Ja, misschien moet Braddie zo'n sjaaltje ook maar eens proberen.quote:
haha highest rated comment: Nice boobs!quote:
even genakt pwnen?quote:
ok I lied.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:33 schreef Muchachooo het volgende:
oke laatste youtubespam
dit vind ik awesome.
Leugens.quote:
ik heb nog nooit master of puppets gecovered hoorquote:
Ik ging er stiekem even van uit dat zij het iets beter deed dan jijquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ik heb nog nooit master of puppets gecovered hoor
dat sowieso ik ken hem trouwens even ver als haar want kan ook alleen die 2e solo nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik ging er stiekem even van uit dat zij het iets beter deed dan jij
sowieso, ze pwnt iedereen al omdat het een meid is met een babyface en een roze LP
hoe heb jij trouwens die avatar zo met animaties gekregen? bij mij werd hij automatisch 10x groter dan de maximale toegestane grootte hier op fok!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:18 schreef genakt het volgende:
[..]
dat sowieso ik ken hem trouwens even ver als haar want kan alleen die 2e solo niet
en doe hem ook alternate picking![]()
ze is sowieso verder dan alle mensen hier bij elkaar op die leeftijd haha
eerst resizen en daarna een of andere online gif editorquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:20 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe heb jij trouwens die avatar zo met animaties gekregen? bij mij werd hij automatisch 10x groter dan de maximale toegestane grootte hier op fok!
ging vanzelf anders heb je hier ook nog ergens gif of avatar topic daar even vragenquote:
weet je ook waarom ze die knop hebben toegevoegd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb zojuist op Volg Topic geklikt!
Nee dat weet ik niet. Ik klik ook steeds op preview maar dan komt m'n post er niet echt te staan toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
weet je ook waarom ze die knop hebben toegevoegd?
offtopic (niet dat het hiervoor ontopic was): bah alle UI's en smileys werken niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |