dankje een serieuze reactiequote:
hebben mijn maat nietquote:
bezorgen niet in NLquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.dwarfoutfitters.com/
de rest van mijn klas enzo kunnen wel al volwassen kleding aan en ik ga niet in kleuter kleding lopen, snapje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef TwyLight het volgende:
Maar gast wtf, waar denk je dat alle andere 13 jarige jongens in Nederland kleding kopen. Ga gewoon naar de stad, loop 10 meter achter je moeder zodat niemand ziet dat je met haar bent en kijk daar naar leuke kleren
ok, dankjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef Greebs het volgende:
Als je 176 bent en nog niet zo bijster breed kun je van veel dingen zeker weten XS aan, van veel dingen zelfs al S. Gewoon winkels in gaan en passen. En nee, niet van alles is er XS, of zal de XS je even goed passen, maar op een gegeven moment krijg je zelf wel door waar je moet zijn.
Ehh, neequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Met 176 kun je echt wel een S aan hoor. 176 wil zeggen dat je +/- 1.76m bent volgens mij?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef boskameel het volgende:
[..]
Altijd mooie fleece truien en wortelbroeken daaren soms bergschoenen, altijd praktisch
en danquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef Waaghals het volgende:
stuur een mailtje naar wesley sneijder
Die heeft vast nog wel ergens kleding die hem te groot is. Moet jij dan wel weer passen.quote:
ja die pas ik dus nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef DroogDok het volgende:
Ga naar een normale winkel en pas maat S, weet je het meteen.
grappig....quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die heeft vast nog wel ergens kleding die hem te groot is. Moet jij dan wel weer passen.
Coolcat heeft inderdaad ook een Coolcat Junior.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik kocht mijn kleren altijd bij de Coolcat toen ik 13 was.
Coolcat is ook maximaal tot 13 jaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik kocht mijn kleren altijd bij de Coolcat toen ik 13 was.
+1quote:
Nee nog steeds niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Goed weerlegd ook, trouwens.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:17 schreef El_Borracho het volgende:
Even een kijkje voor je genomen op www.esprit.nl daar kan je naar Kids doorklikken, per product staat er Info over maat. Zo stemt M overeen met leeftijd 12-13 jaar en een lichaamslengte van 147-158cm. L = 14-15 jaar en 159-170 cm. XL = 16 jaar en 171-176 cm.
Dan zie je er alleen wel uit als een pauperquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:20 schreef geertbukken het volgende:
Van g-star shirtjes kun je S zekers aan, deze vallen klein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |