Ja, misschien moet Braddie zo'n sjaaltje ook maar eens proberen.quote:
haha highest rated comment: Nice boobs!quote:
even genakt pwnen?quote:
ok I lied.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:33 schreef Muchachooo het volgende:
oke laatste youtubespam
dit vind ik awesome.
Leugens.quote:
ik heb nog nooit master of puppets gecovered hoorquote:
Ik ging er stiekem even van uit dat zij het iets beter deed dan jijquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ik heb nog nooit master of puppets gecovered hoor
dat sowieso ik ken hem trouwens even ver als haar want kan ook alleen die 2e solo nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik ging er stiekem even van uit dat zij het iets beter deed dan jij
sowieso, ze pwnt iedereen al omdat het een meid is met een babyface en een roze LP
hoe heb jij trouwens die avatar zo met animaties gekregen? bij mij werd hij automatisch 10x groter dan de maximale toegestane grootte hier op fok!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:18 schreef genakt het volgende:
[..]
dat sowieso ik ken hem trouwens even ver als haar want kan alleen die 2e solo niet
en doe hem ook alternate picking![]()
ze is sowieso verder dan alle mensen hier bij elkaar op die leeftijd haha
eerst resizen en daarna een of andere online gif editorquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:20 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe heb jij trouwens die avatar zo met animaties gekregen? bij mij werd hij automatisch 10x groter dan de maximale toegestane grootte hier op fok!
ging vanzelf anders heb je hier ook nog ergens gif of avatar topic daar even vragenquote:
weet je ook waarom ze die knop hebben toegevoegd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb zojuist op Volg Topic geklikt!
Nee dat weet ik niet. Ik klik ook steeds op preview maar dan komt m'n post er niet echt te staan toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
weet je ook waarom ze die knop hebben toegevoegd?
offtopic (niet dat het hiervoor ontopic was): bah alle UI's en smileys werken niet
Is dat niet een beetje hetzelfde als een restaurantman bij een bar?quote:
NEEN!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde als een restaurantman bij een bar?
Nee, dat is meestal de kokquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde als een restaurantman bij een bar?
Ah, dat is dus de man in het spandex-pakje en de grote R op z;n borst!quote:
Lijkt me wel. Het hoort namelijk helemaal bovenaan op de lijst te staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zie net in een lijst met tips voor een consultancygesprek als laatste punt staan:
"- Maak gebruik van LSD".
Uhm....
Vast een typfoutje.
Ligt eraan wat voor jam sessiequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:11 schreef -Menn0- het volgende:
Elektrisch of akoestisch mee nemen naar een jamsessie?
Beide is beetje overkill...
elektrisch kan je in principe alles spelen indien nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:11 schreef -Menn0- het volgende:
Elektrisch of akoestisch mee nemen naar een jamsessie?
Beide is beetje overkill...
Als je je Brian May gitaar nou verkoopt kun je die kopen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef Braddie het volgende:
DAMN!.
Heb een Telecaster geleend van m`n werk van Squier, maar niet zomaar 1...
Hij heeft 2 P90 elementen.
Gibson pickup Switch
Gibson Tone/Volume knobs
Hij is echt super vet, zal er eens een foto van maken zo.
Een Squier Custom II noemen ze dat...quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef Braddie het volgende:
DAMN!.
Heb een Telecaster geleend van m`n werk van Squier, maar niet zomaar 1...
Hij heeft 2 P90 elementen.
Gibson pickup Switch
Gibson Tone/Volume knobs
Hij is echt super vet, zal er eens een foto van maken zo.
fixedquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een lelijk ding noemen ze dat...
Niet lelijker dan die Bwian May.quote:
dat klopt inderdaad hahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet lelijker dan die Bwian May.
Ooit zul je de schoonheid van een Tele leren waarderenquote:
Maar met 2 P90's, een gibson switch en gibson knoppen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ooit zul je de schoonheid van een Tele leren waarderen
Zit geen Gibson switch op dat ding hoor....quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar met 2 P90's, een gibson switch en gibson knoppen?
Jawel, maak ff wat foto`s.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zit geen Gibson switch op dat ding hoor....
Al maak je duizend foto's, het is geen Gibson switch.quote:
quote:3-Position Toggle:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Neck Pickups
Position 3. Neck Pickup
En ook geen Gibson knoppen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zit geen Gibson switch op dat ding hoor....
Nee, ook niet!quote:
http://img404.imageshack.us/img404/3378/foto593.jpgquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Al maak je duizend foto's, het is geen Gibson switch.
[..]
Zelfs met twee fotos is het nog geen Gibson switch...quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
http://img404.imageshack.us/img404/3378/foto593.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/9452/foto595.jpg
Panteraquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef maniack28 het volgende:
guys.. ik ben op zoek naar leuke nummers om mijn palm muting skills en alternate picking skills omhoog te wikken. Nu zijn dingen als Parkway Drive en Lamb of God op het moment nog te moeilijk voor mij, ik weet van mezelf dat als ik daaraan begin het nooit wat wordt. Dus ik vraag jullie hulp qua nummersIk hou in principe van alles, maar geen gesoleer (ik haat solo's), gewoon vette riffs die ik kan oefenen! Liefst nog in drop D, maar mag natuurlijk ook in E.
(Metallica is een goeie ja!)
Ik vind hem wel neat!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent de beste gitarist uit dit topic en je hebt nooit gitaarles gehad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef Cynic het volgende:
Misschien dit jaar maar eens gitaarles gaan nemen ofzo. Moet er toch een keer weer van komen eigenlijk.
Idem. Uberhaupt meer tijd ervoor vrij gaan maken. Moet lukken nu ook gewoon 40 uur per week werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef Cynic het volgende:
Misschien dit jaar maar eens gitaarles gaan nemen ofzo. Moet er toch een keer weer van komen eigenlijk.
Hij zegt "weer" hè.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent de beste gitarist uit dit topic en je hebt nooit gitaarles gehad?
![]()
![]()
Tool speelt vrijwel alles in drop D. Ook goed voor je maathoud-skillsquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef maniack28 het volgende:
guys.. ik ben op zoek naar leuke nummers om mijn palm muting skills en alternate picking skills omhoog te wikken. Nu zijn dingen als Parkway Drive en Lamb of God op het moment nog te moeilijk voor mij, ik weet van mezelf dat als ik daaraan begin het nooit wat wordt. Dus ik vraag jullie hulp qua nummersIk hou in principe van alles, maar geen gesoleer (ik haat solo's), gewoon vette riffs die ik kan oefenen! Liefst nog in drop D, maar mag natuurlijk ook in E.
Oja. Ik viel na de eerste zin al van m'n stoel van verbazing!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Die vind ik dan weer te makkelijk.. iig het oudere werk, stinkfist, sober, lateralus kan i kalquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tool speelt vrijwel alles in drop D. Ook goed voor je maathoud-skills
De muziek is zwaar bagger, maar The Devil Wears Prada heeft wel wat lekker riffwerk volgens mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef maniack28 het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer te makkelijk.. iig het oudere werk, stinkfist, sober, lateralus kan i kal
Noyalty speel ik over 3 maanden mee samen op 1 avondquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
De muziek is zwaar bagger, maar The Devil Wears Prada heeft wel wat lekker riffwerk volgens mij.
en anders zou je eens moeten kijken naar Noyalty, ze maken hardcore/punk maar die riffs zijn echt héérlijk om te spelen (je moet het wel zelf uitvogelen, er zijn bijna geen tabs van te krijgen, behalve hier en hier, ooit door mij gemaakt een paar jaar geleden)
serieus? ik vind ze zo slechtquote:
True, maar soms ben je lui of heb je geen tijd en wil je toch een nieuwe riff lerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
serieus? ik vind ze zo slecht
ik heb echt een schijthekel aan nummers leren via tabs, via gehoor gaat drie keer sneller, en je leert er wat meer van..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef Muchachooo het volgende:
Ik heb een mooi voorbeeld waarom ik vind dat de Line 6 UX1 niet deugt. Of heel die toneport/pod studio serie niet.
was net even aan het testen en dat ding stottert de hele tijd, geeft klikjes en rare ruis tussendoor. Niet alleen in cubase, maar ook gewoon bij elke andere soort audio playback. op zowel mijn lap- als desktop.
heb maar even een snel covertje opgenomen, hierin hoor je af en toe heel goed wat ik bedoel..
http://soundcloud.com/sanderploegsma/anthem-part-two-coverIemand hier die toevallig weet hoe ik dat kan fixen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh en feedback op mijn soundclip is welkom
tevens nog iets grappigs, gejat uit droomgitaren...
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Gebruik een andere USB poort.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Iemand hier die toevallig weet hoe ik dat kan fixen?
oh en feedback op mijn soundclip is welkom
tevens nog iets grappigs, gejat uit droomgitaren...
Lekkah, GAS op een Tele Deluxe zal bij mij nooit verholpen worden... (Behalve als ik er eens eentje koop!)quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer van de EMG's...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef Svyatagor het volgende:
Psst, voor vaste klanten: 500 euro mijn mijn LTD.
Ja idd die gibson reflector knoppen hebben niet zo'n brede onderkant met de cijfers zeg maar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Lijken me trouwens gewoon die standaard Fender knoppen ?
Zijn witchhats, die zijn oorspronkelijk van gibson. Maar deze zijn ws gewoon door fender zelf gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Lijken me trouwens gewoon die standaard Fender knoppen ?
Kijk em eens druk zijn met knoppen maken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zijn witchhats, die zijn oorspronkelijk van gibson. Maar deze zijn ws gewoon door fender zelf gemaakt
Ploatie dut 't nie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kijk em eens druk zijn met knoppen maken!
[ afbeelding ]
Komt door je Mac, hier doet ie het perfect.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb hier iets wat het wél doet
[ afbeelding ]
Klootzak!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Neem een voorbeeld aan Hendrix, die man had de juiste oplossing voor een Fender:
[ afbeelding ]
Zou hem zo doen als ik jou was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is pas Metal:
[ afbeelding ]
Een beetje hoe Adrian Smith het had. En hoe ik het wil![]()
.
Thanks! Discriminerende applicatiequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou hem zo doen als ik jou was.
[ afbeelding ]
Moeten we eens even langs bij Fender?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks! Discriminerende applicatie.
En dan SD's er in, GHS Boomers er op en heavy metaaaaaaaaaaaaaaaaal! \m/
De fabriek leeghalenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moeten we eens even langs bij Fender?
*pakt knuppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |