er nogal veel littekenweefsel te maken, waarna mijn hart er geen zin meer in had. operatie afgebroken en met een ECH (soort stroomstoot) mijn hart gereboot.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wat gaan ze dan doen? Balen dat je weer geopereerd moet worden, en dat de wachtlijst zo lang is
Het is nog eens te zien en we willen het ook niet weten. Al heb ik wel een sterk voor gevoelquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh leuk, weer kijken, willen jullie weten wat het wordt eigenlijk?
Ja ze kijken hetzelfde en je ziet echt dat het broers zijn, ze lijken beiden op hun papa, maar Billy is mooi en Much is lelijk
Klinkt fijn (NOT)quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Pagan het volgende:
Hetzelfde als de vorige keer, een Longaderisolatie-ablatie. Alleen toen was er nogal veel littekenweefsel te maken, waarna mijn hart er geen zin meer in had. operatie afgebroken en met een ECH (soort stroomstoot) mijn hart gereboot.
Nee hoor ik was gewoon snel, Fok boktequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Tsss dat duurde wel erg lang deze keer
Vanaf 16 weken kunnen ze het vaak al zien hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is nog eens te zien en we willen het ook niet weten. Al heb ik wel een sterk voor gevoel
Ik denk een meisjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is nog eens te zien en we willen het ook niet weten. Al heb ik wel een sterk voor gevoel
jezus man, tis ook niet niks hequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hetzelfde als de vorige keer, een Longaderisolatie-ablatie. Alleen toen was er nogal veel littekenweefsel te maken, waarna mijn hart er geen zin meer in had. operatie afgebroken en met een ECH (soort stroomstoot) mijn hart gereboot.
Hij kan zijn piemeltje ook wel verstopt hebben hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze niks kunnen zien denk ik dat het een meisje wordt
Ik dacht ook gelijk aan een meisje.quote:
wat een viespeukquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij kan zijn piemeltje ook wel verstopt hebben hoor
Gewoon, ik denk datquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat klinkt echt erg eng Pagan. Het schiet zo niet echt op voor jullie veel sterkte ermee.
@Maes waarom denk je een meisje?
Oh ik zou het echt meteen willen weten hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Meestal is het pas vanaf wk 17 goed te zien en zover ben ik nog niet. En ik vind de verrassing ook wel leuk.
Avaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou het echt meteen willen weten hoor.
Ik zou een meisje willen maar als ik me al kon voorbereiden op een jongen zou ik daar 20 weken later ook wel aan gewend zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |