Hetzelfde als de vorige keer, een Longaderisolatie-ablatie. Alleen toen was er nogal veel littekenweefsel te maken, waarna mijn hart er geen zin meer in had. operatie afgebroken en met een ECH (soort stroomstoot) mijn hart gereboot.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wat gaan ze dan doen? Balen dat je weer geopereerd moet worden, en dat de wachtlijst zo lang is
Het is nog eens te zien en we willen het ook niet weten. Al heb ik wel een sterk voor gevoelquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh leuk, weer kijken, willen jullie weten wat het wordt eigenlijk?
Ja ze kijken hetzelfde en je ziet echt dat het broers zijn, ze lijken beiden op hun papa, maar Billy is mooi en Much is lelijk
Klinkt fijn (NOT)quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Pagan het volgende:
Hetzelfde als de vorige keer, een Longaderisolatie-ablatie. Alleen toen was er nogal veel littekenweefsel te maken, waarna mijn hart er geen zin meer in had. operatie afgebroken en met een ECH (soort stroomstoot) mijn hart gereboot.
Nee hoor ik was gewoon snel, Fok boktequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Tsss dat duurde wel erg lang deze keer
Vanaf 16 weken kunnen ze het vaak al zien hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is nog eens te zien en we willen het ook niet weten. Al heb ik wel een sterk voor gevoel
Ik denk een meisjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is nog eens te zien en we willen het ook niet weten. Al heb ik wel een sterk voor gevoel
jezus man, tis ook niet niks hequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hetzelfde als de vorige keer, een Longaderisolatie-ablatie. Alleen toen was er nogal veel littekenweefsel te maken, waarna mijn hart er geen zin meer in had. operatie afgebroken en met een ECH (soort stroomstoot) mijn hart gereboot.
Hij kan zijn piemeltje ook wel verstopt hebben hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze niks kunnen zien denk ik dat het een meisje wordt
Ik dacht ook gelijk aan een meisje.quote:
wat een viespeukquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij kan zijn piemeltje ook wel verstopt hebben hoor
Gewoon, ik denk datquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat klinkt echt erg eng Pagan. Het schiet zo niet echt op voor jullie veel sterkte ermee.
@Maes waarom denk je een meisje?
Oh ik zou het echt meteen willen weten hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Meestal is het pas vanaf wk 17 goed te zien en zover ben ik nog niet. En ik vind de verrassing ook wel leuk.
Avaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou het echt meteen willen weten hoor.
Ik zou een meisje willen maar als ik me al kon voorbereiden op een jongen zou ik daar 20 weken later ook wel aan gewend zijn denk ik
Ja psies, ik zou in geen 20 weken een jongensnaam weten te bedenken, dus ik zou het echt ruim op tijd moeten wetenquote:
Nee je moet wel net als bij roulette iets als de '0' hebben, anders is het beide 50% kans en valt er niet te weddenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Maak een poll met (geld)inzet op geslacht+naam de gene die het goed heeft krijgt de pot. Als niemand iets goed raad krijgt DTH oid het.
Voel je je al een beetje beter?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach ja iedereen roept wat. Bij mijn schoonzus wist ik het gewoon zeker maar spookte de naam ook al door mij hoofd. Bij mijn zus heb ik ook een heel sterk gevoel.
De verloskundige voorspelde bij mij een meisje omdat het hartje zo snel klopte (over het algemeen klopt het hartje van een meisje sneller dan dat van een jongetje). Dus ik al min of meer voorbereid op een meisje. Tot de uitslag van de vruchtwaterpunctie kwam. Toen moest ik echt even omschakelen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou het echt meteen willen weten hoor.
Ik zou een meisje willen maar als ik me al kon voorbereiden op een jongen zou ik daar 20 weken later ook wel aan gewend zijn denk ik
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zie dat dr wel lenzen bij liggen
Stoere dekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Mammie ik heb t zoooooo kkkoud, heb je niet nog een lekker dekentje voor mij?
[ afbeelding ]
YAAAAAAY![]()
[ afbeelding ]
Beter![]()
[ afbeelding ]
Heb jij zo'n ding gebaardquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Mammie ik heb t zoooooo kkkoud, heb je niet nog een lekker dekentje voor mij?
Nou als het morgen weer zo een takkeweer is als vandaag loop ik nog wel es langs.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaMaar ik kan niet zien of er Pentaxen bij liggen helaas
Nee ik heb m geadopteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij zo'n ding gebaardwat voor kleur moet je dan het kamertje verven?
Heavyquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Pagan het volgende:
Ik had een vrij neutraal kamertje, dus alles was goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Schoondochter van mn collega zou een meisje krijgen volgens de echo's en zo.
Echt alles roze, kleren ,spullen, kamertje () en toen zat dr per ongeluk toch een piemOl aan
Omdat ik die naam te leuk vind voor een pokkepestchiwalliequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom heet Kees geen Ava dan?
Hee, waar kom jij ineens vandaan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef APK het volgende:
Heavy
Slash (van Guns 'N Roses) schijnt met een pacemaker over het podium te rennen, is dat bij jou geen optie?
Dat is het allerbelangrijkst!quote:
Je moet ook de naam raden hè?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nee je moet wel net als bij roulette iets als de '0' hebben, anders is het beide 50% kans en valt er niet te weddenMaar om nou op onzijdig te wedden is ook weer wat hé...
Ja zo op de foto issie enigquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had een vrij neutraal kamertje, dus alles was goedMaar ik wist het dus al zeker. Kijk nou hoe lief, hij lachte al met 2 dagen
[ afbeelding ]
Hij is nog steeds best wel enig hoorquote:
Dat zeggen alle moeders van hun kinderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij is nog steeds best wel enig hoor
Ja, valt best mee met het weer en die gaswolken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
APK ben je back in ons sneeuwgifgaslandje?
Ja pure hysterie, heerlijk hequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, valt best mee met het weer en die gaswolken.
Aanstellers.
Zit je zonder gas?quote:
Die van haar is écht mooiquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zeggen alle moeders van hun kinderen![]()
Of met teveel?quote:
Oh joh, da's handig voor straks als de baby er isquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Hebben jullie last van gaslucht oid Q?
Volgens mijn ouders was ik wel een hele vrolijke baby maar had ik totaal geen regelmaat mbt slapen. Verrassing ik slaap nog steeds niet door.
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Hebben jullie last van gaslucht oid Q?
Volgens mijn ouders was ik wel een hele vrolijke baby maar had ik totaal geen regelmaat mbt slapen. Verrassing ik slaap nog steeds niet door.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van haar is écht mooi(maar idd, da's een uitzondering
)
Wat een schatjequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had een vrij neutraal kamertje, dus alles was goedMaar ik wist het dus al zeker. Kijk nou hoe lief, hij lachte al met 2 dagen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef Greys het volgende:
Hé, hij is door de douane gelaten!
Welkom terug
Tnxquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:18 schreef Strega het volgende:
Wat een schatjeEn die dikke bos haar!
Maar ik vind het op je recente foto's ook nog steeds zo'n mooi kind.
Had je normaal rond deze tijd daar géén dorst dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn biologische klok zegt dat het al na elf uur is, dorst
Een geluk, ze gaan ooit uit huis denk ik dan maar voor die oudersquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef Ynske het volgende:
sommige kinderen zijn ook gewoon totaal niet mooi heeen geluk, ze drogen nog op
Ja zal je idd zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan niet qouten maar Greys zul je zien komt die net op de tijden dat ik slaap.
Je kan ze toch gewoon nummeren?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet ook de naam raden hè?
Of denk je dat het iets simpels als ferrari_roze of ferrari_lichtblauw wordt?
Ha APK, weer heelhuids terug.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet ook de naam raden hè?
Of denk je dat het iets simpels als ferrari_roze of ferrari_lichtblauw wordt?
Toch heb ik wel eens moeders gehoord die zeiden 'wat erg he, 't is net een aapjequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een geluk, ze gaan ooit uit huis denk ik dan maar voor die ouders![]()
En je schijnt het als trotse moeder echt niet te zien.
Hoeft ie niet perse last van te hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
TnxHij is best aardig opgedroogd ja. Ben benieuwd hoe dat gaat als ie straks onder de jeugdpuistjes zit en zo
En mazzel hebben dat ze na 2 maanden doorslapen! Dat deed Christan gelukkig, want ik woonde toen alleen met hem dus ik was altijd de klos als hij huilde, een fles moest of een schone luierquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Ja zal je idd zien
Ah, een paar van zulke nachtjes en je slaapt daarna naar zijn/haar ritme denk ik
Ik PM ze al dagen, of ze willen doen alsof ze blij zijn dat je weer terug bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef APK het volgende:
Hallo allemaal, wat een warm welkom![]()
Zal wel weer een addertje onder het gras zitten
Ja maar meestal vinden ze die kwijlende loensende dikkoppies zelf gelukkig allemaal prrrrrrrrrrachtigquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch heb ik wel eens moeders gehoord die zeiden 'wat erg he, 't is net een aapje' maar die zagen het dus wel, maar hadden er gewoon een vol vertrouwen in dat het bij zou trekken
En maar fotograferen, die momenten dat er weer zo'n smerig kotsje uit komt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar meestal vinden ze die kwijlende loensende dikkoppies zelf gelukkig allemaal prrrrrrrrrrachtig
Het kost moeite hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
Ik PM ze al dagen, of ze willen doen alsof ze blij zijn dat je weer terug bent.
Hoi APKquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef APK het volgende:
Hallo allemaal, wat een warm welkom![]()
Zal wel weer een addertje onder het gras zitten
Succes. Weet je nou al wat je moet halen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de honden aankleden en door die zeikregen naar huis en dan boodschappen doen, dus tot veel later en zulks
Dat zeg je nuquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak niet zoveel foto's en ik denk niet dat dat ineens gaat veranderen.
Oh, dat vind ik me toch wel een partij vies, die eetfotos met van die kinderen die de hele boel ondergesmeerd hebben en zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En maar fotograferen, die momenten dat er weer zo'n smerig kotsje uit komt!
Ja, ja en jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Strega het volgende:
Ha APK, weer heelhuids terug.![]()
Fijn gehad? Lekker verkleurd?
Ja duh, ik ben prima georganiseerd, jeweettog!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes. Weet je nou al wat je moet halen?
Jij bent gewoon blij dat er weer iemand is die wél op je youtubejes reageertquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik PM ze al dagen, of ze willen doen alsof ze blij zijn dat je weer terug bent.
Zoiets?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh, dat vind ik me toch wel een partij vies, die eetfotos met van die kinderen die de hele boel ondergesmeerd hebben en zo![]()
![]()
En idd ze hebben altijd van die groenen over die hele bovenlip lopen en zo, ik zou dat dus echt wegfotoshoppen geloof ik, of die foto's deleten![]()
Ah ja, hoe héb ik er aan kunnen twijfelen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja duh, ik ben prima georganiseerd, jeweettog!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ja en ja
Alleen moest ik na 12 uur vliegtuig-airco mijn hoofdhuid weer terugplakken na het douchen
Heey APK, wat een kwelling, jouw vakantiefoto's terwijl het hier zo koud is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Heavy
Slash (van Guns 'N Roses) schijnt met een pacemaker over het podium te rennen, is dat bij jou geen optie?
Dat ook, berg je maar morgenavondquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon blij dat er weer iemand is die wél op je youtubejes reageert
Hoorde ik daar 'smaakt'?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef Rewimo het volgende:
Maar eh, welkom terug, APKIk wil graag mooie foto's zien van je vakantie. Er zijn er al een paar voorbijgekomen, smaakt naar meer
Wat is een normale BPM dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey APK, wat een kwelling, jouw vakantiefoto's terwijl het hier zo koud is.![]()
Helpt over het podium rennen dan?![]()
Een pace car zou beter zijn, mijn hart doet 24/7 110 BPM, zelfs in mijn slaap. Het meest vervelende is dat ik er doorlopend zo moe van ben en dat het nog een paar maanden duurt voor ik weer geopereerd kan worden.
Ach je weet het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak niet zoveel foto's en ik denk niet dat dat ineens gaat veranderen.
Pieperdquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er zelden op vrijdagavond ben
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Pieperd
Laatst was je zelf ook enorm aan het joetjoepen
Oh jezus fuck, die lui die elkáár dan mama en papa gaan noemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach je weet het niet.
We hebben vrienden, die hebben er 2, een van 3 en een van 1.
Tegenwoordig noemen ze elkaar papa en mama, en ieder hoestje, kotsje enz.enz. word luid getwitterd met fofo![]()
![]()
Jammie, sprinkhaan, schorpioenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef APK het volgende:
Hoorde ik daar 'smaakt'?
Ik heb eten voor jullie meegenomen![]()
[ afbeelding ]
dat deden mijn ex schoonouders ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus fuck, die lui die elkáár dan mama en papa gaan noemen![]()
Dag sexleven!
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hoorde ik daar 'smaakt'?
[ afbeelding ]
Well, it's always five 'o clock somewhere.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je normaal rond deze tijd daar géén dorst dan?
Ik ben aan de lijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hoorde ik daar 'smaakt'?
[ afbeelding ]
verwachtten ze van jou niet dat je ze ook papa en mama ging noemen?quote:
Je kunt ook wel dag zeggen als je tweejarige bovenop papa klimt en zegt: ikke ook paadje jijjequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Oh jezus fuck, die lui die elkáár dan mama en papa gaan noemen![]()
Dag sexleven!
Ja na de eerste ontmoeting alquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
verwachtten ze van jou niet dat je ze ook papa en mama ging noemen?
dat vind ik helemaal vreselijk
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
En verder zit ik natuurlijk gewoon op vrijdagavond braaf naast moeders de vrouw op de bank met een glaasje prik en een schaaltje tsjips (geen hele zak hé, das slecht voor je)
Lekker VOH kijken enzo. Daarna even een kusje (tenzij het de 1e vrijdag van de maand is) en dan om 23u slapen.
Das dan weer jammer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ja en ja
Alleen moest ik na 12 uur vliegtuig-airco mijn hoofdhuid weer terugplakken na het douchen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt ook wel dag zeggen als je tweejarige bovenop papa klimt en zegt: ikke ook paadje jijje
Sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef Pagan het volgende:
Heey APK, wat een kwelling, jouw vakantiefoto's terwijl het hier zo koud is.![]()
Dat wachten lijkt mij idd frustrerend met een racend hart.quote:Helpt over het podium rennen dan?![]()
Een pace car zou beter zijn, mijn hart doet 24/7 110 BPM, zelfs in mijn slaap. Het meest vervelende is dat ik er doorlopend zo moe van ben en dat het nog een paar maanden duurt voor ik weer geopereerd kan worden.
Ja, dat vind ik dus zo erg.quote:
Tombolalalalalala de dapperequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:34 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor ter info:
Tombo gaat a.s. maandag naar de waxsalon voor een review
Dirkh gaat de 19e
Ik verheug me er nu al op
Ik ookquote:
Sprinkhaantjes zagen er wel smakelijk uit, maar de maden leken mij een beetje slecht voor de lijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Jammie, sprinkhaan, schorpioen
Heb je het ook gegeten?
Hadden ze wel gestickerd? Of moeten we Rob Geus ff langssturen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Sprinkhaantjes zagen er wel smakelijk uit, maar de maden leken mij een beetje slecht voor de lijn
[ afbeelding ]
De voorstelling werd dus afgelast wegens slappe lachquote:
Absofuckinlutelyquote:
Ow jassesquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Sprinkhaantjes zagen er wel smakelijk uit, maar de maden leken mij een beetje slecht voor de lijn
[ afbeelding ]
Veel eiwitten, erg gezond naar het schijnt. En crunchy denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Of juist heel goed, blèèhquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden ze wel gestickerd? Of moeten we Rob Geus ff langssturen?
60-80 BPM in rust. Het valt niet onder spoed, ik zal er niet aan doodgaan, mijn kwaliteit vamn leven is alleen minder. Normaal is de wachttijd voor de eerste keer 12-14 maanden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is een normale BPM dan?Ik weet dat nooit zo goed.
En wat idioot dat dat zo lang moet duren zegZien zij er dan geen noodzaak in dat het sneller moet, valt het niet onder spoed?
Wie heeft zijn nummer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens, JJH is nog steeds niet gesignaleerd, niet op FOK!, niet op Twitter, nergens niet meer sinds 1 & 2 januari...
Die is zeker samen met -gt- op stap danquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens, JJH is nog steeds niet gesignaleerd, niet op FOK!, niet op Twitter, nergens niet meer sinds 1 & 2 januari...
Ik heb een foto van Tombo maar ik heb moet zweren die niet te posten, dus doe ik dat ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Ennuh, wat is de lengte van die bos haar van Tombo dat ze gewaxed kan worden?
Ja die klaagt toch altijd in die restaurant dat ze moeten stickeren ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Ennuh, wat is de lengte van die bos haar van Tombo dat ze gewaxed kan worden?
Sprinkhanen lijken me wat op garnalen smaken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Veel eiwitten, erg gezond naar het schijnt. En crunchy denk ik
wie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die is zeker samen met -gt- op stap danDie is ook nog steeds foetsie.
Daar zit Rewimo al sinds een week op te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |