Nee. Mag ook geel met een blauwe streep zijn, maar dan verwacht ik niet altijd op tijd aan te komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Moet het persé 4 wielen en een stuur hebben?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
Zoiets?
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:jKjE9ut5qg0IKM:http://www.microcarmuseum(...)0.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja. Weer is niet tof. Het regende dus ben ook niet gaan wandelen vanmiddagquote:
Wat zijn de plannen, DE?quote:Maar zat net wat te lezen over onze vakantie, waar we heen gaan dit jaar, en zo vooruit kijken naar zonnige dingen doet een mens goed
das t voordeel van rennen, in de regen maakt dat niets uit, koel je lekker vanaf. Wandelen in de regen ben ik echter ook geen fan vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Weer is niet tof. Het regende dus ben ook niet gaan wandelen vanmiddag
[..]
In Juni naar Italië.. en verder weinig plannen. We willen met kerst weg, mischien met de trein naar Wenen of zo...quote:Wat zijn de plannen, DE?
je bent me voor, die wilde ik ook net zoekenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
P gaat chickies hosselen in zijn lowrider?
Maar is het probleem nou opgelost of nog steeds niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef Leintjeuh het volgende:
De rioolmannen vertrekken. En ze laten een flinke teringbende achter
Nee en ja. Het hoofdgemaal pompt waarschijnlijk niet goed, waardoor het hoofdriool vol water staat. De baas van de rioolmannen gaat regelen dat dat hoofdgemaal gereboot gaat worden, en dan zakt hopelijk het water uit de tuin. Maar voorlopig is het binnen én buiten een deerniswekkende pestbendequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef golfer het volgende:
Maar is het probleem nou opgelost of nog steeds niet?
Ben je mooi klaar mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee en ja. Het hoofdgemaal pompt waarschijnlijk niet goed, waardoor het hoofdriool vol water staat. De baas van de rioolmannen gaat regelen dat dat hoofdgemaal gereboot gaat worden, en dan zakt hopelijk het water uit de tuin. Maar voorlopig is het binnen én buiten een deerniswekkende pestbende
Binnen is de riolering nu goed, maar het ligt plafond ligt nog open, rotzooi en gereedschap overal enzo.
En hoe gaat het me Lein zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsja. Met gefrustreerd raken lossen we ook niks op, dus maar gewoon adem halen en hopen dat het morgen beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |